0 kaarti!
Autor: Liivi Erlenbach õpetaja Kontakt: Liivi.Erlenbach@nooruse.edu.ee |
Loodud: 16. jaanuar 2019. a. kell 06.59
Muudetud: 16. jaanuar 2019. a. kell 06.59
Õppeaasta: 2018/2019
Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta
Kestvus: 1 tund nädalas
Tööõpetuse tundides
* omandab õpilane vajalikud oskused igapäevaeluks, tööks ja harrastusteks;
* omandab teadmisi mitmesuguste materjalide, töövahendite ja -traditsioonide kohta ning oskab neid oma töös kasutada;
* kogeb eneseteostuse võimalusi käelise tegevuse kaudu, arendab loovust ja esteetilist maitset;
* õpib tundma ja valima sobivamaid töövõtteid, olema säästlik ettevõetud töös;
* arendab tööks vajalikke isiksuse omadusi: vastutustunnet, täpsust, püsivust ning töökultuuri ja -harjumusi; omandab oskuse iseseisvalt mõelda, töötada, otsustada, hinnata oma tööd kriitiliselt;
* hakkab huvi tundma rahvuskultuuri ja selle säilimise vastu;
http://lihtsadtekstiilitood.edicy.co/sissejuhatus
http://maaleht.delfi.ee/news/maaleht/uudised/video-pindade-kaunistamine-decoupage-tehnikas?id=39318243
21. - 25.01 Nööbi õmblemine. Töövahendis ja sobivad materjalid, tööohutus.
28.01 - 01.02 Nööbi õmblemine, töö jätkamine.
04. - 08.02 Kudumine. Töövahendid ja sobivad materjalid. Tööohutus. Silmuste loomine. Parempidine silmus + tingmärk. Ääresilmused.
11. - 15.02 Kudumine
18. - 22.02 Kodundus: küpsisetordi valmistamine
Vaheaeg
04. - 08.03 Kudumine
11. - 15.03 Kudumine.
18. - 22.03 Kudumine
25. - 29.03 http://makemesses.weebly.com/projects/yarn-crafts#PhotoSwipe1388930428905
Lõngatüdruku meisterdamine.
01. - 05.04 Lõngatüdruku meisterdamine
08. - 12.04 Raamatu meisterdamine http://www.pinterest.com/pin/91268329921973828/
15. - 18.04 Raamatu meisterdamine
Vaheaeg
29.04 - 03.05 Raamatu meisterdamine
06. - 10.05 Emadepäevakaardi meisterdamine
13. - 17.05 Kodundus:valmistame tervislikke salateid
20. - 24. Käsitöö näituse külastamine
27. - 31.05 Mapi korrastamine ja esitamine
1) kavandab omandatud töövõtete baasil jõukohaseid käsitööesemeid;
2) leiab käsitööeseme kavandamiseks ideid eesti rahvakunstist;
3) töötab iseseisvalt lihtsama tööjuhendi järgi;
4) järgib töötades ohutusnõudeid ning hoiab korras töökoha;
5) hindab oma töö korrektsust ja esteetilisust;
6) seostab käsitöölõnga jämedust ja eseme valmimiseks kuluvat aega;
7) koob põhisilmuseid ning tunneb mustrite ülesmärkimise viise ja tingmärke
Tööõpetuse, kui loovaine hindamine on individuaalne, arvestab iga õpilase võimeid ja arengut. Hinnatakse teadmisi, loovat tegevust, teadmiste ja oskuste rakendamist iseseisvas praktilises töös, valminud tarbeeset tervikuna. Hindamise aluseks on õpilase areng õppetegevuse käigus, tööde õigsus, loogilisus ja lõpptulemuse kvaliteet. Hindamisel kasutatakse kujundava hindamise põhimõtteid. A / MA pannakse välja 2. ja 4.veerandi lõpul.
KG kodukord punkt 3.4.:
Tunnis mitte kaasatöötamise ja tunniks vajalike (õppe)vahendite puudumise korral määrab aineõpetaja õpilasele uue aja ja ülesande läbitud teema järeletegemiseks.
Tunnist põhjusteta puudumise korral või käsitöötunnis vajalike töövahendite puudumise tõttu tegemata jäänud praktilise töö teeb õpilane järgi konsultatsioonitunni ajal.
e-koolis tähistab märge "KH" pooleliolevat või esitamata tööd, mis peale võla likvideerimist asendub hindega või hindega "1"-ga, kui poolaasta lõpuks tööd ei esitata ning märge "v" tähistab tunniks vajalike töövahendite puudumist (kolmanda "v" puhul lisandub hinne "2", mis parandatakse konsultatsioonitunnis)
Konsultatsioon kolmapäeviti kell 14.00 - 14.45 klassis 303 või mõnel muul ajal kokkuleppel õpetajaga.