Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Praktiline inglise keel: 5_grupp prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Merle Tustit

klassiõpetaja

Kontakt: Merle.Tustit@nooruse.edu.ee

Loodud: 2. september 2019. a. kell 12.58
Muudetud: 20. oktoober 2019. a. kell 23.14

Õppeaasta: 2019/2020

Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Praktiline inglise keel toetab inglise keele õpetamise eesmärke.
Taotletakse, et õpilane:
1. väärtustab inglise keelt kui avaliku suhtluse vahendit, suhtub lugupidamisega teiste rahvaste keeltesse ja kultuuridesse;
2. tajub keeleoskust õpioskuste osana, kujuneb teadlikuks keelekasutajaks;
3. omandab põhiteadmised keelest ja õigekirjaoskuse, huvitub võõrkeeleõppes kasutatava materjali sisust;
4. arendab keeleoskust kui eneseväljendus- ja suhtlusvahendit; osaleb aktiivselt võõrkeeleõppes,
5. õpib asjakohaselt kasutama eri suhtluskanaleid; harjub oma kirjakeeleoskuse täiendamiseks kasutama sõna- ja käsiraamatuid ning veebiallikaid;
6. osaleb aktiivselt erinevates võõrkeele tundides kasutatavates aktiivõppevormides (sh. paaris- ja rühmatöö, diskussioon jne) ja on huvitatud loovtööde teostamisest ja projektides osalemisest võõrkeeles;
7. õpib suhtlema inglise keeles;
8. seab endale õpieesmärke ning hindab koostöös kaaslaste ja õpetajaga oma saavutusi.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

2.-6.sep
Rollimängud, dialoogid (TB p 9-11). Tänuteksti koostamine (WB p 9, 16)

9.-13.sep
Linnaplaani joonistamine. Linnaplaan (sõnavara laiendamine), tee küsimine ja juhatamine linnaplaani järgi.

16.-20.sep
Spelling (tähthaaval sõnade, nimede ütlemine) – mängud (TB p 18)

23.-27.sep
Võistlus „Spelling Bee“ (TB p 20 ex 6).

30.sep - 4.okt
Kodused toimingud, peresisene koostöö, taaskasutus (kodust jutustamine, dialoogide koostamine, rollimängud) (TB ex 8-10)( Jutustamise hinne inglise keele päevikus)

7.-11.okt
Lühisõnumi kirjutamine (WB p 27-28)

14.-18.okt
Kahoot! ülesanded. Koostamine ja lahendamine

vaheaeg

28.okt - 1.nov
Minu kodukoht; kodumaa Eesti (stendiettekande koostamine, sellele tuginedes esinemine )

4.-8.nov
Enda ja oma kaaslase välimuse ja iseloomu kirjeldamine nii suuliselt kui ka kirjalikult (TB p 37-38, WB p 41) )( Jutustamise hinne inglise keele päevikus)

11.-15.nov
Old time photos (oma pere vanade fotode põhjal jutustamine) (TB p 41 ex 10) )( Jutustamise hinne inglise keele päevikus)

18.-22.nov
Games (mängude õpetamine, mängimine inglise keeles) (TB p 47)

II trimester
25.-29.nov
Games (mängude õpetamine, mängimine inglise keeles) (TB p 47)


2.-6..dets
Christmas Fun( jõulupilt Unit 8 sõnavaraga)

9.-13.dets
Jõulukaartide meisterdamine, jõulukaartide kirjutamine (WB p 56 ex 11)

16.-20.dets
Lühinäidendi koostamine ja esitamine (TB p 57 ex-9) )( hinne inglise keele päevikus)

vaheaeg

6.-10.jaan
USA-st jutustamine ( Jutustamise hinne inglise keele päevikus)

13.-17.jaan
Kutse kirjutamine (TB ex 7-8; WB p 70)

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

5. klassi lõpetaja:
1) saab õpitud temaatika piires aru lausetest ja sageli kasutatavatest väljenditest;
2) mõistab olulist õpitud temaatika piires;
3) oskab kirjutada lihtsat seotud teksti õpitud temaatika piires;
4) tuleb toime teda puudutavates igapäevastes suhtlusolukordades õpitavat keelt emakeelena kõnelejaga;
5) huvitub õpitavat keelt kõnelevatest maadest ning nende kultuurist ja oskab näha õpitava maa ja oma maa kultuuri sarnasusi ja erinevusi
6) rakendab õpetaja juhendamisel varem omandatud õpioskusi ja -strateegiaid;
7) töötab õpetaja juhendamisel iseseisvalt, paaris ja rühmas; osaleb projektides;
8) seab endale õpieesmärke ning hindab koostöös kaaslaste ja õpetajaga oma saavutusi.
9) oskab kasutada sõnaraamatuid, käsiraamatuid, veebimaterjale

Lõiming
Praktiline inglise keel lõimub kõigi 5. kl õppeainetega (ilukirjanduslike ja teabetekstide, sõnavara õppimise ja kasutamise kaudu)

Hindamine üles

Praktilise inglise keele kursuses kasutatakse kujundava hindamise põhimõtteid. "Arvestatud" - AR, "mittearvestatud" - MA. Numbrilise hindamise korral kantakse hinded e-koolis inglise keele päevikusse (hindelised tööd on täpsustatud õpetaja ainekaardis).
I poolaastal arvestuse saamiseks õpilane
1) osaleb aktiivselt tunnitegevustes
2) jutustab vähemalt kolmel teemal
3) koostab posteri ja sellele vastav esitluse
4) osaleb lühinäidendi tegemises ja esitluses
5) on õppinud selgeks "Spelling Bee" mängu

Õpilasel on kohustus ebaõnnestunud töö järele vastata 10 päeva jooksul alates töö toimumise päevast. Kui õpilane puudub kohustusliku hindelise töö tunnist vm arvestuslikust õppeülesandest märgitakse eKooli päevikusse märk „0“. Hindelise töö järeletegemine on kohustuslik. Märk "0" asendub hindega "AR" pärast töö tegemist/ esitamist või hindega "MA", kui 10 päeva jooksul ei ole tööd järele vastatud. Tegemata tunnitöö hinnanguks on "mittearvestatud" - MA. Õpetaja lisab sellele ka kommentaari, milles täpsustatakse järeletegemise võimalus.

Konsultatsioonitund kolmapäeviti kell 14.00- 15.30 ruum 205.