Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Kunst: 2b prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Ülle Jasmin

klassiõpetaja

Kontakt: Ulle.Jasmin@nooruse.edu.ee

Loodud: 21. jaanuar 2019. a. kell 08.20
Muudetud: 23. jaanuar 2019. a. kell 14.05

Õppeaasta: 2018/2019

Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Kunstiõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
- arendab oma vaatlusoskust ning kujutlusvõimet ;
- arendab kujundilist ja ruumilist mõtlemist;
- omandab loovtegevuse kogemusi, arendades loovust;
- õpib kasutama kujutavate ja kujundavate kunstide väljendusvahendeid ja viise;
- omandab teadmisi kunstiliikidest ja -ajaloost;
- õpib vaatama ja hindama kunstiteoseid, kujundab kunstimaitset.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

I nädal
Talvelinnud (õlipastell, vesivärvid)
II nädal
Talvepilt (must paber, valge kriit) KT lk 34
III nädal
Talvised puud (A3, guašid)
IV nädal
Lumememmed (guašš)
V nädal
Mosaiikpildi värvimine
VI nädal
Rahvariided
VII nädal
Plakat EV sünnipäevaks (A4, vildikad)
VAHEAEG
I nädal
Talvine aken (A4, rasvakriidid, vesivärvid)
II nädal
Inimfiguurid (A4, värvipliiatsid)
III nädal
Tööde lõpetamine
IV nädal
Kuldnokad (õlipastell)
V nädal
Pühadejänku üllatused
VI nädal
Pajukiisud (õlipastell, vesivärv)
VII nädal
Üksildane puu (guašš)
VAHEAEG
I nädal
Sinililled (guašš)
II nädal
Ema portree
III nädal
Õitsev õunapuu (guašš)
IV nädal
Võililled (guašš)
V nädal
Liblikad (guašš- värvide segamine)
VI nädal
Tööde lõpetamine.
VII nädal
Praktika

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

õpilane
ˇ omandab teadmisi erinevate materjalide ja töövahendite kohta;
ˇ oskab erinevaid materjale ja töövahendeid oma loomingulises tegevuses kasutada;
ˇ kasutab materjale säästlikult;
ˇ tutvub erinevate tehnikatega;
ˇ oskab töökohta tööks organiseerida;
ˇ täidab töötades ohutusnõudeid, tagab korra ja puhtuse töökeskkonnas;
ˇ oskab teha lihtsamaid korrastustöid;
ˇ oskab näha ilu enda ümber

Hindamine üles

2. .klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. e-Koolis kajastuvad õpilase puudumised ja märkused. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.

II poolaasta lõpus antakse õpilasele tagasiside järgmiste osaoskuste omandamise kohta:
1. Oskad kasutada õpitud töövõtteid.
2. Teed oma tööd hoolikalt ja viid alustatu lõpuni.

Igat osaoskust hinnatakse eraldi, kasutades tähti:
T- tead, kasutad, oskad
P- pead veel harjutama
O- oskus omandamata

Konsultatsioon teisipäeviti kell 13.00 ruumis 208.