0 kaarti!
Autor: Heidi Truu eesti keele ja kirjanduse õpetaja Kontakt: Heidi.Truu@nooruse.edu.ee |
Loodud: 21. jaanuar 2019. a. kell 10.37
Muudetud: 21. jaanuar 2019. a. kell 10.37
Õppeaasta: 2018/2019
Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta
Kestvus: 2 tundi nädalas
Kirjandus on õppeaine, mis peamiselt ilukirjandusele tuginedes arendab õpilase kujundlikku mõtlemist ning verbaalseid loomevõimeid, kujundab väärtkirjanduse tõlgendamise ja analüüsi kaudu õpilase esteetilisi ja eetilisi väärtushoiakuid, rikastab tundemaailma, aitab luua ainuomast maailmapilti.
1-nädal 22.-26. jaan
1. Kokkulepete sõlmimine uueks veerandiks,ainekaardi tutvustus. Meenutusi talvisest vaheajast
2.Töö tekstiga
2. nädal 29. 01-2.02
1.Töö tekstiga
2.Eestlane saab oma riigi
3. nädal 5.-9. 02
1.A.kivikas "Nimed marmortahvlil
2. Vabadussõjast osavõtnute mälestusi
4.nädal 12.-16.02
1.Vabalt valitud teose vastamine
2.Filmi "Nimed marmortahvlil" vaatamine
5. nädal 19.-23. 02
1. Arutelu filmi üle. Eesti Vabariik 100
2. Projektipäev
6. nädal 5.-9. 03
1. Ballaad "Merilehmad"
2. Ed. Vilde "Pisuhänd"
7. nädal 12.-16.03
1. J.Sütiste "Rüblik"
2. Töö tekstiga
8. nädal19.-23. 03
1. E. Enno luuletusi
2. Töö tekstiga
9. nädal 26.-30. märts
1. Eestlane võõrvõimu all - tekstinäited Eestlane Siberis
2. Suur Reede
10. nädal 2.-6.04
1. J.Smuul "Muhu monoloogid"
2. "Muhu monoloogid"
11. nädal 9.-13. 04
1. Funktsionaalne lugemine
2. Eksamivihikust lugemisülesande lahendamine
16.-20.04
1. Proovieksam
2. Tagasiside proovieksamist
30.04-4.05l
1. Kirjandus˛anrite kordamine
2. Funktsionaalne lugemine
7.-11.05
1. M.Unt "Hüvasti kollane kass"
2. M.Unt "Tere, kollane kass"
14.-18. 04
1.Millised on tänapäeva noorte probleemid võrreldes "Kollase kassi" tegelastega.
2. Töö tekstiga
21.-25. mai
1. Eestlane laulab end vabaks. H. Runnel "Saada eurooplaseks"
2.Lugemisülesande lahendamine
28.-31. mai
1.Töö tekstiga
!. juuni Riigieksam
- õpilased tutvuvad eesti ajaloo ja kultuuriga
- oskavad loetust aru saada, jutustada, analüüsida
- tuleb toime erinevates suhtlusolukordades
- osaleb vestluses: oskab seda juhtida, teha kokkuvõtet, võtta sõna
Õpilase hinne kujuneb kogu veerandi jooksul saadud hinnete kokkuvõtva hindena, milleks on numbriline hinne viie palli süsteemis. Veerandi jooksul vastab iga õpilane ära kaks kohustuslikku teost:
1."Läänerindel muutuseta"
2. Vabalt valitud noorsooromaan
Teoste vastamise eelduseks on teose läbilugemine. Teose vastamine toimub etteantud kuupäeval õppetunnis.
Hinne "5" -õpilane oskab vastata temale esitatud küsimustele põhjalikult.
Hinne "4" -õpilase vastus on üldjoontes õige, puuduvad mõned pisidetailid.
Hinne "3" -õpilase vastusest selgub, et ta teost on lugenud, aga ei mäleta kõike või tema vastused on kohati lünklikud.
Hinne "2" -õpilane ei ole teost lugenud või ei oska ta selle sisu peaaegu üldse avada. Õpetaja põhjendab õpilasele tema hinde suulise hinnanguga.
Konsultatsioon neljapäeval kell 14.00 ruumis 300 või õpetajaga kokkuleppel. Õpilasel, kellel on eelmisest veerandist teose vastamisega võlgnevusi, tuleb need selle veerandi jooksul likvideerida. Kui seda ei jõua, siis saab seda teha kevadel pikendatud õppetöö ajal.