0 kaarti!
Autor: Inna Vann klassiõpetaja Kontakt: Inna.Vann@nooruse.edu.ee |
Loodud: 23. august 2019. a. kell 09.22
Muudetud: 18. oktoober 2019. a. kell 11.09
Õppeaasta: 2019/2020
Õppekava: Põhikooli õppekava, I trimester
Kestvus: 1 tund nädalas
Inimeseõpetusega taotletakse, et õpilane
• õpib suhtlema teiste inimestega ja viisakalt käituma;
• õpib väärtustama üldinimlikke kõlblusnorme;
• õpib tundma oma mina;
• õpib väärtustama perekonda;
• õpib tervislikult elama;
• õpib käituma kriisiolukorras;
• teadvustab seaduste vajalikkuse inimeste ühiselu ja tegevuse korraldamisel ning nende täitmise tähtsuse.
I nädal
* Õppimine (õ lk 4 - 6, tv lk 3-4)
II nädal
* Teabeallikad (õ lk 7 - 8, tv lk 5)
III nädal
* Lapse õigused ja kohustused (õ lk 9 - 10, tv lk 6)
IV nädal
* Viisakas käitumine (õ lk 11 - 13, tv lk 7 - 9)
V nädal
* Tean ja oskan (tv lk 10 - 11)
VI nädal
* Mina ja teised. Sõprus (õ lk 14, tv lk 12 - 13)
VII nädal
* Mina ja teised. Mured koolis (õ lk 15, tv lk 14 - 15
KOOLIVAHEAEG
VIII nädal
* Mured koolis (õ lk 15, tv ül 26- 29)
IX nädal
* Teod ja tagajärjed (õ lk 16, 17, tv ül 30 - 31)
X nädal
* Inimesed on erinevad (õ lk 18 - 20)
I TRIMESTRI LÕPP
Tead ja väärtustad igaühe õigust olla erinev.
Kirjeldad, mille poolest sarnaned teistega ja mille poolest erined teistest.
Oskad nimetada enda õigusi ja kohustusi.
Loetled omadusi, mis peavad olema heal sõbral ning hindad ennast nende omaduste järgi.
Kirjeldad, kuidas leida ja hoida sõpru.
Nimetad üldtunnustatud käitumisreegleid ja põhjendad nende vajalikkust.
Kirjeldad mardi- ja kadripäeva ning jõulude kombeid.
3.klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.
Õpetajal on õigus valida kas lühema või pikema kirjaliku/suulise sõnalise hinnangu andmise vahel. Kõik hinnangud ei pea kajastuma e-koolis.
E-kooli tunnistusel kasutatakse tähti ehk lühendeid ja need on kogu kooliastmele ühesugused. Tagasiside ei sisalda emotsioone, vaid teavitab iga konkreetse oskuse OMANDATUST.
Oskuse saavutatuse lühendid ülekooliliselt 1. kooliastme KLASSITUNNISTUSEL:
T – teab, oskab, rakendab, teeb, sooritab, mõistab
P – peab harjutama, treenima (midagi on veel vajaka)
O – omandamata
Lisaks on:
* e- koolis kasutusel tähed KH (kujundav hindamine), millele järgneb selgitus, milline on osaoskuse saavutus.
* E-koolis on kasutusel ka kirjaliku töö puhul saavutatud punktide arv , mille puhul selgitusse on lisatud maksimumpunktid ja viide osaoskustele.
Konsultatsioon kolmapäeviti kell 13.00 ruum 207.