0 kaarti!
Autor: Merle Tustit klassiõpetaja Kontakt: Merle.Tustit@nooruse.edu.ee |
Loodud: 19. jaanuar 2019. a. kell 19.15
Muudetud: 20. jaanuar 2019. a. kell 20.14
Õppeaasta: 2018/2019
Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta
Kestvus: 1 tund nädalas
Tööõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
• omandab vajalikud oskused igapäevaeluks, tööks ja harrastusteks;
• omandab teadmisi mitmesuguste materjalide, töövahendite ja -traditsioonide kohta ning oskab neid oma töös kasutada;
• kogeb eneseteostuse võimalusi käelise tegevuse kaudu, arendab loovust ja esteetilist maitset;
• õpib tundma ja valima sobivamaid töövõtteid, olema säästlik ettevõetud töös;
• arendab tööks vajalikke isiksuse omadusi: vastutustunnet, täpsust, püsivust ning töökultuuri ja -harjumusi;
• omandab oskuse iseseisvalt mõelda, töötada, otsustada, hinnata oma tööd kriitiliselt.
21. - 25.01
Lumememm - rebimine.
28.01. - 01.02
Klassi ukse kaunistamine - rukkililled
04. - 08.02
Klassi ukse kaunistamine - pääsukesed
11. - 15.02
Sõbrapaela keerutamine.
18. - 22.02
Eesti kaart
KOOLIVAHEAEG
04. - 08.03
Fookusvoltimine
11.03 - 15.03
Meisterdamine paberirullist.
19.-23.03
Nööbimängu voltimine.
26.-30.03
Lõngast tibu
02.-06.04
Karp- vanast karbist uus, karbi katmine paberi tükkidega
09.-13.04
Karbi lõpetamine
16.-19.04
Munakarpidest meisterdamine- ämbliku meisterdamine
KOOLIVAHEAEG
02.-04.05
Muffinivormidest kaart KT 2. osa lk 66
07.-11.05
Pärlitest kee
14.-18.05
Tundmatu planeet (AR lk 51)
21.-25.05
Pesunagile lepatriinu
28.05-01.06
Voltimine
04.-8.06
Voolimine
Õpilane:
*kasutab materjale säästlikult
*tutvub erinevate tehnikatega
*oskab kujundada ja konstrueerida ruumis ja tasapinnal
*oskab iseseisvalt töötada, arvestades töö teostamisel tööle seatud ülesandeid ja eesmärke
*oskab töökohta tööks organiseerida
*täidab töötades ohutusnõudeid
*tagab korra ja puhtuse töökeskonnas
Kokkuvõttev sõnaline hinnang kirjeldab õpilase arengut, õppeprotsessis osalemist, kooliastme pädevuste ja õpioskuste kujunemist ning õpitulemusi,.
Tuuakse esile õpilase edusammud ning juhitakse tähelepanu arendamist vajavatele oskustele ja lünkadele teadmistes. Kokkuvõtva hinnangu aluseks on õpetaja tähelepanekud. Õpetajal on õigus valida kas lühema või pikema kirjaliku/suulise sõnalise hinnangu andmise vahel. Kõik hinnangud ei pea kajastuma e-koolis. Paljud tagasisided kajastuvad vaid õpilaspäevikus või õpilase töölehel. E-kooli tunnistusel kasutatakse tähti ehk lühendeid ja need on kogu kooliastmele ühesugused. Tagasiside teavitab iga konkreetse oskuse omandatusest.
II poolaasta lõpus antakse õpilasele tagasiside järgmiste osaoskuste omandamise kohta:
1. Oskad kasutada õpitud töövõtteid.
2. Teed oma tööd hoolikalt.
T - teab, oskab, rakendab, teeb, sooritab, mõistab
P - peab harjutama, treenima
O - omandamata
Konsultatsioon neljapäeviti kell 13.00- 13.45 ruumis 205