Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Loodusõpetus: 3c prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Inna Vann

klassiõpetaja

Kontakt: Inna.Vann@nooruse.edu.ee

Loodud: 23. august 2019. a. kell 09.13
Muudetud: 18. oktoober 2019. a. kell 11.08

Õppeaasta: 2019/2020

Õppekava: Põhikooli õppekava, I trimester

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Loodusõpetus kujundab algteadmised ja -oskused teiste loodusteaduslike ainete (bioloogia, füüsika, geograafia ja keemia) õppimiseks ning loob aluse teadusliku mõtlemisviisi kujunemisele. Loodusõpetus aitab õpilasel omandada üldised alused looduskeskkonna terviklikuks tajumiseks ning esmaste seoste mõistmiseks inimese ja tema elukeskkonna vahel. Õpilane õpib märkama ning eesmärgistatult vaatlema elus- ja eluta looduse objekte ning nähtusi, andmeid koguma ning analüüsima ning nende põhjal järeldusi tegema.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

I nädal
* Kordamine (tv lk 4 - 5)

II nädal
* Taimede ja loomade liike on palju (õ lk 6 - 8, tv lk 6 - 7)

III nädal
* Liigirikas seenemets (õ lk 12 - 14, tv lk 8 - 10)

IV nädal
* Igal liigil on kindel elupaik (õ lk 16 - 17, tv lk 10 - 11)

V nädal
* Taimed (õ lk 20 - 21, tv lk 11 - 14)

VI nädal
* Taimede tähtsus (õ lk 24 - 25,, tv lk 15 - 16)

VII nädal
* Ravimtaimed (õ lk 26 - 27, tv lk 17 - 18)
KOOLIVAHEAEG

VIII nädal
* Mürktaimed (õ lk 28 - 30, tv lk 19, 20)

IX nädal
* Kordamine
KONTROLLTÖÖ

X nädal
* Loomad (õ lk 32, 33, tv lk 21 - 25)
I TIMESTRI LÕPP

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Oskad kirjeldada taimede, loomade ja seente välisehitust ning tuua näiteid nende tähtsuse kohta looduses.
Eristad seeni, taimi ja loomi toitumise, kasvamise ning liikumisvõime järgi.
Kirjeldad õpitud loomaliikide eluviise ja elupaiku.
Oskad nimetada ja eristada selgroogseid ning selgrootuid loomi.
Tunned põhjalikult ühte loomaliiki, tuginedes koostatud uurimuslikule ülevaatele.

Hindamine üles

3.klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.
Õpetajal on õigus valida kas lühema või pikema kirjaliku/suulise sõnalise hinnangu andmise vahel. Kõik hinnangud ei pea kajastuma e-koolis.
E-kooli tunnistusel kasutatakse tähti ehk lühendeid ja need on kogu kooliastmele ühesugused. Tagasiside ei sisalda emotsioone, vaid teavitab iga konkreetse oskuse OMANDATUST.
Oskuse saavutatuse lühendid ülekooliliselt 1. kooliastme KLASSITUNNISTUSEL:
T – teab, oskab, rakendab, teeb, sooritab, mõistab
P – peab harjutama, treenima (midagi on veel vajaka)
O – omandamata
Lisaks on:
* e- koolis kasutusel tähed KH (kujundav hindamine), millele järgneb selgitus, milline on osaoskuse saavutus.
* E-koolis on kasutusel ka kirjaliku töö puhul saavutatud punktide arv , mille puhul selgitusse on lisatud maksimumpunktid ja viide osaoskustele.
Konsultatsioon kolmapäeviti kell 13.00 ruum 207.