Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Õpioskused: 5c prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Kersti Kirs

inglise keele õpetaja

Kontakt: Kersti.Kirs@nooruse.edu.ee

Loodud: 3. veebruar 2019. a. kell 11.29
Muudetud: 3. veebruar 2019. a. kell 11.29

Õppeaasta: 2018/2019

Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Valikaine eesmärgiks on:
1) teadmiste-oskuste saamine õpiülesannetega toimetulekuks (teabe otsimine teatmeteostest, sõnastikest, atlasest, teabe käsitlemine, materjali töötlemine ja vormistamine, kasutatud allikate märkimine);
2) arvuti kasutamine töövahendina (tekstitöötlus, infootsing, esitlus);
3) iseseisva, individuaalse ja rühmatöö, koostöö- ja meeskonnatööoskuste omandamine;
4) funktsionaalse lugemise oskuse arendamine;
5) õppima õpetamine/õppimine, aineõpetuse toetamine
6) õpilase silmaringi laienemine erinevate teabeallikate kasutamise kaudu
7) eeltöö tublimate väljaselgitamiseks 6.kl algul toimuvat maakondlikku õpioskuste olümpiaadi silmas pidades

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

21. - 25. jaanuar
Kaval infootsing. Eesti keele TV ülesanded - infootsing Internetist.

28. jaan - 1. veebr
Funktsionaalne lugemine. Tööjuhendite mõistmine.

4. - 8. veebruar
Interaktiivsed harjutused käänamisega.

11. - 15. veebruar
"Lahe lugeda, mõnud mõtelda" - teatmeteos. Enda valitud looma või linnu kohta kokkuvõtte tegemine ja ristsõna koostamine.

18. - 22. veebruar
Enda valitud looma või linnu kohta kokkuvõtte tegemine ja ristsõna koostamine.

25. veebr - 1. märts - KOOLIVAHEAEG

4. - 8. märts
Esitlus, selle koostamise erinevaid võimalusi.

11. - 15. märts
Näidendi lavastamine

18. - 22. märts
Tööleht (paaristöö) - tund raamatukogus. Allika märkimine.

25. - 29. märts
Nuputa - tabeli andmete võrdlemine.

1. - 5. aprill
Kaalud (T. Koitjärv "Lahe lugeda, mõnus mõtelda II")

8. - 12. aprill
Leiutised ja avastused (T. Koitjärv "Lahe lugeda, mõnus mõtelda II")

15. - 19. aprill
Meie pere (T. Koitjärv "Lahe lugeda, mõnus mõtelda II")

22. - 26. aprill- KOOLIVAHEAEG

29. aprill - 3. mai
Esitluse koostamine - rahvakalendri tähtpäevad

6. - 10. mai
Esitluse koostamine - rahvakalendri tähtpäevad

13. - 17. mai
Esitluse koostamine - rahvakalendri tähtpäevad

20. - 24. mai
Loov/duslaager

27. - 31. mai
Rühmaarutelu - laagri kokkuvõte

3. - 7. juuni
Praktikanädal

10. - 11. juuni
Praktikanädal

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

1) Õpilased oskavad töötada rühmas ja vastutavad ühiselt tehtud töö eest, oskavad täita õpiülesannet
2) Õpilane oskab kasutada teabekirjandust
3) Õpilane oskab infot otsida Internetist
4) Õpilane teab peamisi tekstitöötluse aluseid
5) Õpilane oskab lugeda tabeleid, diagramme, jooniseid
6) Õpilane oskab töötada tekstiga (s.h võõrkeelse tekstiga)

Hindamine üles

Õpioskuste tunnis rakendatakse õppijat toetava (kujundava) hindamise põhimõtteid. Õpiülesannete täitmist hinnatakse või sellele antakse hinnanguid, tagasisidet kogu õppeprotsessi vältel. Tööde hinded võivad kajastuda eKooli erinevate õppeainete päevikutes (vastavalt õpiülesande sisule). Õppeprotsessi käigus hinnatakse õpilase tunniülesannete täitmist, iseseisva töö ülesannete täitmist, aktiivsust, meeskonnatööd, töölehtede täitmist. Töölehtedest koostab iga õpilane õpimapi. Kokkuvõttev hindamine 2X aastas (arvestatud / mittearvestatud), kursuse lõppedes viiakse läbi õpioskuste võistlus.

Õpilasel on kohustus ebaõnnestunud töö järele vastata 10 päeva jooksul töö tegemise päevast alates. Õpilasele ja lapsevanemale meeldetuletuseks kajastub esitamata või sooritamata töö eKoolis nullina. "0" asendub hindega pärast töö tegemist/ esitamist või "1"-ga, kui 10 päeva jooksul ei ole tööd järele vastatud.

Konsultatsioon esmaspäeviti algusega 15.00 ruumis 404 või muul ajal kokkuleppel õpetajaga.