Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Koorilaul: 2a, 2b prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Helle Rand

muusikaõpetaja

Kontakt: Helle.Rand@nooruse.edu.ee

Loodud: 1. september 2019. a. kell 19.09
Muudetud: 31. oktoober 2019. a. kell 09.17

Õppeaasta: 2019/2020

Õppekava: Põhikooli õppekava, I trimester

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Koorilaulu eesmärgiks on panna õpilane huvituma muusikast kui kunstiliigist ning kujundada tema esteetilist maitset; suunata teda loovalt mõtlema ning muusikaliste tegevuste kaudu ennast väljendama; laiendada õpilase üldkultuurilist silmaringi ning väärtustada eesti rahvakultuuri; arendada koorikollektiivis laulmise oskust, laululist hingamist ja vokaali; kaunistada kooli üritusi.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

04.09 Täna läksin kooli, Nädalapäevade laul, Kaksteist kuud. Liikumismängud.
11.09 Täna läksin kooli, Nädalapäevade laul, Kaksteist kuud. Liikumismängud.
18.09 Täna läksin kooli, Nädalapäevade laul, Kaksteist kuud. Liikumismängud.
25.09 Täna läksin kooli, Nädalapäevade laul, Kaksteist kuud. Tikifaa. Liikumismängud.
02.10 Täna läksin kooli, Keerukuju, Tulge mängima! Tikifaa. Laulupai läks rändama. Liikumismängud.
09.10 Täna läksin kooli, Keerukuju, Tulge mängima!Tikifaa. Laulupai läks rändama. Liikumismängud.
16.10 Õpitud laulude kordamine. Liikumismängud.
Koolivaheaeg
30.10 Täna läksin kooli, Keerukuju,Tikifaa. Jõgi voolab. Tingel tangel, Sõbratants. Liikumismängud.
06.11 Täna läksin kooli, Keerukuju, Tikifaa. Jõgi voolabTingel tangel, Sõbratants. Liikumismängud.
13.11 Täna läksin kooli, Keerukuju, tikifaa. Jõgi voolab. Tingel tangel, Sõbratants. Liikumismängud.
20.11 Õpitud laulude kordamine. Liikumismängud.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane oskab end muusikaliste tegevuste kaudu loominguliselt väljendada ning väärtustab eesti rahvakultuuri; ta on saanud esmase koorikollektiivis laulmise kogemuse, teadmised laululisest hingamisest ja vokaalist; on omandanud poolaasta jooksul õpitud lauluvara.

Hindamine üles

Õpilastele antakse sõnalisi hinnanguid (T= „tead ja kasutad“, P= „pead veel harjutama” või O= „oskus omandamata“) lähtuvalt oodatavatest õpitulemustest (vt ainekaardi osa „Milliseid oskusi õpilased saavad“).
Kokkuvõttev hinnang märgitakse 3 korda aastas trimestri lõpus sõnaliselt ning sisaldab järgmisi osaoskusi:
1. Laulad ilmekalt ja õige kehahoiuga
2. Oled omandanud 1. trimestri jooksul õpitud lauluvara
3. Oskad koorikaaslasi kuulata ja laulda dirigendi käe järgi