0 kaarti!
Autor: Stevelin Tamm klassiõpetaja Kontakt: Stevelin.Tamm@nooruse.edu.ee |
Loodud: 23. august 2019. a. kell 11.11
Muudetud: 28. oktoober 2019. a. kell 08.44
Õppeaasta: 2019/2020
Õppekava: Põhikooli õppekava, aasta
Kestvus: 1 tund nädalas
Õpioskuste valikaine eesmärgiks on teadmiste ning oskuste saamine õpiülesannetega toimetulekuks, iseseisva, individuaalse ja rühmatöö, koostöö- ja meeskonnatööoskuste omandamine; funktsionaalse lugemise oskuse arendamine; õppima õpetamine/õppimine, aineõpetuse toetamine ning õpilase silmaringi laienemine erinevate teabeallikate kasutamise kaudu.
2.-06.september
Mõistekaardi koostamine. Mõistekaardi järgi enda suvest jutustamine.
9.-13. september
Kuidas kasutada teatmeteost?
16.-20 september
Kooli kodulehe tutvustus. Info otsimine kooli kodulehelt.
23.-27. september
Diagrammide lugemine
30. september-4. oktoober
Salakirjade lahendamine
7.-11. oktoober
Funktsionaalse lugemise ülesanded
14.-18. oktoober
Ristsõnad
VAHEAEG
28.oktoober-1. november
Ravimtaimede tutvustuse koostamine rühmaga
4.-18. november
Rühmade tutvustused ravimtaimedest. Viktoriini koostamine.
11.-15. november
Funktsionaalne lugemine. Töö "Loe ja mõistaga"
18.-22. november
Diagrammide lugemine
I TRIMESTRI LÕPP
25.-29. november
Funktsionaalne lugemine "Loe ja mõista!
2.-6. detsember
Funktsionaalne lugemine. Töö "Loe ja mõistaga"
9.-13. detsember
Tekstülesannete lahendamine
16.-20. detsember
Jõulukaartide ja ümbrikute täitmine
VAHEAEG
6.-10. jaanuar
Funktsionaalne lugemine
13.-17. jaanuar
Diagrammide lugemine
20.-24. jaanuar
Teatmeteoste kasutamine
27.-31. jaanuar
Info otsimine raamatukogust
3.-7. veebruar
Töö teatmeteostega
10.-14. veebruar
Info otsimine internetist
17.-21. veebruar
Teksti töötlemine arvutiga
VAHEAEG
2.-6. märts
Funktsionaalne lugemine
II TRIMESTRI LÕPP
9.-13. märts
Salakirjad
16.-20. märts
Ristsõnad
23.-27. märts
Sudokud
30. MÄRTS-3. aprill
Mida tean liiklusest? Viktoriin
6.-10. aprill
Töö teabekirjandusega
13.-17. aprill
Viktoriin Tere kevad! lahendamine
VAHEAEG
27. aprill-1. mai
Funktsionaalne lugemine "Loe ja mõista!
4.-8. mai
Diagrammide lugemine
11.-15. mai
Viktoriin
18.-22. mai
Ristsõna koostamine ja lahendamine klassikaaslase poolt
25.-29. mai
Salakirjad, õppeaasta kokkuvõte.
1.-5. juuni
Praktikapäevad
8.-12. juuni
Praktikapäevad, õppeaasta lõpetamine
III TRIMESTRI LÕPP
VAHEAEG
Õpilane:
Oskab töötada tekstiga.
Oskab kasutada teabekirjandust ja sealt infot otsida.
Oskab lugeda tabeleid, diagramme, jooniseid.
Oskab töötada rühmas ja vastutavad ühiselt tehtud töö eest, oskad täita õpiülesannet.
3. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus, kirjalikul tööl või eKoolis. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.
E-kooli tunnistusele kantakse igas õppeaines osaoskuste saavutatus trimestri lõppedes.
Osaoskused I trimestris
1. Oskad töötada tekstiga.
2. Oskad töötada rühmas ja vastutada ühiselt tehtud töö eest.
Osaoskused II trimestris
Osaoskused III trimestris
Osaoskuste hindamisel on kasutusel tähed:
T - tead ja oskad
P - pead veel harjutama
O - oskus omandamata
Lisaks on:
* e- koolis kasutusel tähed KH (kujundav hindamine), millele järgneb selgitus, milline on osaoskuse saavutus.
* E-koolis on kasutusel ka kirjaliku töö puhul saavutatud punktide arv , mille puhul selgitusse on lisatud maksimumpunktid ja viide osaoskustele.
Konsultatsioon toimub neljapäeviti kell 13.00 ruumis 109.