Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Praktiline inglise keel: 5c prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Kersti Kirs

inglise keele õpetaja

Kontakt: Kersti.Kirs@nooruse.edu.ee

Loodud: 21. jaanuar 2019. a. kell 15.26
Muudetud: 21. jaanuar 2019. a. kell 15.26

Õppeaasta: 2018/2019

Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Praktiline inglise keel toetab inglise keele õpetamise eesmärke.
Taotletakse, et õpilane:
1. väärtustab inglise keelt kui avaliku suhtluse vahendit, suhtub lugupidamisega teiste rahvaste keeltesse ja kultuuridesse;
2. tajub keeleoskust õpioskuste osana, kujuneb teadlikuks keelekasutajaks;
3. omandab põhiteadmised keelest ja õigekirjaoskuse, huvitub võõrkeeleõppes kasutatava materjali sisust;
4. arendab keeleoskust kui eneseväljendus- ja suhtlusvahendit; osaleb aktiivselt võõrkeeleõppes,
5. õpib asjakohaselt kasutama eri suhtluskanaleid; harjub oma kirjakeeleoskuse täiendamiseks kasutama sõna- ja käsiraamatuid ning veebiallikaid;
6. osaleb aktiivselt erinevates võõrkeele tundides kasutatavates aktiivõppevormides (sh. paaris- ja rühmatöö, diskussioon jne) ja on huvitatud loovtööde teostamisest ja projektides osalemisest võõrkeeles;
7. õpib suhtlema inglise keeles;
8. seab endale õpieesmärke ning hindab koostöös kaaslaste ja õpetajaga oma saavutusi.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

16.tund (unit 9): Töö tekstiga „The Pied Piper“ (TB p 54-56)
17.tund (unit 9): Lühinäidendi koostamine ja esitamine (TB p 57 ex 8-9)
18.tund (unit 10): USA-st jutustamine. Kutse kirjutamine (TB ex 7-8; WB p 70)
19.tund (unit 11): Turismiinfo küsimine, leidmine (internetist, meediast, voldikutest). Postkaardi kirjutamine (TB ex 1-3; WB p 76)
20.tund (unit 12): Kella tundmine, oma päevast jutustamine. (TB p 76-77; WB ex 9, 10)
http://www.teachingtime.co.uk/
21.tund (unit 12): Tervis ja ohutus. Ohutu liiklemise reeglistiku koostamine.
22.tund (unit 13): Ebareeglipärased tegusõnad. Ristsõnade koostamine ja lahendamine. (TB p 79-80; WB ex 5-7)
23.tund (unit 14): Collections (oma kollektsiooni tutvustamine kaaslastele; sellest kirjutamine) (TB p 90; WB p 92)
24.tund (unit 14): Uute teadmiste omandamine lähtudes oma kollektsioonist, info otsimine internetist.
25.tund (unit 15): Rühmatöö (täringumäng TB p 99)
26.tund (unit 15): Elukutsed (piltmõistatuste ja –ülesannete lahendamine). Oma nädalast kirjutamine.
27.tund (unit 16): Küsimuste moodustamine, küsimustele vastamine. Hea uudisega kirjakese koostamine kaaslasele (WB p 103).
28.tund (unit 17): Sõnavaramängud.
29.tund (unit 17): Retsepti põhjal toidu/koogi/joogi valmistamine ja selle esitlemine kaaslastele.
30.tund (unit 18): Kui palju see maksab? Dialoogid. Kauplusemäng.
31.tund (unit 19): Oma lemmikloomast jutustamine/kirjutamine. Loomapidamisega seotud kohustused.
32.tund (unit 19): Piltide kirjeldamine, erinevuste leidmine.
33.tund (unit 20): Muinasjutu lugemine ja lavastamine rühmades.
34.tund (unit 20): Kordamine. Vastastikune õpetamine.
35.tund: Kokkuvõte õppeaastast.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

5. klassi lõpetaja:
1) saab õpitud temaatika piires aru lausetest ja sageli kasutatavatest väljenditest;
2) mõistab olulist õpitud temaatika piires;
3) oskab kirjutada lihtsat seotud teksti õpitud temaatika piires;
4) tuleb toime teda puudutavates igapäevastes suhtlusolukordades õpitavat keelt emakeelena
kõnelejaga;
5) huvitub õpitavat keelt kõnelevatest maadest ning nende kultuurist ja oskab näha õpitava maa ja oma maa kultuuri sarnasusi ja erinevusi
6) rakendab õpetaja juhendamisel varem omandatud õpioskusi ja -strateegiaid;
7) töötab õpetaja juhendamisel iseseisvalt, paaris ja rühmas; osaleb projektides;
8) seab endale õpieesmärke ning hindab koostöös kaaslaste ja õpetajaga oma saavutusi.
9) oskab kasutada sõnaraamatuid, käsiraamatuid, veebimaterjale

Lõiming
Praktiline inglise keel lõimub kõigi 5. kl õppeainetega (ilukirjanduslike ja teabetekstide, sõnavara õppimise ja kasutamise kaudu)

Hindamine üles

Praktilise inglise keele kursuses kasutatakse kujundava hindamise põhimõtteid. Numbrilise hindamise korral kantakse hinded e-koolis inglise keele päevikusse (hindelised tööd täpsustab õpetaja vastava veerandi ainekaardis).

Õppeprotsessi käigus hinnatakse õpilase tunniülesannete täitmist, iseseisva töö ülesannete täitmist, aktiivsust, meeskonnatööd, töölehtede täitmist. Praktilise inglise keele hinne on kokkuvõttev hinnang II poolaasta lõpul - arvestatud/mittearvestatud (A/MA). Kui õpilasel on aastahinde välja panemisel hinne kahe hinde vahel, siis jäävad otsustavaks kogu õppeaasta vältel (I + II poolaasta) saadud hinded hinded.

Hindamise eesmärk on toetada õpilase arengut, anda tagasisidet õpilase õppeedukuse kohta. Hindamine on süstemaatiline teabe kogumine õpilase arengu kohta, selle teabe analüüsimine ja tagasiside andmine. Hindamine on aluseks õppe edasisele kavandamisele. Hindamisel kasutatakse mitmesuguseid kujundava hindamise ja kokkuvõtva hindamise meetodeid, hindamisvahendeid ja -viise. Teadmiste ja oskuste hindamisel kasutatakse hindeid viiepallisüsteemis (kajastuvad eKoolis). Õppetegevuse vältel saab õpilane õpetajalt ka suulist või kirjalikku sõnalist tagasisidet.

Õpilasel on kohustus ebaõnnestunud töö, mida on hinnatud hindega «puudulik» või «nõrk» järele vastata 10 päeva jooksul alates töö toimumise päevast. Kui õpilane puudub kohustusliku hindelise töö tunnist vm arvestuslikust õppeülesandest märgitakse eKooli päevikusse märk „0“. Hindelise töö järeletegemine on kohustuslik. Märk "0" asendub hindega pärast töö tegemist/ esitamist või "1"-ga, kui 10 päeva jooksul ei ole tööd järele vastatud.

Kui õpilasel on kodutöö tegemata, siis on tal samal päeval võimalus oma tegemata töö ära teha peale tunde õpitugis (graafik klassis seinal). Kui õpilane seda võimalust ei kasuta, on kodutöö hinne "1" ja seda enam parandada ei saa.

Konsultatsioon ja järelvastamine esmaspäeviti kell 15.00 - 15.45 ruumis 404 või kokkuleppel õpetajaga.