Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Eesti keel: 7_grupp prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Heidi Truu

eesti keele ja kirjanduse õpetaja

Kontakt: Heidi.Truu@nooruse.edu.ee

Loodud: 21. jaanuar 2019. a. kell 19.45
Muudetud: 21. jaanuar 2019. a. kell 19.45

Õppeaasta: 2018/2019

Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta

Kestvus: 2 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Põhikooli aineõpetus taotleb,et õpilane:
*austab emakeelt, eesti keelt kui rahvuskultuuri kandjat
*arendab kriitilist mõtlemist ja analüüsioskust
*väärtustab head keeleoskust eneseväljendus- ja suhtlusvahendina
*omandab õigekirjaoskuse
*õpib mõtestatult lugema ja kirjutama eri liiki tekste
*õpib hankima teavet erinevatest teabeallikatest

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

22.-26 jaanuar
1. Kokkulepped uueks veerandiks. Kirjutamine kui protsess. Kuidas kirjutada kõitvat juttu?
2. Kirjand
29. 01-2.02
1. Kõneviisid. Kindel kõneviis
2. Tingiv kõneviis
5.-9. veebr
1. Käskiv ja kaudne kõneviis
2. Etteütlus

12.-16. veebruar
1. Tegusõna käändelised vormid
2. Tegusõna põhivormid

19.-23. veebruar
1. Pööramine eeskujusõna järgi
2. Veaohtlikud tegusõnavormid

5.-9. märts
1. ÕS-i kasutamine
2. Kordamine kontrolltööks

12.-16. märts
1.Kontrolltöö
2. Tagasiside kontrolltööst. Vigade analüüs. Tarbekirjad. Ametlik kiri

19.-23. märts
1. Alusteksti põhjal kirjutamine
2. Alusteksti põhjal kirjutamine

26.-29. märts
1.Sünonüümid Kordame tegusõna vormistikku ja tegusõna käändelisi vorme
2.Harjutav töö
2.-6. aprill
1. Kontrolltöö
2. Tagasiside kontrolltööst
9.-14 aprill
1. Muutumatud sõnad
2. Määrsõnad
16.- 20. aprill
1. Kaassõnade tähendus ja kasutamine
2. Määr- ja kaassõnade kokku- ja lahkukirjutamine
30.04-4.05
1. Määr- ja kaassõnade kokku- ja lahkukirjutamine
2. Harjutav etteütlus
7.-11- mai
1. Etteütlus
2.Tagasiside etteütlusest, veaohtlikud määr- ja kaassõnad
14.-18. mai
1.Siduvad sõnad
2. Antonüümid ehk vastandsõnad
21.-25. mai
1. Hüüdsõnd
2. Sõnaraamatutest
28.-30. mai
1. Ametlik kiri
2. Õppeaasta lõpetamine

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane oskab tegusõna vormistikku ( pöörded, ajad, kõneviisid, tegumoed, põhivormid, käändelised vormid) ja oskab end kõnes ja kirjas korrektselt väljendada.

Hindamine üles

Õpilase veerandi hinne kujuneb
1. kontrolltööd
2. kodu- ja tunnitöödest,
3. etteütlus
Hinded on kõik võrdse osakaaluga

Kontrolltöö:
"5" 100-90%
"4" 89-75%
"3" 74-50%
"2" 49-25%
"1" 24-
Kirjalike tööde hindamisel lähtutakse põhikooli lõpueksami hindamisjuhendist, mida kohandatakse vastavalt töö laadile (s.h pikkusele):
"5" Tekst vastab teemale, on üldistusjõuline ja isikupärane, sõnavara ulatuslik ja mitmekülgne, on liigendatud tervik, ülesehitus loogiline, 0-4 õigekirjaviga.
"4" Tekst vastab teemale, mõtted on esitatud selgelt, sõnavara ja lausestus ühekülgsed, ülesehitus on loogiline, kuid esineb liigendusvigu, 5-7 õigekirjaviga.
"3" Tekst vastab teemale, kuid on üldsõnaline, mõtted esitatud arusaadavalt, sõnavara ühekülgne, esineb lausestusraskusi, ülesehituses vastuolud, 8-10 õigekirjaviga
"2" Tekst vastab üldjoontes teemale, kuid mõtted on kohati seosetud ja ebaselged, sõnavara ja lausestus on algelised, teksti ülesehituses on vastuolud, puudub mõni tekstiosa.
"1" Tekst ei vasta teemale.

Etteütlus
"5" töö veatu või kaks kergemat viga
"4" 3-5 viga
"3" 6-8 viga
"2" 9 12 viga
"1" 13 ja enam vigu

Konsultatsioon toimub neljapäeviti kell 13.45 ruumis 300. Järelvastamine toimub kokkuleppel õpetajaga, järele saab vastata 10 õppepäeva jooksul pärast töö kättesaamist. Õpilasel. kellel on eelmisest veerandist teose vastamisega võlgnevusi, tuleb need selle veerandi jooksul likvideerida. Kui seda ei jõua, siis saab seda teha kevadel pikendatud õppetöö ajal.