Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Rahvatants: 2a, 2b, 2c prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Merle Tustit

klassiõpetaja

Kontakt: Merle.Tustit@nooruse.edu.ee

Loodud: 19. jaanuar 2019. a. kell 19.37
Muudetud: 19. jaanuar 2019. a. kell 20.03

Õppeaasta: 2018/2019

Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Rahvatantsutundides toetatakse õpilaste tunnetuslikku, esteetilist, eetilist ja sotsiaalset arengut. Lisaks tantsusammude sooritamise oskusele õpivad õpilased nägema liikumise-liigutuste ilu, kogema ja kontrollima erinevaid emotsioone, tegema koostööd, austama kaaslasi ja reegleid.
Tantsutundide ülesandeks on ka õpilase kehalise ja motoorse arengu toetamine. Tantsusamme sooritades täiustuvad liigutusoskused ja paraneb kehatunnetus, saavutatakse liigutuste dünaamilisus ja kergus. Oluline koht tantsutundides on rühti kujundavatel ja korrigeerivatel harjutustel ning koordinatsiooniharjutustel.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

21.- 25.01. Tantsu "Oige ja vasemba" õppimine; kätlemise kordamine.
28.01.- 01.02 Tantsu "Oige ja vasemba" kordamine ja muusikasse tantsimine. Polkasammu õppimine.
04.- 08.01. Oma klassi tantsu põhisammude ja sammkombinatsioonide õppimine. Tantsu "Oige ja vasemba" tantsimine muusikasse.
11.- 15.02. Oma klassi tantsu põhisammude ja sammkombinatsioonide õppimine. Tantsu "Oige ja vasemba" tantsimine muusikasse.
18.- 22.02. Oma klassi tantsu põhisammude ja sammkombinatsioonide õppimine. Tantsu "Oige ja vasemba" tantsimine muusikasse.
VAHEAEG
04.- 08.03. Tantsu "Süda tuksub" sammude ja sammkombinatsioonide õppimine. Oma klassi tantsu õppimine. Tantsu "Oige ja vasemba" tantsimine.
11.- 15.03. Tantsu "Süda tuksub" sammude ja sammkombinatsioonide õppimine. Oma klassi tantsu õppimine. Tantsu "Oige ja vasemba" tantsimine.
18.- 22.03. Tantsu "Süda tuksub" sammude ja sammkombinatsioonide õppimine. Oma klassi tantsu õppimine. Tantsu "Oige ja vasemba" tantsimine.
25.- 29.03. Oma klassi tantsu põhisammude ja sammkombinatsioonide õppimine. Tantsu "Oige ja vasemba" ja "Süda tuksub" tantsimine muusikasse.
01.-05.04. Oma klassi tantsu põhisammude ja sammkombinatsioonide õppimine. Tantsu "Oige ja vasemba" tantsimine muusikasse.
08.-12.04. Oma klassi tantsu põhijoonise ja tantsujärjekorra õppimine.
15.-18.04. Oma klassi tantsu põhijoonise ja tantsujärjekorra õppimine. Polkasammu õppimine. "Kolmepuari" õppimine.
VAHEAEG
29.04.-03.05. Oma klassi tantsu põhijoonise ja tantsujärjekorra õppimine. Polkasammu õppimine. "Kolmepuari" õppimine.
06.-10.05. Oma klassi tantsu põhijoonise ja tantsujärjekorra õppimine. Polkasammu õppimine. "Pate cake polka" õppimine.
13.-17.05. Oma klassi tantsu põhijoonise ja tantsujärjekorra õppimine. "Pate cake polka" õppimine.
20.-24.05. Õpitud tantsude tantsimine. Laulumängud.
27.05.- 31.05. Õpitud tantsude tantsimine. Laulumängud.
03.- 11.06. Õpitu kordamine. Projektipäevad.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

* Õpilane saab teadmisi rahvatantsust, rahvatantsutraditsioonidest, rahvariietest ja nende kandmisest
* Õpilastel areneb suhtlemis- ja esinemisjulgus
* Õpilane õpib tantsudes esinevaid samme ja sammkombinatsioone
* Õpilane õpib lihtsamaid tantse
* Aitab kaasa sõbralike suhete kujunemisel poiste ja tüdrukute vahel
* Aitab kaasa kollektiivsustunde ja vastutustunde kasvatamisel
* Aitab kaasa kehaliste võimete arenemisele (vastupidavus, koordinatsioon)

Hindamine üles

Suuline positiivne hinnang iga õigesti välja tulnud sammu ja sammkombinatsiooni puhul. Arvestuslik hindamine poolaastahindena 2 korda aastas. Iga klass õpib II poolaastal esinemiseks selgeks nn oma tantsu, mis on jõukohane antud klassi õpilastele või sõltub antud klassi poiste- tüdrukute arvust klassis. (kas joonisega tantsu või tantsu ringjoonel paarilise vahetamisega.)

Õppeperioodi jooksul hinnang järgmistele osaoskustele:
* Pead kinni tantsutunnis kehtestatud reeglitest, oskad arvestada paarilisega.
* Oled omandanud õpitud tantsusammud ja sammkombinatsioonid, oskad tantsida õpitud rahvatantse.

Osaoskuste hindamisel on kasutusel tähed:
T - tead ja oskad
P - pead veel harjutama
O - oskus omandamata
Lisaks on e- koolis kasutusel tähed KH (kujundav hindamine), millele järgneb selgitus, milline on osaoskuse saavutus.


Konsultatsioon neljapäeviti kell 13.00 - 13.45 ruumis 205.