Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Loodusõpetus: 1c prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Katrin Kannik

väikerühma õpetaja

Kontakt: Katrin.Kannik@nooruse.edu.ee

Loodud: 3. september 2019. a. kell 14.54
Muudetud: 3. september 2019. a. kell 14.54

Õppeaasta: 2019/2020

Õppekava: Põhikooli õppekava, I trimester

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Loodusõpetus kujundab algteadmised ja -oskused teiste loodusteaduslike ainete (bioloogia, füüsika, geograafia ja keemia) õppimiseks ning loob aluse teadusliku mõtlemisviisi kujunemisele. Loodusõpetus aitab õpilasel omandada üldised alused looduskeskkonna terviklikuks tajumiseks ning esmaste seoste mõistmiseks inimese ja tema elukeskkonna vahel. Õpilane õpib märkama ning eesmärgistatult vaatlema elus- ja eluta looduse objekte ning nähtusi, andmeid koguma ning analüüsima ning nende põhjal järeldusi tegema.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

3. - 6. sept
* Algab kool TR 2-3

9. - 13. sept
* Maal ja linnas TR 4-5

16. - 20. sept
* Mis on suvele iseloomulik? TR 6-7

23. - 27. sept
* Puud- kas tunned neid? TR 8-9
Õppekäik- lehtede korjamine ja nende tundmine

30. sept - 4. okt
* Aias ja turul TR 10-11

7. - 11. okt
* Mis on sügisele iseloomulik? TR 12-13

14. - 18. okt
* Tööks vajalikud esemed ja tööriistad TR 14- 16

21. - 25. okt
VAHEAEG

28. okt - 1. nov
* Kerge ja raske. Kõige suurem ja väiksem, ühesuurused. TR 17-19

4. - 8. nov
* Koduloomad. Nende tähtsus inimeste elus. TR 21-22

11. - 15. nov
* Metsloomad TR 31-32

18. - 22. nov
Loomade toitumine. Loomade pojad. Lemmikloomad TR 33-34, 36

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane:
* oskab rääkida oma koolist ja kooliteest;
* teab, millised on kooliks vajalikud asjad;
* teab, milliseid liiklusreegleid tuleb järgida oma kooliteel;
* oskab nimetada asju ja olendeid maal;
* oskab nimetada asju ja olendeid linnas;
* oskab nimetada, mis on iseloomulik ainult suvele;
* oskab võrrelda suve ja sügist;
* tunneb mõningaid lehtpuid;
* tunneb mõningaid aiasaadus;
* teab, et suured asjad ei ole alati rasked ja väikesed kerged;
* tunneb ära ja oskab nimetada erinevaid värvusi;
* oskab nimetada koduloomi ja teab nende tähtsust inimeste elus;
* oskab nimetada ja pildi järgi ära tunda metsloomi;
* teab, mida söövad koduloomad;
* teab, kuidas nimetatakse loomade poegi;
* oskab nimetada lemmikloomi.

Hindamine üles

Suulised ja kirjalikud sõnalised hinnangud.1. .klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. eKoolis kajastuvad õpilase puudumised ja märkused. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.

Hindamisele tulevad osaoskused:
Eristad elus- ja eluta looduse objekte ja nähtusi.
Tunned kodukoha levinumaid loomaliike, oskad neid rühmitada.

Osaoskuste hindamisel kasutusel tähed:
T - tead ja oskad
P - pead veel harjutama
O - oskus omandamata

* eKoolis kasutusel tähed KH (kujundav hindamine), millele järgneb selgitus, milline on osaoskuse saavutus.
* eKoolis on kasutusel kirjaliku töö puhul saavutatud punktide arv, mille puhul selgitusse on lisatud maksimumpunktid ja viide osaoskustele.

Konsultatsiooniaeg esmaspäeviti kell 13.00- 13.45 ruumis 107.