Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Kunst: 4a prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Sirje Mehik

klassiõpetaja

Kontakt: Sirje.Mehik@nooruse.edu.ee

Loodud: 19. jaanuar 2019. a. kell 18.02
Muudetud: 19. jaanuar 2019. a. kell 18.07

Õppeaasta: 2018/2019

Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Põhikooli kunstiõpetus taotleb, et õpilane
1) tunnetab oma kunstivõimeid ja -huve, hindab enda ja teiste isikupära;
2) eksperimenteerib mõtete, vahendite, materjalide ja kunstitehnikatega;
3) tegutseb loovates ja uurimuslikes rühmatöödes ühise tulemuse nimel;
4) rakendab oma loomingulisi võimeid ja oskusi ka väljaspool kunstitundi;
5) on avatud erinevate kunsti- ja kultuuriilmingute suhtes;
6) tunneb huvi kunstiloomingu ja paikkondliku kultuuri vastu.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

22.01 Talvine mets (guašš)
29.01 Talvine mets (guašš)
05.02 Plakat Eesti Vabariigi aastapäevaks
12.02 Sõbrapäev (voltimine)
19.02 Plakat Eesti Vabariigi aastapäevaks
05.03 Põhivärvide spekter
12.03 Põhivärvide spekter
19.03 Kollaaž
26.03 Kollaaž
02.04 Töö akvarellidega, värvi sulatamine.
09.04 "Metsavaht hunt", õlipastell.
16.04 "Metsavaht hunt", õlipastell.
19.04 "Metsavaht hunt", õlipastell.
30.04 Lõbus Op-kunst
07.05 Lõbus Op- kunst
14.05 Maalimine vabas õhus
21.05 Kunstinäituse külastmine. Näituse analüüsi koostamine.
28.05 Näituse analüüsimine grupis ja klassis

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

4. klassis õpilane
* oskab teost esitleda, valikuid põhjendada
* oskab kujutada, väljendada, kujundada vaatluse ja mälu järgi
* oskab oma tööd kavandada
* tunneb lihtsamaid ruumilisuse edastamise võtted (esemete suurussuhted, perspektiiv)
* kasutab värvi kui väljendusvahendit
* oskab kujutada liikumist
* on valmis katsetama uusi tehnikaid
* mõistab erinevate teoste sõnumeid ja eesmärki, uurib ja analüüsib neid (k.a. reklaam ja meedia)
* kasutab visuaalkultuuri tundmaõppimiseks teatmeteoseid ja IKT vahendeid
* uurib disainilahendusi ja leiutab ise
* käitub virtuaalmaailmas eetiliselt.

Hindamine üles

Kunstiõpetuse kui loovaine hindamine on individuaalne, arvestab iga õpilase võimeid ja arengut.
*Hinnatakse teadmisi, loovat tegevust, teadmiste ja oskuste rakendamist iseseisvas praktilises töös, valminud kunstiteost tervikuna.
*Hindamise aluseks on õpilase areng õppetegevuse käigus, loomingulisus ja suhtumine õppetöösse.

Kui töö on esitamata, kajastub see eKoolis nullina. Valmis töö tuleb esitada järgmiseks kunstiõpetuse tunniks. "0" asendub hindega pärast töö esitamist või "MA"-ga, kui tööd ei esitata.

Kokkuvõttev hindamine toimub kaks korda aastas. Hinnanguks on arvestatud (A) või mittearvestatud (MA).

Konsultatsioon toimub teisipäeviti kell 14.00-15.00, ruumis 307.