0 kaarti!
Autor: Anu Rand Klassiõpetaja Kontakt: Anu.Rand@nooruse.edu.ee |
Loodud: 17. november 2019. a. kell 12.51
Muudetud: 1. detsember 2019. a. kell 08.27
Õppeaasta: 2019/2020
Õppekava: Põhikooli õppekava, II trimester
Kestvus: 1 tund nädalas
.Kunstiõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
- arendab oma vaatlusoskust ning kujutlusvõimet ;
- arendab kujundilist ja ruumilist mõtlemist;
- omandab loovtegevuse kogemusi, arendades loovust;
- õpib kasutama kujutavate ja kujundavate kunstide väljendusvahendeid ja viise;
- omandab teadmisi kunstiliikidest ja -ajaloost;
- õpib vaatama ja hindama kunstiteoseid, kujundab kunstimaitset.
25.-29.11
Sõrmkinnastele mustri kavandamine - viltpliiats
02.-06.12
Päkapikud on liikvel - sõrmetrükk
09.-13.12
Jõulukaart
16.-20.12
Ehteis kuusepuu - gua
06.-10.01
Ilutulestik - puhumistehnika
13.-17.01
Metslooma joonistamine õpetuse järgi
20.-24.01
Metslooma joonistamine - töö lõpetamine
27.-31.01
Lumemehed - gua
03.-07.02
Lumemehed - töö lõpetamine
10.-14.02
Mina sõbraga - õlipastell, akvarell
17.-21.02
Minu Eesti - viltpliiats
02.-06.03
'Pildiseeria koolielust - värvipliiats, viltpliiats
.õpilane
ˇ omandab teadmisi erinevate materjalide ja töövahendite kohta;
ˇ oskab erinevaid materjale ja töövahendeid oma loomingulises tegevuses kasutada;
ˇ kasutab materjale säästlikult;
ˇ tutvub erinevate tehnikatega;
ˇ oskab töökohta tööks organiseerida;
ˇ täidab töötades ohutusnõudeid, tagab korra ja puhtuse töökeskkonnas;
ˇ oskab teha lihtsamaid korrastustöid;
ˇ oskab näha ilu enda ümber
.2. klassis antakse teadmistele ja oskustele sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või tööl. E-koolis kajastuvad õpilase puudumised ja märkused. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.
Osaoskuste hindamisel on kasutusel tähed:
T - tead ja oskad
P - pead veel harjutama
O - oskus omandamata
Konsultatsioon teisipäeviti kell 13.00 ruumis 206