Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Õpioskused: 4b prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Raina Rääp

klassiõpetaja

Kontakt: Raina.Raap@nooruse.edu.ee

Loodud: 29. august 2019. a. kell 09.00
Muudetud: 16. oktoober 2019. a. kell 18.37

Õppeaasta: 2019/2020

Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Valikaine eesmärgiks on
* teadmiste-oskuste saamine õpiülesannetega toimetulekuks
* iseseisva, individuaalse ja rühmatöö, koostöö- ja meeskonnatööoskuste omandamine;
* funktsionaalse lugemise oskuse arendamine;
* õppima õpetamine/õppimine, aineõpetuse toetamine
* õpilase silmaringi laienemine erinevate teabeallikate kasutamise kaudu

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

02.- 06.09 Sissejuhatus ainesse. Tutvumine ainekaardi ja nõutavate osaoskustega
09.- 13.09 Kooli koduleht infokandjana õpilase igapäevaelus 
16.- 20.09 Funktsionaalne lugemine, ajalehest info otsimine. matem tv lk 4-5 
23.- 27.09 Rooma numbrid 
30.09.- 04.10 Koduleht ja info
07.- 11.10 Netisõnastikud ja nende kasutamine.
14.- 18.10 infootsing võtmesõnade abil
Vaheaeg 21.- 27.10
28. 10 - 01.11 Funktsionaalne lugemine. Reisipaketi maksumuse arvutamine
04.- 08.11 "Loe ja mõista" lk 52- 53
11.- 15.11 Teabetekstid: sõnaraamatud, aimekirjandus, entsüklopeediad. Küsimuste moodustamine. Info otsimine teabekirjandusest. 
18.- 22.11 Kadripäeva kombestiku otsimine 
25.- 29.11 Kuidas koostada lühikokkuvõtet? Kokkuvõtte kirjutamine ühest mandrist või maailmajaost. 
02.- 06.12 Töö seletava sõnaraamatuga 
09.- 13.12 Maaima atlasest info leidmine ja vastuste vormistamine. 
16.- 20.12 Raamat infoallikana – sisukord ja aineregister. Eesti keele õpik lk 144–147 Tv h 199–201 sisukord ja aineregister. 
vaheaeg 23.12- 03.01
06.- 10.01 Ristsõnade lahendamine. 
13.- 17.01 "Loe ja mõista" lk 60- 61

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilased oskavad
¤ töötada rühmas ja vastutavad ühiselt tehtud töö eest
¤ lugeda tabeleid, diagramme, jooniseid
¤ leida infot erinevatest internetikeskkondadest
¤ kirjutada lühikokkuvõtet, uudist, kirjeldust, kirja
¤ kasutada ÕS-i, sõnaraamatuid jt teatmeteoseid

Hindamine üles

Hindamise eesmärk on toetada õpilase arengut, anda tagasisidet õpilase õppeedukuse kohta. Hindamismeetod, mitteeristav hindamine. Hinded kujunevad järgmiselt: 1) aktiivne osalus tunnis 2) ülesannete sooritamine õigeaegselt 3) 2 kirjalikku arvestustööd 4) rühmatöö hinne. Õppeprotsessi käigus antakse hinnang õpilase tunniülesannete täitmisele, iseseisvale tööle , aktiivsusele, meeskonnatööle, töölehtede täitmisele. Õppetegevuse vältel saab õpilane õpetajalt ka suulist või kirjalikku sõnalist tagasisidet. Oodatavast madalamal tasemel tulemust väljendatakse hindega "mittearvestatud" (MA).
Õppeperioodis rakendatakse järgmisi hinnanguid: arvestatud „AR”, mittearvestatud „MA” või null „0” ( kui oluline töö on tegemata). Õpilasel on kohustus ebaõnnestunud töö järele vastata 10 päeva jooksul. Õpilasele meeldetuletuseks kajastub esitamata või sooritamata töö eKoolis nullina. "0" asendub hinnanguga "AR" pärast töö tegemist/ esitamist või märkega "MA", kui 10 päeva jooksul ei ole tööd järele vastatud.
Kokkuvõttev hinnang kujuneb poolaasta lõpuks (AR/ MA ).
Konsultatsioon reedel kell 12.00- 12.45 ruumis 209