0 kaarti!
Autor: Anu Rand Klassiõpetaja Kontakt: Anu.Rand@nooruse.edu.ee |
Loodud: 17. november 2019. a. kell 12.52
Muudetud: 1. detsember 2019. a. kell 08.36
Õppeaasta: 2019/2020
Õppekava: Põhikooli õppekava, II trimester
Kestvus: 1 tund nädalas
.Sissejuhataval kursusel antakse ülevaate baasoskustest, mis aitavad lastel jõuda programmeerimiseni. Tutvutakse hiire-, klaviatuuri-, loogika- ja mõtlemismängudega. Ettevalmistav osa annab ülevaate mängudest, mille abil luuakse õpilaste valmisolek programmeerimisega tegelemiseks. Antakse ka esmased teadmised programmeerimisega seotud mõistetest ja programmidest.
I klassis kasutavad õpilased alates novembrist visuaalse programmeerimise keskkonda Scrach. Scratch on graafiline programmeerimiskeel, mille abil on lihtne ja huvitav koostada interaktiivseid lugusid, mänge ja animatsioone. Vastavas keskkonnas on lihtne asju luua ning tehtud töid teistega jagada. Scratchi saab kasutada veebipõhises keskkonnas http://scratch.mit.edu/
Lisaks tegelevad lapsed üle nädala LEGO WeDo'dega. LEGO WeDo on lastele alates seitsmendast eluaastast mõeldud robootika komplekt. See ühendub arvutiga, pakub võimaluse ehitada ning programmeerida lihtsaid LEGO mudeleid koos mootorite ja anduritega. Lapsed läbivad ridamisi erinevate ainete vahelisi tegevusi, mis arendavad samal ajal nende matemaatilisi-, inseneri-, tehnoloogia- ning keelelisi oskuseid.
25.-29.11
LEGO - WeDo
02.-06.12
LEGO WeDo
09.-13.12
Scratch - animatsiooni loomine
16.-20.12
Lego WeDo
06.-10.01
Scratch - animatsiooni loomine.
13.-17.01
LEGO WeDo
20.-24.01
Scratch - animatsiooni loomine.
27.-31.01
LEGO WeDo
03.-07.02
Scratch animatsiooni esitlus
10.-14.02
LEGO WeDo
17.-21.02
LEGO WeDo
02.-06.03
LEGO WeDo
.Kursuse lõpul õpilane:
on harjunud kasutama arvutihiirt ja klaviatuuri
oskab kasutada arvutit ja internetilehitsejat
tunneb Scratch keskkonda ning selle kasutusloogikat
oskab Scrach keskkonnas programmeerida lihtsamaid animatsioone
oskab luua LEGO roboteid ning neid liikuma programmeerida
.2. klassis antakse õpilaste teadmistele ja oskustele sõnalisi hinnanguid.
Hinnangud kajastuvad õpilspäevikus, töödel ja/või e-koolis. E-koolis kajastuvad ka õpilase puudumised ja märkused. Sõnaliste hinnangute andmisel tuginetakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.
Osaoskuste hindamisel on kasutusel tähed:
T - tead ja oskad
P - pead veel harjutama
O - oskus omandamata
Konsultatsioon teisipäeviti kell 13.00 ruumis 206.