Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Kunst: 6c prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Kersti Kirs

inglise keele õpetaja

Kontakt: Kersti.Kirs@nooruse.edu.ee

Loodud: 30. august 2019. a. kell 12.58
Muudetud: 17. jaanuar 2020. a. kell 13.28

Õppeaasta: 2019/2020

Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Põhikooli kunstiõpetus taotleb, et õpilane
1) tunnetab oma kunstivõimeid ja -huve, hindab enda ja teiste isikupära;
2) eksperimenteerib mõtete, vahendite, materjalide ja kunstitehnikatega;
3) tegutseb loovates ja uurimuslikes rühmatöödes ühise tulemuse nimel;
4) rakendab oma loomingulisi võimeid ja oskusi ka väljaspool kunstitundi;
5) on avatud erinevate kunsti- ja kultuuriilmingute suhtes;
6) tunneb huvi kunstiloomingu ja paikkondliku kultuuri vastu;
7) mõistab kultuuriväärtuste ja -keskkonna kaitse olulisust;
8) näeb loodust ja keskkonda säästva tarbimise võimalusi.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

1. nädal (2.-6. sept)
Suvel loetud raamatule uue raamatukaane illustreerimine
Vahendid: värvipliiatsid, vildikad

2. nädal (9.-13. sept)
Raamatukaane illustreerimine

3. nädal (16.-20. sept)
Valgus ja varjud
https://www.pinterest.com/pin/612911830516152395/

4. nädal (23.-27. sept)
Mosaiiktehnikas puulehed
Vahendid: värvipliiatsid, joonlaud, must marker/ vildikas

5. nädal (30. sept-4. okt)
Mosaiiktehnikas puulehed

6. nädal (7.-11. okt)
Mida joonistada ringist?
https://www.pinterest.com/pin/257971884880584634/

7. nädal (14.-18. okt)
Sportlik liikumine - inimene liikumises

VAHEAEG

9. nädal (28. okt - 1. nov)
Maski meisterdamine segatehnikas
https://www.pinterest.com/pin/351773420878724399/

10. nädal (4.- 8. nov)
Maski meisterdamine segatehnikas

11. nädal (11.-15. nov)
Inimene liikumises - kriipsujukud
https://www.pinterest.com/pin/801077852447215314/

12. nädal (18.-22. nov)
Inimene liikumises - sportlikud tegevused
https://www.pinterest.com/pin/189925309264715096/

13. nädal (25.-29. nov)
Inimene liikumises - sportlikud tegevused

14. nädal (2.-6. dets)
Klassi kaunistamine

15. nädal (9.-13. dets)
Jõuluteemalised meisterdused

16. nädal (16.-20. dets)
Jõulukaart

17. nädal (6.-10. jaan)
3D - ruumilised kujundid/ lained
https://www.pinterest.com/pin/395964992208168789/

18. nädal (13.-17. jaan)
3D - ruumilised kujundid/ lained

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane
1) tunnetab oma kunstivõimeid ja -huve; väljendab visuaalsete vahenditega oma mõtteid, ideid ja teadmisi; loovülesandeid lahendades visandab ja kavandab;
2) kujutab ja kujundab nii vaatluste kui ka oma ideede põhjal, kasutades visuaalse kompositsiooni baasoskusi;
3) rakendab erinevaid kunstitehnikaid (maal, joonistus, kollaa˛, skulptuur, foto, video, digitaalgraafika, animatsioon jne);
4) analüüsib nüüdiskunsti teoseid, märkab erinevaid vorme ja sõnumeid, leiab seoseid tänapäeva eluga ning on avatud erinevate kultuuriilmingute suhtes;
5) mõistab tehismaailma ja selle kasutaja suhet; peab silmas eesmärgipärasust, uuenduslikkust, esteetilisust ja ökoloogilisust;
6) mõistab kultuuriväärtuste ja -keskkonna kaitse olulisust;
7) leiab infot kunstiraamatutest ja eri teabeallikatest, uurib ja võrdleb eri ajastute kunstiteoseid;
8) märkab sõnumeid, analüüsides meediat ja reklaami; arutleb visuaalse infoga seotud nähtuste üle ruumilises ja virtuaalses keskkonnas. Tegutseb eetiliselt ja ohutult nii reaalsetes kui ka virtuaalsetes kultuurikeskkondades.

Hindamine üles

* Kunstiõpetus kui loovaine hindamine on individuaalne, arvestab iga õpilase võimeid ja arengut
* Hinnatakse teadmisi, loovat tegevust, teadmiste ja oskuste rakendamist iseseisvas praktilises töös, valminud kunstiteost tervikuna
* Hindamise aluseks on õpilase areng õppetegevuse käigus, loomingulisus, loogilisus ja lõpptulemuse kvaliteet.

Hinne AR (arvestatud):
• töövahendid alati kaasas;
• jälgib õpetajat, mõtleb kaasa, töötab iseseisvalt;
• oskab loogiliselt kasutada eelnevalt õpitud töövõtteid;
• kavandab iseseisvalt töö, viib selle lõpuni või kavandab töö õpetaja abiga, kuid viib selle iseseisvalt lõpuni;
• töö korrektne, viimistletud;
• töös esineb üksikuid vigu.

Hinne MA (mittearvestatud):
• õppevahendid pidevalt või tihti kodus;
• tööülesanded poolikult täidetud või esineb palju vigu;
• töö osaliselt tegemata, esitamata või viimistlemata;
• töö tähtajaks esitamata;
• suhtumine töösse huvitu;
• puuduvad teadmised läbivõetud õppematerjali osas.

Õpilasel on kohustus oma töö esitada tähtajaliselt. Kui õpilane puudub kohustusliku hindelise töö tunnist vm arvestuslikust õppeülesandest märgitakse eKooli päevikusse märk „0“. Hindelise töö järeletegemine on kohustuslik. Märk "0" asendub hindega pärast töö tegemist/ esitamist või "1"-ga, kui 10 päeva jooksul ei ole tööd järele vastatud.

Õppeprotsessi käigus hinnatakse õpilase tunniülesannete täitmist, iseseisva töö ülesannete täitmist, kõigi kunstitööde täitmist. Kunstiõpetuse kokkuvõttev hinnang I ja II poolaasta lõpul on arvestatud/mittearvestatud (AR/MA). Arvestatud hinde saamiseks peavad õpilasel olema esitatud/lõpetatud KÕIK sel perioodil tehtud kunstitööd.

Konsultatsioon kolmapäeviti 14.-14.45 ruumis 404.