0 kaarti!
Autor: Pilvi Karu muusikaõpetaja |
Loodud: 28. oktoober 2019. a. kell 12.27
Muudetud: 28. oktoober 2019. a. kell 12.43
Õppeaasta: 2019/2020
Õppekava: Põhikooli õppekava, I trimester
Kestvus: 1 tund nädalas
Koorilaulu eesmärgiks on panna õpilane huvituma muusikast kui kunstiliigist ning kujundada tema esteetilist maitset; suunata teda loovalt mõtlema ning muusikaliste tegevuste kaudu ennast väljendama; laiendada õpilase üldkultuurilist silmaringi ning väärtustada eesti rahvakultuuri; arendada koorikollektiivis laulmise oskust, laululist hingamist ja vokaali; kaunistada kooli üritusi.
9.09. - 14.09. Sissejuhatus koorilaulu. Kooslaulmiseoskuse, kuulamisoskuse harjutamine. Laulud sügisest ja suvest. Tähelepanu ja koordinatsiooni arendavad rütmimängud ja liikumismängud. Koorilaulu mõisted.
31.10. - 21.11. Laulud sügisest ja talvest. Jõuluesinemise kava harjutamine. Tähelepanu ja koordinatsiooni arendavad rütmimängud ja liikumismängud. Laulumängud.
Õpilane oskab end muusikaliste tegevuste kaudu loominguliselt väljendada ning väärtustab eesti rahvakultuuri; ta on saanud esmase koorikollektiivis laulmise kogemuse, teadmised laululisest hingamisest ja vokaalist; on omandanud trimestri jooksul õpitud lauluvara.
Õpilastele antakse sõnalisi hinnanguid (T= „tead ja kasutad“, P= „pead veel harjutama” või O= „oskus omandamata“) lähtuvalt oodatavatest õpitulemustest (vt ainekaardi osa „Milliseid oskusi õpilased saavad“) 3 korda aastas trimestri lõpus sõnaliselt.
Hindan järgmisi osaoskusi:
1. Laulad ilmekalt ja õige kehahoiuga.
2. Oled omandanud 1. trimestri jooksul õpitud lauluvara.
3. Oskad koorikaaslasi kuulata ja laulda dirigendi käe järgi.