Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Inimeseõpetus: 2b prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Ülle Jasmin

klassiõpetaja

Kontakt: Ulle.Jasmin@nooruse.edu.ee

Loodud: 21. jaanuar 2019. a. kell 08.19
Muudetud: 23. jaanuar 2019. a. kell 14.10

Õppeaasta: 2018/2019

Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Inimeseõpetusega taotletakse, et õpilane
• õpib suhtlema teiste inimestega ja viisakalt käituma;
• õpib väärtustama üldinimlikke kõlblusnorme;
• õpib tundma oma mina;
• õpib väärtustama perekonda;
• õpib tervislikult elama;
• õpib käituma kriisiolukorras;
• teadvustab seaduste vajalikkuse inimeste ühiselu ja tegevuse korraldamisel ning nende täitmise tähtsuse.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

I nädal
Eesti Vabariik Tr lk 6
II nädal
Eesti Vabariik Tr lk 7
III nädal
Meie traditsioonid Tr lk 8 - 9
IV nädal
Minu kodukoht Tr lk 10 - 11
V nädal
Minu kodukoht Tr lk 12 - 13
VI nädal
Eesti rikkused Tr lk 14 - 15
VII nädal
Kordamine Tr lk 16 - 17
VAHEAEG
I nädal
Teadmiste kontroll.
II nädal
Aeg ja asjad Tr lk 18 - 19
III nädal
Uued asjad Tr lk 20 - 21
IV nädal
Kordamine. Päevaplaani esitlused.
V nädal
Vanad asjad. Lk 22-23
VI nädal
Asjade hoidmine. Lk 24-25
VII nädal
Praktiline prügi sorteerimine.
VAHEAEG
I nädal
Haigused. Lk 26-27
II nädal
Traumad ja esmaabi. Lk 28-29
III nädal
Praktiline tegevus: esmaabi andmine.
IV nädal
Evakuatsioon, tulekahju, rünnak. Lk 32-33
V nädal
Ohutu suvi. Lk 34, 35
VI nädal
Kordamine. Praktika.
VII nädal
Praktika

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

oskab tuua välja oma kodukoha eripära.
oskab nimetada Eestile ja oma kodukohale olulisi inimesi ja teab, mida nad teevad.
teab, mille poolest Eestimaa on eriline, mis on meie rikkused.
mõistab, et iga inimene peab oma riiki hoidma.
mõistab, et igaüks saab oma riigi heaks ka ise midagi teha.
mõistab, miks on oluline tegevusi planeerida.
oskab koostada oma nädalaplaani.
teab, et uusi asju mõeldakse välja, et elu kergemaks –paremaks muuta.
mõistab, et ka internetis tuleb pidada kinni teatud reeglitest.
oskab olla internetis turvaliselt.
teab, kuidas kaitsta oma isikuandmeid.
oskab leida erinevusi elu vahel tänapäeval ja vanasti.
teab, et muuseumites saab näha erinevaid asju, ka väga vanu esemeid.
teab, kust leida infot selle kohta, kuidas elati vanasti.

Hindamine üles

2.klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.

II poolaastal tulevad hindamisele järgmised osaoskused:

Osaoskuste hindamisel on kasutusel tähed:
T - tead ja oskad
P - pead veel harjutama
O - oskus omandamata
Konsultatsioon teisipäeviti kell 13.00 ruumis 208.