Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Matemaatika: 2c prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Anu Rand

Klassiõpetaja

Kontakt: Anu.Rand@nooruse.edu.ee

Loodud: 17. november 2019. a. kell 12.46
Muudetud: 1. detsember 2019. a. kell 18.38

Õppeaasta: 2019/2020

Õppekava: Põhikooli õppekava, II trimester

Kestvus: 3 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

.Põhikooli matemaatikaõpetusega taotletakse, et õpilane
• õpib ümbritseva maailma esemeid ja nähtusi struktureerima (järjestama, võrdlema, rühmitama, loendama, mõõtma jne);
• õpib arvutama;
• omandab esmase ruumikujutluse;
• õpib tundma põhilisi tasandilisi kujundeid ja ruumilisi kehi ning rakendab õpitut praktikas;
• õpib üldistama ja loogiliselt mõtlema;
• arendab oma võimeid, intuitsiooni ja loovust;
• saab aru matemaatika kohast inimtegevuses ja kultuuri arengus;
• tunneb rõõmu matemaatikaga tegelemisest.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

25.-29.11
- Järgmine kümme täis.
- Lahutamine täiskümnest TR lk 20 - 27
-Oskab liita täiskümneni, lahutada täiskümnest. IT 5
02.-06.12
- Täht arvu tähisena
TR lk 28 - 35
Leiab tähe arvväärtuse oroovimise tee.. Teab, et lahutamine on liitmise pöördtehe.
09.-13.12
- Kordamine. Kalender. Kuupäevad
TR lk 36 - 41
Oskab kirjutada kuupäeva. Teab, et aastas on 365 päeva. Tunneb kalendrit.
16.-20.12
- Kell
TR lk 42 - 47
Nimetab täistundide arvu ööpäevas. Loeb kellaaegu. Teab, et 1h= 60 min
06.-10.01
-Kordamine
TR lk 48 - 53
13.-17.01
- Kell. Ajaarvutused
TR lk 4 - 11
Kahetehtelise tekstülesande lahendamine. Teab ajaühikute nimetusi. Oskab leida mõõtühikutevahelisi seoseid.
20.-24.01
-Liitmine 100 piires. Kahekohalisele arvule ühekohalise arvu liitmine üleminekuga.
TR lk 12 - 17
Oskab liita kahekohalisele arvule ühekohalist arvu üleminekuga.
27.-31.01
- Lahutamine 100 piires.Kahekohalisest arvust ühekohalise arvu lahutamine üleminekuga.
TR 18 - 23
Oskab lahutada kahekohalisest arvust ühekohalist arvu üleminekuga.
03.-07.02
Kordamine. Üleminekuga liitmine ja lahutamine 100 piires. Temperatuuri mõtlemine.
TR lk 24 - 31
Teab, et temperatuuri mõõdetakse termomeetriga, kraadides. Oskab lugeda termomeetrit.
10.-14.02
- Temperatuuri mõõtmine. Ringjoon. Ring
TR lk 30 - 35, 77.
17.-21.02
- Kera, silinder, koonus
TR lk 36 - 41, 79.
02.-06.03
Kirjalik liitmine, kirjalik lahutamine
TR lk 42 - 47

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

.Õpilane:
Teab ajaühikute tund, minut, sekund nimetusi ja nende lühendeid; oskab neid ajaühikuid liita, lahutada ning teisendada. Oskab leida mõõtühikutevahelisi seoseid
Oskab liita kahekohalisele arvule ühekohalist arvu üleminekuga ühest kümnest teise.
Oskab lahutada kahekohalisest arvust ühekohalist arvu üleminekuga ühest kümnest teise.
Teab, et temperatuuri mõõdetakse kraadides. Teab et temperatuuri mõõdetakse termomeetriga. Oskab lugeda termomeetrinäitu.
Oskab leida internetist otsitavat lehekülge ja sealt soovitud andmeid.
Tunneb geomeetrilisi kujundeid: kuup, risttahukas, silinder, koonus, kera, püramiid, nelinurkne püramiid.
Oskab sirkliga joonestada soovitud suurusega ringjoont.
Oskab pinnalaotusest meisterdada silindrit.
Oskab pinnalaotusest meisterdada kolmnurkset ja nelinurkset püramiidi.
Oskab kahekohalisele arvule ühekohalist arvu kirjalikult liita.
Oskab kahekohalisest arvust ühekohalist arvu kirjalikult lahutada.
Oskab leida puuduvat arvu liitmis- ja lahutamisülesannetes.
Oskab lahendada kahetehtelist tekstülesannet.
Teab et korrutamine on võrdsete liidetavate liitmine, oskab võrdsete liidetavate liitmist asendada vastava korrutamistehetega.
Oskab korrutada ja jagada kuni arvuga 5.
Oskab toimetada taskurahaga.
Tunneb arve 1000-ni.
Oskab liita ja lahutada täissadasid.
Tunneb sajalisi, kümnelisi, ühelisi.
Oskab arve järjestada ja võrrelda 1000-ni.
Tunneb ja oskab lahendada ülesandeid: kilomeeter, gramm ja kilogramm
Tunneb ja oskab lahendada ülesandeid mahumõõduga liiter.

Hindamine üles

.2. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus, kirjalikul tööl või eKoolis. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.

E-kooli tunnistusele kantakse igas õppeaines osaoskuste saavutatus poolaasta lõppedes.
Osaoskused 2. poolaastal:
1. Oskad peast liita ja lahutada.
2. Oskad leida puuduvat arvu liitmisel ja lahutamisel.
3. Oskad lahendada ühetehtelist tekstülesannet.
4. Tunned õpitud geomeetrilisi kujundeid.
5. Oskad kahekohalisele arvule ühekohalist arvu liita ja kahekohalisest arvust ühekohalist arvu lahutada üleminekuta.
6. Tunned kella (täis-, pool-, veerand- ja kolmveerandtund).
7. Oskad kasutada õpitud mõõtühikuid ja tead nendevahelisi seoseid.
8. Oskad joonestada antud pikkuse järgi sirglõiku ja seda tähistada.

Osaoskuste hindamisel on kasutusel tähed:
T - tead ja oskad
P - pead veel harjutama
O - oskus omandamata

Konsultatsioon kolmapäeviti kell 13.00 ruumis 206.