Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Tööõpetus: 1b prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Merle Tustit

klassiõpetaja

Kontakt: Merle.Tustit@nooruse.edu.ee

Loodud: 19. jaanuar 2019. a. kell 19.15
Muudetud: 20. jaanuar 2019. a. kell 20.14

Õppeaasta: 2018/2019

Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Tööõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
• omandab vajalikud oskused igapäevaeluks, tööks ja harrastusteks;
• omandab teadmisi mitmesuguste materjalide, töövahendite ja -traditsioonide kohta ning oskab neid oma töös kasutada;
• kogeb eneseteostuse võimalusi käelise tegevuse kaudu, arendab loovust ja esteetilist maitset;
• õpib tundma ja valima sobivamaid töövõtteid, olema säästlik ettevõetud töös;
• arendab tööks vajalikke isiksuse omadusi: vastutustunnet, täpsust, püsivust ning töökultuuri ja -harjumusi;
• omandab oskuse iseseisvalt mõelda, töötada, otsustada, hinnata oma tööd kriitiliselt.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

21. - 25.01
Lumememm - rebimine.
28.01. - 01.02
Klassi ukse kaunistamine - rukkililled
04. - 08.02
Klassi ukse kaunistamine - pääsukesed
11. - 15.02
Sõbrapaela keerutamine.
18. - 22.02
Eesti kaart

KOOLIVAHEAEG

04. - 08.03
Fookusvoltimine
11.03 - 15.03
Meisterdamine paberirullist.
19.-23.03
Nööbimängu voltimine.
26.-30.03
Lõngast tibu
02.-06.04
Karp- vanast karbist uus, karbi katmine paberi tükkidega
09.-13.04
Karbi lõpetamine
16.-19.04
Munakarpidest meisterdamine- ämbliku meisterdamine

KOOLIVAHEAEG

02.-04.05
Muffinivormidest kaart KT 2. osa lk 66
07.-11.05
Pärlitest kee
14.-18.05
Tundmatu planeet (AR lk 51)
21.-25.05
Pesunagile lepatriinu
28.05-01.06
Voltimine
04.-8.06
Voolimine

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane:
*kasutab materjale säästlikult
*tutvub erinevate tehnikatega
*oskab kujundada ja konstrueerida ruumis ja tasapinnal
*oskab iseseisvalt töötada, arvestades töö teostamisel tööle seatud ülesandeid ja eesmärke
*oskab töökohta tööks organiseerida
*täidab töötades ohutusnõudeid
*tagab korra ja puhtuse töökeskonnas

Hindamine üles

Kokkuvõttev sõnaline hinnang kirjeldab õpilase arengut, õppeprotsessis osalemist, kooliastme pädevuste ja õpioskuste kujunemist ning õpitulemusi,.
Tuuakse esile õpilase edusammud ning juhitakse tähelepanu arendamist vajavatele oskustele ja lünkadele teadmistes. Kokkuvõtva hinnangu aluseks on õpetaja tähelepanekud. Õpetajal on õigus valida kas lühema või pikema kirjaliku/suulise sõnalise hinnangu andmise vahel. Kõik hinnangud ei pea kajastuma e-koolis. Paljud tagasisided kajastuvad vaid õpilaspäevikus või õpilase töölehel. E-kooli tunnistusel kasutatakse tähti ehk lühendeid ja need on kogu kooliastmele ühesugused. Tagasiside teavitab iga konkreetse oskuse omandatusest.

II poolaasta lõpus antakse õpilasele tagasiside järgmiste osaoskuste omandamise kohta:
1. Oskad kasutada õpitud töövõtteid.
2. Teed oma tööd hoolikalt.

T - teab, oskab, rakendab, teeb, sooritab, mõistab
P - peab harjutama, treenima
O - omandamata

Konsultatsioon neljapäeviti kell 13.00- 13.45 ruumis 205