0 kaarti!
Autor: Anu Rand Klassiõpetaja Kontakt: Anu.Rand@nooruse.edu.ee |
Loodud: 17. november 2019. a. kell 12.50
Muudetud: 1. detsember 2019. a. kell 08.40
Õppeaasta: 2019/2020
Õppekava: Põhikooli õppekava, II trimester
Kestvus: 1 tund nädalas
.Motivatsiooni kujundamine, keskendumis-, kohanemis-, ja ümberlülituvusoskuse harjutamine, taju arendamine.
25.-29.11
Erinevate loogikaülesannete lahendamine.
02.-06.12
Kuubipuslede lahendamine
09.-13.12
Matemaatiline ristsõna.
16.-20.12
Ülesanne ruudustikus orienteerumise kohta
06.-10.01
Mustrirea jätkamine geomeetriliste kujunditega.
13.-17.01
Erinevad loogikaülesanded.
20.-24.01
Sudokude lahendamine
27.-31.01
Mõistatuste lahendamine ja koostamine.
03.-07.02
Erinevad nuputamisülesanded.
10.-14.02
Kuubipuslede lahendamine.
17.-21.02
Valikvastustega viktoriin Eesti kohta.
02.-06.03
Nuputamisülesanded.
.õpilane:
*oskab orienteeruda tasapinnal
* oskab lahendada nuputamisülesandeid;
* oskab joonistada peegelpildis kujundeid;
*oskab koostada matemaatilist jutukest
*oskab teha mitme tehtega ül, mis sisaldavad nii liitmist kui lahutamist
*oskab luua seoseid varemõpitugaÕpilane:
- on aktiivne, tähelepanelik ja püüdlik;
- teab ja oskab nimetada geomeetrilisi kujundeid;
- oskab orienteeruda tasapinnal;
- oskab lahendada nuputamisülesandeid;
- oskab joonistada peegelpildis kujundeid;
- oskab loendada ja rühmitada esemeid;
- teab ja oskab lahendada kellaga seotud ülesandeid,
- oskab luua seoseid varemõpituga.
.2. klassis kasutatakse teadmiste ja oskuste hindamisel sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilase päevikus ja/või tööl. E-koolis kajastuvad õpilase puudumised ja märkused. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.
Osaoskuste hindamisel on kasutusel tähed:
T - tead ja oskad
P - pead veel harjutama
O - oskus omandamata
Konsultatsioon teisipäeviti kell 13.00 ruumis 206