Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Kehaline kasvatus: 2c prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Anu Rand

Klassiõpetaja

Kontakt: Anu.Rand@nooruse.edu.ee

Loodud: 1. september 2019. a. kell 09.43
Muudetud: 1. september 2019. a. kell 10.27

Õppeaasta: 2019/2020

Õppekava: Põhikooli õppekava, I trimester

Kestvus: 2 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Kehaline kasvatus toetab õpilast enda keha eest hoolitsemisel ja õpetab väärtustama ning kujundab tervislikku eluviisi.
Kehalise kasvatusese tundides omandatud teadmised, oskused ja kogemused on aluseks õpilase iseseisvale liikumisharrastusele. Kehaline aktiivsus toetab tervislikke valikute tegemisel ja hea rühi saavutamisel.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

2.-6.09
Õppeaasta avaaktus
Sissejuhatus uude õppeaastasse.

09.-13.09
Purjetamine
Jooksuharjutused. Pendelteatejooks.

16.-20.09
Purjetamine
Matk. Jooksu harjutamine pendeteatejooksuks.

23.-27.09
Purjetamine
Rännak ja liikumismängud.

30.09.-04.10
Purjetamine
Koordinatsiooni – ja tasakaaluharjutused.
Võimla – soojendusharjutused.
Pallikäsitsemise harjutused. Rahvastepall.

07.-11.10

Rännak ja liikumismängud.
Soojendusliikumised.
Hüppeharjutused. Paigalt kaugushüpe, sügavushüpped, takistuste ületamine. Ronimine.

14.-18.10
Soojenduharjutused. Pallimäng.

21.-25.10
Vaheaeg

28.10-01.11
Palli käsitsemise harjutused. Täpsusvise.
Ringtreening.

04.-08.11
Tasakaaluharjutused. Lastejooga
Rahvastepall.

11.-15.11
Vastupidavus- ja osavusharjutused.
Pallimäng

18.-22.11
Hüppe- ja jooksuharjutused. süstikjooks.
Paigalt kaugushüpe.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane:
Oskab rivistuda viirus, kolonnis pöörates paremale, vasakule;
Teab ja järgib ohutusnõudeid ja tunni reegleid;
Teeb erinevaid kõnni-, jooksu- ja hüplemisharjutusi

Hindamine üles

Hindamine üles
Kehalises kasvatuses antakse suulisi ja kirjalikke sõnalisi hinnanguid. Hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang toetab õpilase positiivse enesehinnangu kujunemist. Tunnistusele kantakse kehaline kasvatus hinnates osaoskusi.
I poolaasta lõpus antakse õpilasele tagasiside järgmiste osaoskuste omandamise kohta:

Tead ja järgid kehalise kasvatuse tunnis(k.a. ujulas) kehtivaid reegleid ja ohutusnõudeid
Täidad erinevaid rivi- ja korraharjutusi( rivistumine viirgu, kolonni, harvenemine, joondumine, pöörded paigal)
Sooritad lihtsaid võimlemisharjutusi rütmi ja muusika järgi
Sooritad erinevaid kõnni – ja jooksuharjutusi(kestvus-, kiirendus-, süstik- ja pendelteatejooks)
Oskad käsitseda palli(veeretamine, püüdmine, põrgatamine, viskamine)
Sooritad hüppeharjutusi(hoota kaugushüpe, hüplemised hüpitsaga, hüplemise kombinatsioonid, koordinatsioonihüplemine)
Läbid joostes võimetekohase tempoga 600 m distantsi
Omad algteadmisi purjetamisest

Sõnaliste hinnangute kriteeriumid:
T = tean, oskan, kasutan.
Sooritab harjutusi õigesti ettenähtud tempos.
Oskab rakendada tunnis õpitut.
On mängudes aktiivne, tunneb ja täidab mängureegleid.
P = pean veel harjutama
Sooritab eelpool nimetatut mõningate eksimustega. Vajab veel harjutamist.
O = oskus omandamata
Sooritab harjutusi valesti, lohakalt.
Ei oma teadmisi ja oskusi läbivõetud õppematerjalist.
Mängudes on vähepüüdlik, ei oska mängida kollektiivis, ei tunne mängureegleid.
Mõjuva põhjuseta keeldub sooritamast harjutusi või osalemast mängudes.