Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Loodusõpetus: 2c prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Anu Rand

Klassiõpetaja

Kontakt: Anu.Rand@nooruse.edu.ee

Loodud: 1. september 2019. a. kell 09.36
Muudetud: 1. september 2019. a. kell 10.40

Õppeaasta: 2019/2020

Õppekava: Põhikooli õppekava, I trimester

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Loodusõpetus kujundab algteadmised ja -oskused teiste loodusteaduslike ainete (bioloogia, füüsika, geograafia ja keemia) õppimiseks ning loob aluse teadusliku mõtlemisviisi kujunemisele. Loodusõpetus aitab õpilasel omandada üldised alused looduskeskkonna terviklikuks tajumiseks ning esmaste seoste mõistmiseks inimese ja tema elukeskkonna vahel. Õpilane õpib märkama ning eesmärgistatult vaatlema elus- ja eluta looduse objekte ning nähtusi, andmeid koguma ning analüüsima ning nende põhjal järeldusi tegema.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

02.-06.09
Maismaataimed. Taimede välisehitus. tv. lk. 4- 9
09.-13.09
Puud. tv. lk. 10- 17
16.-20.09
Põõsad. Marjapõõsad. tv. lk. 18- 19
23.-27.09
Rohttaimed. tv. lk. 20 Lisa tv. lk. 21-
30.09-04.10
Veetaimed ja nende erinevus maismaataimedest. Tv. lk. 25- 27
07.-11.10
Taimede kordamine tv lk 29- 31.
14.-18.10
Kokkuvõte teemast: TAIMERIIK- projekti kokkuvõte.
21.-25.10
Vaheaeg
28.10-01.11
Ilma tunnused õhutemperatuur ja selle mõõtmine lk 4-7
04.-08.11
Pilvisus, sademed lk 8-9
11.-15.11
18.-22.11

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

õpilane
* oskab teha vahet elusal ja elutul
* teab, et toitumine on elusorganismide üks põhitunnustest
* oskab näha ja leida taimede juures kergesti märgatavaid tunnuseid ja selle alusel neid rühmitada
* oskab nim. Eestis levinuimaid leht- ja okaspuid;
* tunneb puid lehtede ja okaste järgi;
* oskab eristada puud, põõsast ja puhmast;
* oskab nim. Eestis kasvatatavaid teravilju;

Hindamine üles

2. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.

I poolaastal tulevad hindamisele järgmised osaoskused:
* Oskad teha lihtsamaid ilmavaatlusi
* Tunned mets- ja koduloomi
* Tead, kuidas taimed ja loomad valmistuvad talveks
* Tead, et organism hingab, toitub, kasvab, paljuneb
* Tead köögivilju

Osaoskuste hindamisel on kasutusel tähed:
T - tead ja oskad
P - pead veel harjutama
O - oskus omandamata

Konsultatsioon kell 13.00 ruumis 206