Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Loodusõpetus: 1b prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Merle Tustit

klassiõpetaja

Kontakt: Merle.Tustit@nooruse.edu.ee

Loodud: 19. jaanuar 2019. a. kell 19.22
Muudetud: 19. jaanuar 2019. a. kell 21.30

Õppeaasta: 2018/2019

Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Loodusõpetus kujundab algteadmised ja -oskused teiste loodusteaduslike ainete (bioloogia, füüsika, geograafia ja keemia) õppimiseks ning loob aluse teadusliku mõtlemisviisi kujunemisele. Loodusõpetus aitab õpilasel omandada üldised alused looduskeskkonna terviklikuks tajumiseks ning esmaste seoste mõistmiseks inimese ja tema elukeskkonna vahel. Õpilane õpib märkama ning eesmärgistatult vaatlema elus- ja eluta looduse objekte ning nähtusi, andmeid koguma ning analüüsima ning nende põhjal järeldusi tegema.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

21.-25.01
Õppekäik "Ilmavaatlused", "Loomade jäljed lumel" TR lk 4,6
28.-01.02
Pikad ööd, lühikesed päevad
Taimed talvel TR lk 5,7
04.-08.02
Loomad talvel TR lk 8, 9.
11.-15.02
Linnud talvel, lindude toidulaud TR lk 10, 11.
18.-22.02
Külm, soe, kuum TR lk 12, 13.
04.-08.03
Vesi meie ümber, vesi talvel, vesi suvel. TR lk 14, 15, 16.
11.-15.03
Läbipaistev või läbipaistmatu. Vesi on läbipaistev TR lk 17, 18.
18.-22.03
Mis juhtub häguse veega seismisel? Veega kaasnevad ohud suvel ja talvel TR lk 19, 20
25.-29.03
Vesi ja jää. Vesi külmub ja jää sulab TR lk 21 - 22.
01.-05.04
Mis jääb vette ujuma? Mis vajub põhja?Vesi ja õhk TR lk 31 - 33
08.-12.04
Tahked ained ja vedelikud. Vedelik voolab.Katsed vedelikega. TR lk 34 - 36
22.-26.04
Rühmitamine TR lk 37 - 38
29.04 -03.05
Aastaajad TR lk 39 ; Kevade algus TR lk 41
06.-10.05
Metsloomad kevadel, linnud kevadel TR lk 41, 43
13.-17.05
Õppekäik "Taimed kevadel ja suvel" TR lk 42 ja 50
20.-24.05
Millest saad aru, et kevad on saabunud? Kevad maal TR lk 44, 45
27.-31.05
Plaan, linnaplaan. TR lk 46- 47
03.-07.06
Suvele vastu. Kuidas käitud looduses? TR lk 48, 49 ja 51

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane oskab oma meelte abil omadusi määrata;
* viib läbi lihtsamaid loodusvaatlusi ja uurimuslikke tegevusi;
* sõnastab oma meelte abil saadud kogemusi ning nähtuste ja objektide omadusi;
* tunneb huvi looduse ja selle uurimise vastu;
* teab, et looduses aset leiduvad muutused sõltuvalt aastaaegadest ning valgusest ja soojusest;
* teeb lihtsamaid loodusvaatlusi, kannab vaatlusinfo tabelisse, jutustab vaatlusinfo/tabeli põhjal ilma muutumisest;
* toob näiteid erinevate organismide eluavalduste ja omavaheliste seoste kohta erinevatel aastaaegadel

Hindamine üles

1. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnagud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. eKoolis kajastuvad õpilase puudumised ja märkused. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.

Hindamisele tulevad osaoskused:
Oskad nimetada ja kirjeldada aasta-aegu.
Tunned kodukoha levinumaid taime- ja loomaliike, oskad neid rühmitada.
Oskab selgitada vee tähtsust ja vajalikkust eluks, teab vee olekuid ning teab veega kaasnevaid ohtusid.




Osaoskuste hindamisel kasutusel tähed:
T - tead ja oskad
P - pead veel harjutama
O - oskus omandamata

* eKoolis kasutusel tähed KH (kujundav hindamine), millele järgneb selgitus, milline on osaoskuse saavutus.
* eKoolis on kasutusel kirjaliku töö puhul saavutatud punktide arv, mille puhul selgitusse on lisatud maksimumpunktid ja viide osaoskustele.

Konsultatsioon neljapäeviti 13.00 - 13.45 ruumis 205