0 kaarti!
Autor: Inga Engso klassiõpetaja Kontakt: Inga.Engso@nooruse.edu.ee |
Loodud: 20. jaanuar 2019. a. kell 13.18
Muudetud: 20. jaanuar 2019. a. kell 13.18
Õppeaasta: 2018/2019
Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta
Kestvus: 2 tundi nädalas
Õpilane:
mõistab kehalise aktiivsuse tähtsust tervisele ja töövõimele;
valdab põhiteadmisi ja -oskusi, et harrastada sportlikku liikumist iseseisvalt sise- ja välistingimustes;
liigub/spordib ohutus- ja hügieeninõudeid järgides ning teab, kuidas käituda sportimisel juhtuda võivates ohuolukordades;
tunneb ausa mängu põhimõtteid, on koostöövalmis ning liigub/spordib oma kaaslasi austades ja keskkonda säilitades;
oskab kasutada kehalise võimekuse lihtsamaid enesekontrollimeetodeid ning jälgib oma kehalise vormisoleku taset;
tunneb huvi Eestis ning maailmas toimuvate spordi- ja tantsusündmuste vastu;
tunneb liikumisest/sportimisest rõõmu ning on valmis liikumist/sportimist iseseisvalt harrastama.
I nädal
* Treening ringsüsteemis
* Kelgutamine.
II nädal
* Paigalt kaugushüpe. Madalatest takistustest ülehüpped parema ja vasaku jalaga.
* Kelgutamine, suusatamine.
III nädal
* Eelharjutused kõrgushüppeks. Kõrgushüpe
* Kelgutamine, suusatamine.
IV nädal
* Eelharjutused kõrgushüppeks. Kõrgushüpe
* Kelgutamine, suusatamine.
V nädal
* Palli käsitsemisharjutused, põrgatamine, vedamine, heitmine, viskamine, söötmine ja püüdmine.
* Kelgutamine, suusatamine.
VAHEAEG
I nädal
* Sportmänge ( korv-, käsi-, võrk-, jalgpall ja saalihoki ) ettevalmistavad liikumismängud.
*Teatevõistlused pallidega.
II nädal
* Korvpalli põrgatamine
*Pallimängud
III nädal
* Tennispallivise ülalt täpsusele ja kaugusele
* Teatevõistlused
IV nädal
*Eelharjutused paigalt kaugushüppeks. Paigalt kaugushõpe
*Rahvastepall
V nädal
* Treening ringsüsteemis
* Rivi- ja korraharjutused. Rahvastepall
VI nädal
*Liikumismängud, teatevõistlused
*Rahvastepall
VII nädal
* Metsajooks. Üldarendavad harjutused
* Kiirrännak
VAHEAEG
I nädal
* Kestvusjooks
* Sõbrajooks metsas
II nädal
* Pallivise
* Pallivise, pallimängud
III nädal
* Kaugushüppe juurdeviivad harjutused
* Kaugushüpe
IV nädal
'Kõnni- ja jooksuharjutused. Jooksu kiire alustamine püstilähtest.
'Liikumismängud.
V nädal
*Üldarendavad harjutused. 30 m jooks
*Üldarendavad harjutused. 60 m jooks
VI nädal
*Üldarendavad harjutused. 300 m jooks
* Mängud metsas
VII nädal
* Praktika
Õpilane:
Oskab rivistuda viirus, kolonnis pöörates paremale, vasakule
Teab ja järgib ohutusnõudeid ja tunni reegleid
Teeb erinevaid kõnni-, jooksu- ja hüplemisharjutusi
Sooritab akrobaatilisi harjutusi
Hindamisel kasutatakse kujundava hindamise põhimõtteid. Kujundava hindamisena mõistetakse õppe kestel toimuvat hindamist, mille käigus analüüsitakse õpilase teadmisi, oskusi, hoiakuid, väärtushinnanguid ja käitumist, antakse tagasisidet õpilase seniste tulemuste ning vajakajäämiste
kohta, innustatakse ja suunatakse õpilast edasisel õppimisel ning kavandatakse edasise õppimise eesmärgid.
Kujundav hindamine keskendub eelkõige õpilase arengu võrdlemisele tema varasemate saavutustega.
Õpetajal on õigus valida kas lühema või pikema kirjaliku/suulise sõnalise hinnangu andmise vahel. Kõik hinnangud ei pea kajastuma e-koolis.
2. poolaastal mõõdetavad osaoskused tunnistusel:
Tead ja järgid kehalise kasvatuse tunnis(k.a. ujulas) kehtivaid reegleid ja ohutusnõudeid.
Täidad erinevaid rivi-, korra, jooksu-, viske - ja hüppe- ning rakendusvõimlemise harjutusi.
Oskad käsitseda palli (veeretamine, püüdmine, põrgatamine, viskamine), mängid rahvastepalli.
Läbid joostes võimetekohase tempoga 600 m distantsi.
E-kooli tunnistusel kasutatakse tähti ehk lühendeid ja need on kogu kooliastmele
ühesugused. Tagasiside ei sisalda emotsioone, vaid teavitab iga konkreetse oskuse omandatust.
Oskuse saavutatuse lühendid ülekooliliselt 1.kooliastme KLASSITUNNISTUSEL:
T – teab, oskab, rakendab, teeb, sooritab, mõistab
P – peab harjutama, treenima (midagi on veel vajaka)
O – omandamata
Kehalise kasvatuse tunnid sõltuvad palju ilmastikust. Tunniteemades võib ette tulla muudatusi.
Konsultatsioon kokkuleppel õpetajaga.