Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Õpioskused: 3a prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Stevelin Tamm

klassiõpetaja

Kontakt: Stevelin.Tamm@nooruse.edu.ee

Loodud: 23. august 2019. a. kell 11.11
Muudetud: 28. oktoober 2019. a. kell 08.44

Õppeaasta: 2019/2020

Õppekava: Põhikooli õppekava, aasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Õpioskuste valikaine eesmärgiks on teadmiste ning oskuste saamine õpiülesannetega toimetulekuks, iseseisva, individuaalse ja rühmatöö, koostöö- ja meeskonnatööoskuste omandamine; funktsionaalse lugemise oskuse arendamine; õppima õpetamine/õppimine, aineõpetuse toetamine ning õpilase silmaringi laienemine erinevate teabeallikate kasutamise kaudu.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

2.-06.september
Mõistekaardi koostamine. Mõistekaardi järgi enda suvest jutustamine.

9.-13. september
Kuidas kasutada teatmeteost?

16.-20 september
Kooli kodulehe tutvustus. Info otsimine kooli kodulehelt.

23.-27. september
Diagrammide lugemine

30. september-4. oktoober
Salakirjade lahendamine

7.-11. oktoober
Funktsionaalse lugemise ülesanded

14.-18. oktoober
Ristsõnad

VAHEAEG

28.oktoober-1. november
Ravimtaimede tutvustuse koostamine rühmaga

4.-18. november
Rühmade tutvustused ravimtaimedest. Viktoriini koostamine.

11.-15. november
Funktsionaalne lugemine. Töö "Loe ja mõistaga"

18.-22. november
Diagrammide lugemine

I TRIMESTRI LÕPP

25.-29. november
Funktsionaalne lugemine "Loe ja mõista!

2.-6. detsember
Funktsionaalne lugemine. Töö "Loe ja mõistaga"

9.-13. detsember
Tekstülesannete lahendamine

16.-20. detsember
Jõulukaartide ja ümbrikute täitmine

VAHEAEG

6.-10. jaanuar
Funktsionaalne lugemine

13.-17. jaanuar
Diagrammide lugemine

20.-24. jaanuar
Teatmeteoste kasutamine

27.-31. jaanuar
Info otsimine raamatukogust

3.-7. veebruar
Töö teatmeteostega

10.-14. veebruar
Info otsimine internetist

17.-21. veebruar
Teksti töötlemine arvutiga


VAHEAEG

2.-6. märts
Funktsionaalne lugemine

II TRIMESTRI LÕPP

9.-13. märts
Salakirjad

16.-20. märts
Ristsõnad

23.-27. märts
Sudokud

30. MÄRTS-3. aprill
Mida tean liiklusest? Viktoriin

6.-10. aprill
Töö teabekirjandusega

13.-17. aprill
Viktoriin Tere kevad! lahendamine

VAHEAEG

27. aprill-1. mai
Funktsionaalne lugemine "Loe ja mõista!

4.-8. mai
Diagrammide lugemine

11.-15. mai
Viktoriin

18.-22. mai
Ristsõna koostamine ja lahendamine klassikaaslase poolt

25.-29. mai
Salakirjad, õppeaasta kokkuvõte.

1.-5. juuni
Praktikapäevad

8.-12. juuni
Praktikapäevad, õppeaasta lõpetamine
III TRIMESTRI LÕPP

VAHEAEG

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane:
Oskab töötada tekstiga.
Oskab kasutada teabekirjandust ja sealt infot otsida.
Oskab lugeda tabeleid, diagramme, jooniseid.
Oskab töötada rühmas ja vastutavad ühiselt tehtud töö eest, oskad täita õpiülesannet.

Hindamine üles

3. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus, kirjalikul tööl või eKoolis. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.

E-kooli tunnistusele kantakse igas õppeaines osaoskuste saavutatus trimestri lõppedes.
Osaoskused I trimestris
1. Oskad töötada tekstiga.
2. Oskad töötada rühmas ja vastutada ühiselt tehtud töö eest.

Osaoskused II trimestris
Osaoskused III trimestris


Osaoskuste hindamisel on kasutusel tähed:
T - tead ja oskad
P - pead veel harjutama
O - oskus omandamata

Lisaks on:
* e- koolis kasutusel tähed KH (kujundav hindamine), millele järgneb selgitus, milline on osaoskuse saavutus.
* E-koolis on kasutusel ka kirjaliku töö puhul saavutatud punktide arv , mille puhul selgitusse on lisatud maksimumpunktid ja viide osaoskustele.

Konsultatsioon toimub neljapäeviti kell 13.00 ruumis 109.