0 kaarti!
Autor: Ruth Rist klassiõpetaja Kontakt: Ruth.Rist@nooruse.edu.ee |
Loodud: 28. august 2019. a. kell 08.21
Muudetud: 18. september 2019. a. kell 14.11
Õppeaasta: 2019/2020
Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta
Kestvus: 1 tund nädalas
Põhikooli kunstiõpetus taotleb, et õpilane
1) tunnetab oma kunstivõimeid ja -huve, hindab enda ja teiste isikupära;
2) eksperimenteerib mõtete, vahendite, materjalide ja kunstitehnikatega;
3) tegutseb loovates ja uurimuslikes rühmatöödes ühise tulemuse nimel;
4) rakendab oma loomingulisi võimeid ja oskusi ka väljaspool kunstitundi;
5) on avatud erinevate kunsti- ja kultuuriilmingute suhtes;
6) tunneb huvi kunstiloomingu ja paikkondliku kultuuri vastu.
https://klass431.wordpress.com/2008/10/22/oovalgus/
2.-6. september
Tere, uut kooliaastat https://kunstitund.wordpress.com/2008/09/19/tere-uut-kooliaastat/#more-43
9-13.09
Suvekompott
16.-20.09
Suvekompott
23.-27.09
Frontaa˛ puulehtedega https://kunstitund.wordpress.com/2008/09/30/frotaaz-puulehtedega/
30.09. - 4.10
Joonistame looma. Põhivõtted
7.-11.10
Joonistame looma. Põhivõtted
14.18.10
Pooleli oleva töö lõpetamine.
VAHEAEG
28.10-01.11
Halloween - õlipastellid ja vesivärvid
https://www.pinterest.com/pin/532269249703313430/
https://www.etsy.com/listing/81653561/pumpkin-halloween-painting-6-x-6
4.-8.11
Inimese kujutamine, "Mardid ja kadrid" (akvarell, viltpliiats)
11.-15.11
Inimese kujutamine, "Mardid ja kadrid" (akvarell, viltpliiats)
18.-22.11
Öine linn
https://www.pinterest.com/pin/188940146843924064/
25.-29.11
Öine linn
https://www.pinterest.com/pin/188940146843924064/
2.-6.12
Jõuluehte meisterdamine
9.-13.12
Meisterdamist jõuludeks.
16.-20.12
Meisterdamist jõuludeks.
VAHEAEG
6.-10.01
Õlipastellikollaa˛
https://klass431.wordpress.com/2009/10/
13.-17.01
Õlipastellikollaa˛
4. klassis õpilane
* oskab teost esitleda, valikuid põhjendada
* oskab kujutada, väljendada, kujundada vaatluse ja mälu järgi
* oskab oma tööd kavandada
* tunneb lihtsamaid ruumilisuse edastamise võtted (esemete suurussuhted, perspektiiv)
* kasutab värvi kui väljendusvahendit
* oskab kujutada liikumist
* on valmis katsetama uusi tehnikaid
* mõistab erinevate teoste sõnumeid ja eesmärki, uurib ja analüüsib neid (k.a. reklaam ja meedia)
* kasutab visuaalkultuuri tundmaõppimiseks teatmeteoseid ja IKT vahendeid
* uurib disainilahendusi ja leiutab ise
Kunstiõpetuse kui loovaine hindamine on individuaalne, arvestab iga õpilase võimeid ja arengut.
*Hinnatakse teadmisi, loovat tegevust, teadmiste ja oskuste rakendamist iseseisvas praktilises töös, valminud kunstiteost tervikuna.
*Hindamise aluseks on õpilase areng õppetegevuse käigus, loomingulisus ja suhtumine õppetöösse.
Kui töö on esitamata, kajastub see eKoolis nullina. Valmis töö tuleb esitada järgmiseks kunstiõpetuse tunniks. "0" asendub AR (arvestatud) pärast töö esitamist või "MA"-ga, kui tööd ei esitata.
Kokkuvõttev hindamine toimub kaks korda aastas. Hinnanguks on arvestatud (AR) või mittearvestatud (MA).
Konsultatsioon toimub teisipäeviti kell 13.00 ruumis 306.