0 kaarti!
Autor: Malle Tustit eesti keele ja kirjanduse õpetaja Kontakt: Malle.Tustit@nooruse.edu.ee |
Loodud: 28. august 2019. a. kell 08.08
Muudetud: 29. oktoober 2019. a. kell 09.18
Õppeaasta: 2019/2020
Õppekava: Põhikooli õppekava, I trimester
Kestvus: 2 tundi nädalas
Kirjandus annab võimalusi avastada iseennast ja maailma. Läbi erinevate teemade ja autorite saame vastuseid oma kultuuri, ajaloo, oma olemuse, käitumisnormide , väärtuste jm kohta.
1. nädal -2.-6. sept
1.Töö organiseerimine
2.Labürint. Raamatud meie ümber.raamatukogu
2. nädal -9.-13. sept
1.Elulood
2.Inimese elulugu kui kirjandus
3. nädal -16.-20. sept
1."Kevade"-õpiku katkendid
2. "Kevade". -õpiku katkendid
4. nädal -23.-27.sept
1.Inimese elu kui küsimärk.
2.Eesti rahva elulood
5. nädal -30.sept-4. okt
1.Anne Franki päevik
2.Mälestused kõverpeeglis
6. nädal -7.-13. okt
1.Noortekirjandus. Näidendiproov
2."Kuidas elad, Ann?" Näidendiproov
7. nädal - 14.-18. okt
1."Kuidas elad, Ann?"- sisukontroll
2.Aidi Vallik iseendast. Näidendiproov
8. nädal -28.-31. okt
1.Iseenda kammitsatest ausalt." Priska" .Näidendiproov
2.Tänapäeva mässumeelne luule. Näidendiproov
9. nädal -4.-8. nov
1."Pea suu!" Näidendiproov
2."Pea suu!". Helga Nõu ropendamisest
10. nädal -11.-15. nov
1.Nõme olla on nõme. Tätte "Kaotajad"
2. " ."Kevade" sisukontroll
11. nädal -18.-22. nov
1.Näpunäiteid teksti paremaks mõistmiseks
2. "
Antud kursus viib õpilasi otsingute rajale. Maailm on nagu labürint, kus on ekslemisi ja vastuste otsimist, seda nii meie olemuse ja olemise, maailma, ajaloo, kultuuri ja kirjanduse kohta. Läbi kirjanduse erinevate tekstide püüamegi leida vastuseid küsimustele. raamatute lugemine annab oskusi teksti mõistmiseks, analüüsiks, jutustamiseks jne. Näidendi loomine ja esitamine annab erinevaid võimalusi loovuse arenguks.
Õpilase trimestri hinne kujuneb tema suuliste ja kirjalike kodu- ja tunnitööde kokkuvõtva hindena. Vastatud peavad olema kaks teost: O.Lutsu "Kevade" 14. nov ja A. Valliku "Kuidas elad, Ann?" 17. okt
Õpilane ei saa trimestrihinnet viit, kui vastamata on üks teos, olenemata muudest saadud hinnetest. Õpilane ei saa üle rahuldavat hinnet, kui vastamata on kaks teost, olenemata muudest hinnetest. Mitterahuldavaid hindeid on võimalik parandada. Näidendis kaasalöömine annab õpilasele ühe lisahinde. Hinne saadakse video või plakati tegemise eest, näitlemise, teksti kirjutamise, lavastamise kunstnikutöö või muusikalise kujundamise eest. Kes näidendi valmimise protsessi oma panust ei anna, kirjutab teatriõhtu retsensiooni ja saab hinde selle eest.