Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Programmeerimine: 3a prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Inga Engso

klassiõpetaja

Kontakt: Inga.Engso@nooruse.edu.ee

Loodud: 20. jaanuar 2019. a. kell 12.26
Muudetud: 20. jaanuar 2019. a. kell 12.26

Õppeaasta: 2018/2019

Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Valikkursuse eesmärgid:
- õpilane kohaneb tehnoloogia kasutamisega õppetöös
- valdab arvutil peamisi lihtsamaid töövõtteid
- arendab loovust, loogilist, analüüsivat ja abstraktset mõtlemist
- praktiseerib süsteemset käsitlust probleeme ja ülesandeid lahendades
- tunneb lihtsamaid programmide loomise ning probleemide lahendamise baasoskused visuaalse programmeerimisplatvormi scratch, Blue-Bot ja Lego WeDo abil
- valikaine integreeritakse emakeele, kunsti, matemaatika, loodusõpetuse jt ainete õpetusega
aine põhiosa on orienteeritud praktilisel tegevusel

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

I nädal
LEGO WeDo 2.0
Kohandatud projekti loomine
II nädal
Scratch: Eesti lipp
III nädal
LEGO WeDo 2.0
Kohandatud projekti loomine
IV nädal
Scratch: Eesti lipp
V nädal
LEGO WeDo 2.0
Kohandatud projekti loomine

VAHEAEG
I nädal
Scratch programmiga töötamine
II nädal
LEGO WeDo 2.0
Kohandatud projekti loomine
III nädal
Scratch programmiga töötamine
IV nädal
LEGO WeDo 2.0
Kohandatud projekti loomine
V nädal
Scratch programmiga töötamine
Vi nädal
LEGO WeDo 2.0
Kohandatud projekti loomine
VII nädal
Scratch programmiga töötamine

VAHEAEG
I nädal
LEGO WeDo 2.0
Kohandatud projekti loomine
II nädal
Scratch programmiga töötamine
III nädal
LEGO WeDo 2.0
Kohandatud projekti loomine
IV nädal
Scratch programmiga töötamine
V nädal
LEGO WeDo 2.0
Kohandatud projekti loomine
VI nädal
Scratch programmiga töötamine
VII nädal
Praktika

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane:
- koostab Scratch keskkonnas programmi ja kasutab programmeerimiskäske õigesti
- lahendab probleemülesandeid
- kasutab Blue-Bot programmi
-oskab teha koostööd roboti ehitamise

Hindamine üles

Kokkuvõtva hindamise aluseks on õpetaja tähelepanekud.
Peamine õppesisu on tunnis ette nähtud praktiliste ülesannete sooritamine. Praktiliste ülesannete lahendamisel pakutakse kõigile edutunde kogemust. Vajadusel diferentseeritakse õppeülesandeid.

Hinnangu saab õpilane järgmistes osaoskustes:
* Koostad Scratch keskkonnas programmi ja kasutad programmeerimiskäske õigesti.
* Oskad teha koostööd roboti ehitamisel.
* Kasutab Blue-Bot programmi.

Hinnangute andmisel kasutatakse tähti:
T - tead ja oskad
P - pead harjutama
O - oskus omandamata.
E- koolis kajastub see tähtedega KH (kujundav hinnang), millele järgneb selgitus, millist osaoakust ja kuidas, on hinnatud.

Konsultatsioon esmaspäeviti kell 13.00 ruumis 108.