Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

C-võõrkeel (V): 11abc_grupp prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Anneli Auväärt

abiõpetaja, eesti keel teise keelena õpetaja

Kontakt: Anneli.Auvaart@nooruse.edu.ee

Loodud: 27. august 2019. a. kell 09.23
Muudetud: 2. september 2019. a. kell 21.51

Õppeaasta: 2019/2020

Õppekava: Gümnaasiumi õppekava, I kursus

Kestvus: 31 tundi

Miks me seda ainet õpime? üles

Gümnaasiumi võõrkeeleõpetusega taotletakse, et õpilane:
1) huvituks võõrkeele õppimisest ja oleks võimeline enesetäiendamiseks võõrkeeltes;
2) kasutaks, täiendaks ja arendaks omandatud õpiviise- ja võtteid;
3) omandaks lugemisvilumuse, mõistaks ja oskaks tõlgendada erinevaid tekste ja kasutada seletavat sõnaraamatut;
4) julgeks ja oskaks suhelda õpitavas võõrkeeles erinevates situatsioonides;
5) suudaks aru saada erinevate inimeste võõrkeelselt kõnest ja vestlusest;
6) oskaks ennast kirjalikult väljendada õpitud temaatika piires;
7) tunneks õpitava võõrkeele maa kultuurile iseloomulikke käitumis- ja suhtlusnorme, nende kasutamist kõnes ja kirjas;
8) tunneks huvi õpitava maa kultuuri ja kirjanduse vastu;
9) suudaks omandatud keeleoskust iseseisvalt edasi arendada ja juurde õppida.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

I NÄDAL ( 2.-6.09):
1.-2. Ainekaardi ja hindamise tutvustamine. Kordamine: iseendast.

II NÄDAL ( 9.-13.09):
1. Küsimustik: iseendast. Lugemine - kirjad.
2. TK: iseendast - küsimustik. Omadussõna+nimisõna. ( värvused-riideesemed)- kordamine.

III NÄDAL ( 16.-20.09):
1.-2. Välimuse kirjeldus ( juuksed,silmad jne).

IV NÄDAL ( 23.-27.09):
1.-2 Dialoogide vastamine. Enda ja sõbra välimus - jutukese koostamine.

V NÄDAL ( 30.09.-4.10):
1. TK. välimus. Iseloom - sõnavara.
2. Iseloom. Küsimustele vastamine.

VI NÄDAL ( 7.-11.10):
1. Tööleht: iseloom.
2. Tekst: iseloom. Töö tekstiga.

VII NÄDAL ( 14.-18.10):
1. Asesõnad osastavas käändes. Iseloom: kordamine.
2. KT: iseloom.

VAHEAEG

VIII NÄDAL ( 28.10-1.11):
1.-2. Toiduained. Töö sõnavaraga.

IX NÄDAL ( 4.-8.11):
1. -2. Toit. Kohvikus. Dialoogide lugemine ja tõlkimine.

X NÄDAL ( 11.-15.11):
1. Mida ma söön hommikul, lõunal, õhtul.
2. Toiduained. Töölehed.

XI NÄDAL ( 18.-22.11):
1. Eelistama, jumaldama, ostma, jooma, sööma mida? lausete koostamine.
2. Toiduained. Sõnavaraharjutused.

XII NÄDAL (25.-29.11):
1.-2. Tekst: Minu menüü. Töö tekstiga.

XIII NÄDAL ( 2.-6.12):
1. Kordamine: toit.
2. KT: toit.

XIV NÄDAL (9.-13.12):
1. Kool. sõnavara. Nädalapäevad. Millal?
2. Jõululuuletus.

XV NÄDAL ( 16.-20.12):
1. Mis mulle koolis meeldib? Õpilaste arvamused koolist - lugemine ja tõlkimine.
2. Jõulusoovid, jõululuuletus.

VAHEAEG

XVI NÄDAL ( 6.-10.01):
1.-2. Tekst: Minu kool. Töö tekstiga.

XVII NÄDAL ( 13.-17.01):
1. Tundide nimetused. Tunniplaan.
2. Järgarvud 1-10. Mitmes tund?

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

I kursuse lõpuks õpilane:
1) oskab kokku viia hääliku ja tähe;
2) suudab mõista tuttaval keelematerjalil põhinevat õpetaja ja kaasõpilaste kõnet;
3) on võimeline läbitud õppematerjaliga tekstidest, monoloogidest ja dialoogidest ära tundma tuttavaid keelendeid ja lausestruktuure;
4) oskab kasutada õpitud sõnavara ja keelestruktuure lausete ja minidialoogide koostamiseks;
5) oskab tervitada, hüvasti jätta, ennast esitleda, mõne lausega jutustada oma perest, öelda inimese vanust ja küsida kuidas läheb?, teab kuude, nädalapäevade ja aastaaegade nimetusi, numbreid 1-1000, oskab kirjutada jõulusoove, oskab rääkida välimusest ja iseloomust, oma koolist ja lemmikainetest, teab elementaarseid toiduaineid;
6) oskab esitada lihtsamaid küsimusi ja neile vastata;
7) oskab lugeda häälega;
8) omab algteadmisi keeleteadmistest: nimisõnade sugu, isikulised asesõnad, tegusõna I ja II pöördkond, nimetav kääne, kohakääne, nimisõnade mitmuse moodustamine, omastavad asesõnad, omadussõnade ühildumine nimisõnaga, asesõnad osastavas käändes, osastav kääne, kaasaütlev kääne, järgarvud.

Hindamine üles

I kursuse hinde kujundamine:
KT - 2 arvestuslikku hinnet
TK, sõnade tööd, jutustamised - igaüks 1 arvestuslik hinne
Protsessihinded ( kodused tööd, töö tunnis ) - kokku 1 kokkuvõttev hinne

Puudulikele töödele on üks järeltöö võimalus 10 päeva jooksul alates töö kätte saamisest. Esitamata tööd või tegemata kontrolltööd, sõnade tööd, tunnikontrollid ja suulised vastamised kajastuvad e-Koolis nullina. Kui töö sooritatakse, asendub "0" hindega. Kui kursuse lõpus on töö sooritamata, asendub "0" hindega "1". Puudumiste korral on tarvis KT-d , tunnikontrollid, sõnade tööd ja jutustamised järele vastata. Positiivse kursusehinde ( hinne 3 ) saamiseks võib olla ainult üks puudulik arvestuslik hinne hinne . Puudumiste korral rohkem kui 25% tundidest on kursusehinde saamiseks vaja sooritada kogu kursuse teemasid sisaldav arvestuslik töö.
Hindamisnormid:
hinne 5 - 100-90%
hinne 4 - 89-75%
hinne 3 - 74-50%
hinne 2 - 49-20%
hinne 1 - 19 - 0%
Konsultatsioonid ja järeltööd kokkuleppel.