Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Koorilaul: 2a, 2c prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Pilvi Karu

muusikaõpetaja

Loodud: 28. oktoober 2019. a. kell 12.27
Muudetud: 28. oktoober 2019. a. kell 12.43

Õppeaasta: 2019/2020

Õppekava: Põhikooli õppekava, I trimester

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Koorilaulu eesmärgiks on panna õpilane huvituma muusikast kui kunstiliigist ning kujundada tema esteetilist maitset; suunata teda loovalt mõtlema ning muusikaliste tegevuste kaudu ennast väljendama; laiendada õpilase üldkultuurilist silmaringi ning väärtustada eesti rahvakultuuri; arendada koorikollektiivis laulmise oskust, laululist hingamist ja vokaali; kaunistada kooli üritusi.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

9.09. - 14.09. Sissejuhatus koorilaulu. Kooslaulmiseoskuse, kuulamisoskuse harjutamine. Laulud sügisest ja suvest. Tähelepanu ja koordinatsiooni arendavad rütmimängud ja liikumismängud. Koorilaulu mõisted.
31.10. - 21.11. Laulud sügisest ja talvest. Jõuluesinemise kava harjutamine. Tähelepanu ja koordinatsiooni arendavad rütmimängud ja liikumismängud. Laulumängud.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane oskab end muusikaliste tegevuste kaudu loominguliselt väljendada ning väärtustab eesti rahvakultuuri; ta on saanud esmase koorikollektiivis laulmise kogemuse, teadmised laululisest hingamisest ja vokaalist; on omandanud trimestri jooksul õpitud lauluvara.

Hindamine üles

Õpilastele antakse sõnalisi hinnanguid (T= „tead ja kasutad“, P= „pead veel harjutama” või O= „oskus omandamata“) lähtuvalt oodatavatest õpitulemustest (vt ainekaardi osa „Milliseid oskusi õpilased saavad“) 3 korda aastas trimestri lõpus sõnaliselt.
Hindan järgmisi osaoskusi:
1. Laulad ilmekalt ja õige kehahoiuga.
2. Oled omandanud 1. trimestri jooksul õpitud lauluvara.
3. Oskad koorikaaslasi kuulata ja laulda dirigendi käe järgi.