0 kaarti!
Autor: Maret Laurson eesti keele ja kirjanduse õpetaja Kontakt: Maret.Laurson@nooruse.edu.ee |
Loodud: 1. september 2019. a. kell 09.44
Muudetud: 18. november 2019. a. kell 13.25
Õppeaasta: 2019/2020
Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta
Kestvus: 1 tund nädalas
Õpilane:
1) oskab loomingulises tegevuses, uurimise ja refleksiooni käigus kasutada loova ja kriitilise mõtlemise ning probleemi lahendamise oskusi;
2) tunnetab ja arendab oma loomingulisi võimeid, väärtustab isikupära ja erinevaid lahendusi;
3) õpib tundma visuaalsete kunstide väljendusvahendeid ning suudab luua erinevaid kunstitöid, rakendades õpitud teadmisi ja oskusi;
4) eksperimenteerib mõtete, mõistete, vahendite, materjalide ning tehnikatega;
5) töötab iseseisvalt ja teeb koostööd kaaslastega;
6) rakendab omandatud oskusi teistes õppeainetes ja igapäevaelus;
7) õpib tundma ja väärtustab nii mineviku kunstipärandit kui ka nüüdisaegset kunsti;
8) seostab kunsti, kultuuri, teaduse ja tehnoloogia arengut;
9) mõistab kunsti kui kultuuridevahelist suhtluskeelt, teadvustab kultuurilist mitmekesisust ja kunsti rolli ühiskonnas;
10) väljendab oma arvamusi ja teadmisi suuliselt, kasutades (kunsti)oskussõnavara;
Esimene nädal, 03.-06.09.2019
Sissejuhatus ainesse. Tutvumine ainekaardiga - teemad, töövahendid, eesmärgid, oskused, nõudmised, hindamine.
Kujutamis- ja kompositsiooniõpetus.
Toomas Altnurme akrüülmaalinäituse "Terendus" külastamine Aja Majas. Töölehe täitmine.
13.09.2019
Õlimaal. Akvarell. Virge Nemvaltsi näituse külastamine kultuurikeskuses. Töölehe täitmine.
20.09.2019
Õpimapi esikaane kujundamine
27.09.2019
Sügiskompositsiooni otsimine, fotografeerimine looduses.
04.10. 2019
Natüürmordi kompositsoon. Natüürmordi kavandamine
11.10.2019
Natüürmordi maalimine
18.10.2019
Põgenemismäng
1.11.2019
Töö jätkamine
8.11. 2019
Natüürmordi lõpetamine
15.11.2019
Mardid/kadrid või mina ise. Töö kavandamine
22.11.2019
Töö teostamine valitud teemal
Õpilane:
1) teab Eesti ja maailma kunsti- ja kultuuriobjekte ning kunstnikke;
2) otsib ja arendab erinevaid lahendusvariante ning isikupäraseid teostusvõimalusi oma loomingu kujutamisel;
3) rakendab loomisel, uurimisel ja kunsti ning visuaalkultuuri tarbimisel infokommunikatsiooni vahendeid;
4) väljendab oma mõtteid ja teadmisi, kasutab sihipäraselt tasapinnalise ja ruumilise loomingu väljendusvahendeid ning kompositsiooni põhimõtteid;
5) mõistab disaini kui protsessi, mille eesmärgiks on leida probleemile uus ning parem lahendus;
Hindamise eesmärk on anda õpilasele motiveerivat tagasisidet. Hindamisel on oluline tunnustada lahenduste erinevusi ja väärtustada õpilaste isikupära ning koostööoskusi. Võimaluste piires eelistatakse õpilase tööle suuliste hinnangute andmist ja positiivse üldhindega hindamist poolaasta ja aasta lõpus. Oluline on õpilase töösse suhtumine ning kaasatöötamine.
Hindamisel arvestatakse:
1. Teemale vastavus ja loominguline lähenemine sellele.
2. Kompositsiooni väljenduslikkus.
3. Meeleolu edastamine värvidega.
4. Figuuride dünaamika; lihtsate proportsioonireeglite arvestamine
5. Töö korrektsus.
Õpilane peab oma töö esitama tähtajaliselt. Kui õpilasel õppevahendid puuduvad, teeb ta töö õpetajaga kokkulepitud ajal järele.
Hindamine:
Kunstiõpetus kui loovaine hindamine on individuaalne, arvestab iga õpilase võimeid ja arengut.
*Hinnatakse teadmisi, loovat tegevust, teadmiste ja oskuste rakendamist iseseisvas praktilises töös, valminud kunstiteost tervikuna.
*Hindamise aluseks on õpilase areng õppetegevuse käigus, loomingulisus ja suhtumine õppetöösse.
Hinne "AR"
* igas tunnis töövahendid kaasas,
* teeb tunnitööd alati kaasa, ei jutusta!
* kodune töö(väga harva) alati tehtud,
* töö on teemast lähtuv ja loominguline, korrektselt teostatud,
* valmistöö õigeaegselt esitatud
Hinne "MA"
* ei ole töövahendeid,
* ei tee tunnitööd kaasa,
* ei tee kodust tööd.
* ei käi tööd konsultatsioonitunnis tegemas.
* töö esitamata!
© Kuressaare Gümnaasium 2019