Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Tööõpetus: 3a prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Stevelin Tamm

klassiõpetaja

Kontakt: Stevelin.Tamm@nooruse.edu.ee

Loodud: 29. august 2019. a. kell 09.30
Muudetud: 6. märts 2020. a. kell 12.17

Õppeaasta: 2019/2020

Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta

Kestvus: 2 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Tööõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
• omandab vajalikud oskused igapäevaeluks, tööks ja harrastusteks;
• omandab teadmisi mitmesuguste materjalide, töövahendite ja -traditsioonide kohta ning oskab neid oma töös kasutada;
• kogeb eneseteostuse võimalusi käelise tegevuse kaudu, arendab loovust ja esteetilist maitset;
• õpib tundma ja valima sobivamaid töövõtteid, olema säästlik ettevõetud töös;
• arendab tööks vajalikke isiksuse omadusi: vastutustunnet, täpsust, püsivust ning töökultuuri ja -harjumusi;
• omandab oskuse iseseisvalt mõelda, töötada, otsustada, hinnata oma tööd kriitiliselt.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

20.-24. jaanuar
Aastaajad: guašid, kiir, liim
Aastaajad: guašid, kiir, liim

27.-31. jaanuar
Talv: kuused ja lumehanged
Talv: kuused ja lumehanged

3.-7. veebruar
Mosaiik: värvilised paberid, liim, käärid
Mosaiik: Tööde jätkamine.

10.-14. veebruar
Mosaiik: tööde lõpetamine.
Sõbrapäeva plakat

17.-21. veebruar
Kontrastpilt
Rütm

VAHEAEG

2.-6. märts
3D pilt: linn. Vahendid: tugevam A3 paber, käärid, liim, värvilised pliiatsid.
3D pilt: linn. Vahendid: tugevam A3 paber, käärid, liim, värvilised pliiatsid.

9.-13. märts

16.-20. märts
Lõngatrükk

23.-27. märts

30. märts-3. aprill
Kask. Vahendid: Kaseoksad, PVA liim, guašid, A3 paber, segamisalus.

6.-10. aprill
Papitrükk
Papitrükk.

13.-17. aprill
Nartsiss
Nartsiss

VAHEAEG

27. aprill-1. mai
Kink emale.
Kink emale.

4.-8. mai
Lepatriinu

11.-15. mai
Linnud ja teised loomad

18.-22. mai

25.-29. mai

1.-5. juuni

8.-12. juuni

VAHEAEG

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane:
* kasutab materjale säästlikult;
* tutvub erinevate tehnikatega;
* oskab kujundada ja konstrueerida ruumis ja tasapinnal;
* oskab iseseisvalt töötada, arvestades töö teostamisel tööle seatud ülesandeid ja eesmärke;
* oskab töökohta tööks organiseerida;
* täidab töötades ohutusnõudeid;
* tagab korra ja puhtuse töökeskonnas.

Hindamine üles

Tööõpetuse kui loovaine hindamine on individuaalne, arvestab iga õpilase võimeid ja arengut.
Hinnatakse teadmisi, loovat tegevust, teadmiste ja oskuste rakendamist iseseisvas praktilises töös, valminud kunstiteost tervikuna.
Hindamise aluseks on õpilase areng õppetegevuse käigus, loomingulisus, loogilisus ja lõpptulemuse kvaliteet.

3. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. eKoolis kajastuvad õpilase puudumised ja märkused. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.
Hindamisele tulevad osaoskused:
* Oskad kasutada õpitud töövõtteid
* Sul on kaasas vajalikud töövahendid
* Teed oma tööd hoolikalt ja viid alustatu lõpuni.

Osaoskuste hindamisel on kasutusel tähed:
T - tead ja oskad
P - pead veel harjutama
O - oskus omandamata
Lisaks on:
* e- koolis kasutusel tähed KH (kujundav hindamine), millele järgneb selgitus, milline on osaoskuse saavutus.

Konsultatsioon neljapäeviti kell 13.00 klassis 109.