0 kaarti!
Autor: Raina Rääp klassiõpetaja Kontakt: Raina.Raap@nooruse.edu.ee |
Loodud: 29. august 2019. a. kell 16.11
Muudetud: 26. november 2019. a. kell 19.54
Õppeaasta: 2019/2020
Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta
Kestvus: 1 tund nädalas
Tööõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
• omandab vajalikud oskused igapäevaeluks, tööks ja harrastusteks;
• omandab teadmisi mitmesuguste materjalide, töövahendite ja -traditsioonide kohta ning oskab neid oma töös kasutada;
• kogeb eneseteostuse võimalusi käelise tegevuse kaudu, arendab loovust ja esteetilist maitset;
• õpib tundma ja valima sobivamaid töövõtteid, olema säästlik ettevõetud töös;
• arendab tööks vajalikke isiksuse omadusi: vastutustunnet, täpsust, püsivust ning töökultuuri ja -harjumusi;
• omandab oskuse iseseisvalt mõelda, töötada, otsustada, hinnata oma tööd kriitiliselt.
03.- 07.09
Sissejuhatus. Ainekaardi tutvustus. Materjalid ja töövahendid; looduslikud kiud, vill, puuvill, käsitööniidid ja -lõngad.
10.-14.09
Heegeldamine. Ohutusnõuded, töövahendid, materjalid. Alg- ja ahelsilmus - heegelahelast pildi valmistamine.
17.-21.09
Kinnissilmus, tingmärk - kinnissilmuselise tööproovi heegeldamine.
24.-28.09
Tööproovi viimistlemine.
1.-5.10
Heegeldamine
8.-12.10
Heegeldamine
15.-19.10
Heegeldamine
VAHEAEG
29.10-2.11
Kikilipsu heegeldamine isadepäevaks
5.-9.11
Tikkimisvahendid, eelpiste, üherealine piste.
12.-16.11
lõngast tuti valmistamine
MAKING POM POMS USING CARDBOARD
19.-23.11
Lõngast nukk
http://www.diyhowto.org/no-crochet-diy-yarn-crafts-ideas/
26.-30.11
Lõngast tuttmüts
https://www.easypeasyandfun.com/mini-yarn-hats-ornaments/
https://www.pinterest.com/pin/423197696226774084/
3.-7.12
käevõru valmistamine
http://www.diyhowto.org/no-crochet-diy-yarn-crafts-ideas/
10.-14.12
Ettevalmistused jõuludeks
17.-21.12
Ettevalmistused jõuludeks
VAHEAEG
7.-11.01
Käekett
http://hals.obstpin.site/19-ideas-jewerly-simple-diy-friendship-bracelets/
14.-18.01
Käekett
* järgib töötades ohutusnõudeid ning hoiab korras töökoha, kirjeldab looduslike kiudainete saamist;
* töötab iseseisvalt lihtsama tööjuhendi järgi;
* teadvustab hügieenireeglite järgimise vajadust köögis töötamisel, suhtub kaaslastesse heatahtlikult ning arvestab teiste arvamust;
* valib töövahendid töö eesmärgi järgi ning kasutab neid ohutusnõudeid arvestades;
* seostab käsitöölõnga jämedust ja eseme valmimiseks kuluvat aega; järgib töötades ohutusnõudeid ning hoiab korras töökoha;
* heegeldab põhisilmuseid ning tunneb mustrite ülesmärkimise viise ja tingmärke;
* Tööõpetuse kui loovaine hindamine on individuaalne, arvestab iga õpilase võimeid ja arengut
* Hinnatakse teadmisi, loovat tegevust, teadmiste ja oskuste rakendamist iseseisvas praktilises töös, valminud tarbeeset tervikuna
* Hindamise aluseks on õpilase areng õppetegevuse käigus, tööde õigsus, loogilisus ja lõpptulemuse kvaliteet.
ARVESTATUD
· töövahendid alati kaasas
· õpilane töötab iseseisvalt, jälgib õpetaja juhiseid.
· töös esineb üksikuid vigu
· õpilane oskab kasutada eelnevalt õpitud töövõtteid ja seostada neid uute teadmistega.
· kavandab iseseisvalt töö, viib selle lõpuni või kavandab töö õpetaja abiga, kuid viib selle iseseisvalt lõpuni
· töö on puhas ja korrektne
· töö peaaegu alati viimistletud
MITTEARVESTATUD
· õppevahendid pidevalt kodus
· õppeülesanded poolikult täidetud või täitmata
· töö osaliselt tegemata, esitamata või viimistlemata
· suhtumine töösse huvitu
· puuduvad teadmised läbivõetud õppematerjali osas
Minu konsultatsioon on reedel12.00-12.45 ruumis 209.