0 kaarti!
Autor: Malle Tustit eesti keele ja kirjanduse õpetaja Kontakt: Malle.Tustit@nooruse.edu.ee |
Loodud: 11. veebruar 2019. a. kell 09.44
Muudetud: 14. märts 2019. a. kell 08.01
Õppeaasta: 2018/2019
Õppekava: Gümnaasiumi õppekava, II kursus
Kestvus: 35 tundi
Et tunda meie keeles toimuvaid olulisi muutusi ja oskaks orienteeruda keelesüsteemis,tunneb õpilane silbi mõistet, astmevaheldust, sisehäälikuid, sõnaliike, käändeid. Korrektne õigekiri nõuab kokku-, lahkukirjutamise põhimõtete tundmist.
1. nädal 18.-22. veebruar
1.Sissejuhatus ainesse
2.Häälikuortograafia meeldetuletamine
3.Välde
5. " . Silbi mõiste
3. nädal 4.-8. märts
1.Vältevahelduse nõrk ja tugev aste
2. "
3.Laadivahelduse nõrk ja tugev aste
4. "
5.Astmevahelduse nõrgenev ja tugevnev tüvi
4. nädal -11.-15. märts
1.Sõnaliigid
2.Sõnaliigid
3.Töö sõnaliikidele
4.Kokku-, lahkukirjutamine
5. "
18.-21. märts
1. Kokku-, lahkukirjutamine
2. "
3. "
4. "
5. "
5. nädal 25.-28. märts
1.Kokku-, lahkukirjutamine
2. "
3. "
4. "
5. "
6. nädal 4.-8. aprill
1.Töö kokku-, lahkukirjutamisele
2. Tööde tagasiside
3.Harjutusi kokku-, lahkukirjutamisele
4. "
5. "
7. nädal -11.-15. aprill
1.Mitmuse osastav kääne
2. "
3.I-ülivõrre
4. "
5.Perioodi lõpetamine
1
Õpilased teavad, mis on silp, välde, astmevaheldus ja tunnevad kokku-, ja lahkukirjutamist.
Õpilase hinne kujuneb kogu kursuse jooksul saadud hinnete kokkuvõtva hindena.