Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Loogika: 2a prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Stevelin Tamm

klassiõpetaja

Kontakt: Stevelin.Tamm@nooruse.edu.ee

Loodud: 15. jaanuar 2019. a. kell 14.25
Muudetud: 28. oktoober 2019. a. kell 08.46

Õppeaasta: 2018/2019

Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta

Kestvus: - tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Loogika on oskus arutada, seletada ja tõestada. Loogika areng soodustab mõtlemise,
mälu, tähelepanu ja kontsentratsiooni arengut.
Algharjutused on suunatud esemete tunnuste esile tõstmisele ja asjade ära tundmisele
antud tunnuste abil. Nimetatud oskused on esmajärgulise tähtsusega kõikide
mõtlemisoperatsioonide arenguks – analüüsiks, sünteesiks, võrdlemiseks,
klassifikatsiooniks, üldistamiseks jne.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

14.01-18.01
Kuulamisülesanne. Matemaatilised jutud.

21.01-25.01
Erinevad loogikaülesanded

28.01-1.02
Loogikaülesanded. Tr lk 21, 25

4.02-08.02
Loogikaülesanded. Tr lk 27

11.02-15.02
Sudokud

18.02-22.02
Geomeetriaga seonduvad loogikaülesanded

VAHEAEG

4.03-8.03
Peegelpildis joonestamine. Tr lk 50 ül 3

11.03-15.03
Nuputamisülesannete lahendamine TR lk 51, 55

18.03-22.03
Peegeldamine

25.03-29.03
Matemaatilise ristsõna lahendamine

1.04-5.04
Loogikaülesanded geomeetrilisi kujundeid kasutades, lk 64- 65

8.04-12.04
Poole suurema kujundi joonistamine ruudustikus, lk 71

15.04-19.04
Tekstülesannete lahendamine korrutamistehteid kasutades, lk 72

VAHEAEG

29.04-3.05
Mustriridade lõpetamine, lk 73

6.05-10.05
Tekstülesannete lahendamine korrutamis- ja jagamistehteid kasutades, lk 74- 75

13.05-17.05
Arvude mõistatamine, lk 76- 77

20.05-24.05
Loogikaülesannete lahendamine, lk 78 - 79

27.05-31.05
Tekstülesannete lahendamine, lk 68- 69

3.06-07.06
Tangramid

10.06-12.06
Projektipäevad


VAHEAEG

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane:
* on aktiivne, tähelepanelik ja püüdlik;
* teab ja oskab nimetada õpitud geomeetrilisi kujundeid;
* oskab orienteeruda tasapinnal;
* oskab lahendada nuputamisülesandeid;
* oskab joonistada peegelpildis kujundeid;
* oskab loendada ja rühmitada esemeid;
* teab ja oskab lahendada kellaga seotud ülesandeid,
* oskab koostada tekstülesandeid ja neid lahendada;
* oskab luua seoseid varemõpituga

Hindamine üles

2. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus, kirjalikul tööl või eKoolis. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.

Loogikas tulevad hindamisele järgmised osaoskused:
1. Oskad lahendada eakohaseid loogika- ja nuputamisülesandeid.
2. Oskad jäljendada ruudulisel paberil lihtsaid kujundeid, jätkata mustririda.


Hinnangute andmisel on kasutusel tähed:
T - tead ja oskad
P - pead veel harjutama
O - oskus omandamata

Konsultatsioon toimub esmaspäeviti kell 13.00- 13.45 ruumis 109.