0 kaarti!
Autor: Pilvi Karu muusikaõpetaja Kontakt: Pilvi.Karu@nooruse.edu.ee |
Loodud: 4. veebruar 2019. a. kell 10.34
Muudetud: 4. veebruar 2019. a. kell 10.43
Õppeaasta: 2018/2019
Õppekava: Põhikooli õppekava, II veerand
Kestvus: 1 tund nädalas
Koorilaulu eesmärgiks on panna õpilane huvituma muusikast kui kunstiliigist ning kujundada tema esteetilist maitset; suunata teda loovalt mõtlema ning muusikaliste tegevuste kaudu ennast väljendama; laiendada õpilase üldkultuurilist silmaringi ning väärtustada eesti rahvakultuuri; arendada koorikollektiivis laulmise oskust, laululist hingamist ja vokaali; kaunistada kooli üritusi.
1. - 5. tund valmistame ette EV aktuste esinemiseks. laulud "Vares" ja "Eesti laps". "Eesti hümn". Mängulised tegevused igas tunnis (rütmi- ja liikumismängud).
22.02.2019 - esinemine EV aktusel kooli aulas koos mudilaskooriga "Aveke".
6. - 10. tund kevadlaulude laulmine, 2-häälsuse proovimine (kaanonid jm.) Mängulised tegevused igas tunnis (rütmi- ja liikumismängud).
11. - 16. tund suvelaulud ja õpitud "lemmiklaulud". Mängulised tegevused igas tunnis (rütmi- ja liikumismängud).
Õpilane oskab end muusikaliste tegevuste kaudu loominguliselt väljendada ning väärtustab eesti rahvakultuuri; ta on saanud esmase koorikollektiivis laulmise kogemuse, teadmised laululisest hingamisest ja vokaalist; on omandanud poolaasta jooksul õpitud lauluvara.
Õpilastele antakse sõnalisi hinnanguid (T= „tead ja kasutad“, P= „pead veel harjutama” või O= „oskus omandamata“) lähtuvalt oodatavatest õpitulemustest (vt ainekaardi osa „Milliseid oskusi õpilased saavad“) 2 korda aastas poolaasta lõpus sõnaliselt.
Hindan järgmisi osaoskusi:
1. Laulad ilmekalt ja õige kehahoiuga.
2. Oled omandanud 1. poolaasta jooksul õpitud lauluvara.
3. Oskad koorikaaslasi kuulata ja laulda dirigendi käe järgi.