0 kaarti!
Autor: Inna Vann klassiõpetaja Kontakt: Inna.Vann@nooruse.edu.ee |
Loodud: 16. oktoober 2019. a. kell 09.12
Muudetud: 16. oktoober 2019. a. kell 09.12
Õppeaasta: 2019/2020
Õppekava: Põhikooli õppekava, II trimester
Kestvus: 1 tund nädalas
Valikkursuse eesmärgid:
- õpilane kohaneb tehnoloogia kasutamisega õppetöös
- valdab arvutil peamisi lihtsamaid töövõtteid
- arendab loovust, loogilist, analüüsivat ja abstraktset mõtlemist
- praktiseerib süsteemset käsitlust probleeme ja ülesandeid lahendades
- tunneb lihtsamaid programmide loomise ning probleemide lahendamise baasoskused visuaalse programmeerimisplatvormi scratch, Blue-Bot ja Lego WeDo abil
- valikaine integreeritakse emakeele, kunsti, matemaatika, loodusõpetuse jt ainete õpetusega
aine põhiosa on orienteeritud praktilisel tegevusel
XI nädal
Scratch programmiga töötamine
XII nädal
Scratch programmiga töötamine
XIII nädal
Blue-Bot robot
XIV nädal
Blue-Bot robot
XV nädal
Scratch programmiga töötamine
XVI nädal
Scratch programmiga töötamine
XVII nädal
Blue-Bot robot
Õpilane:
- koostab Scratch keskkonnas programmi ja kasutab programmeerimiskäske õigesti
- lahendab probleemülesandeid
- kasutab Blue-Bot programmi
-oskab teha koostööd roboti ehitamise
Kokkuvõtva hindamise aluseks on õpetaja tähelepanekud.
Peamine õppesisu on tunnis ette nähtud praktiliste ülesannete sooritamine. Praktiliste ülesannete lahendamisel pakutakse kõigile edutunde kogemust. Vajadusel diferentseeritakse õppeülesandeid.
Hinnangu saab õpilane järgmistes osaoskustes:
* Koostad Scratch keskkonnas programmi ja kasutad programmeerimiskäske õigesti.
* Oskad teha koostööd roboti ehitamisel.
* Kasutab Blue-Bot programmi.
Hinnangute andmisel kasutatakse tähti:
T - tead ja oskad
P - pead harjutama
O - oskus omandamata.
E- koolis kajastub see tähtedega KH (kujundav hinnang), millele järgneb selgitus, millist osaoakust ja kuidas, on hinnatud.
Konsultatsioon kolmapäeviti kell 13.00 ruumis 207.