0 kaarti!
Autor: Stevelin Tamm klassiõpetaja Kontakt: Stevelin.Tamm@nooruse.edu.ee |
Loodud: 15. jaanuar 2019. a. kell 14.25
Muudetud: 28. oktoober 2019. a. kell 08.46
Õppeaasta: 2018/2019
Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta
Kestvus: - tundi nädalas
Loogika on oskus arutada, seletada ja tõestada. Loogika areng soodustab mõtlemise,
mälu, tähelepanu ja kontsentratsiooni arengut.
Algharjutused on suunatud esemete tunnuste esile tõstmisele ja asjade ära tundmisele
antud tunnuste abil. Nimetatud oskused on esmajärgulise tähtsusega kõikide
mõtlemisoperatsioonide arenguks – analüüsiks, sünteesiks, võrdlemiseks,
klassifikatsiooniks, üldistamiseks jne.
14.01-18.01
Kuulamisülesanne. Matemaatilised jutud.
21.01-25.01
Erinevad loogikaülesanded
28.01-1.02
Loogikaülesanded. Tr lk 21, 25
4.02-08.02
Loogikaülesanded. Tr lk 27
11.02-15.02
Sudokud
18.02-22.02
Geomeetriaga seonduvad loogikaülesanded
VAHEAEG
4.03-8.03
Peegelpildis joonestamine. Tr lk 50 ül 3
11.03-15.03
Nuputamisülesannete lahendamine TR lk 51, 55
18.03-22.03
Peegeldamine
25.03-29.03
Matemaatilise ristsõna lahendamine
1.04-5.04
Loogikaülesanded geomeetrilisi kujundeid kasutades, lk 64- 65
8.04-12.04
Poole suurema kujundi joonistamine ruudustikus, lk 71
15.04-19.04
Tekstülesannete lahendamine korrutamistehteid kasutades, lk 72
VAHEAEG
29.04-3.05
Mustriridade lõpetamine, lk 73
6.05-10.05
Tekstülesannete lahendamine korrutamis- ja jagamistehteid kasutades, lk 74- 75
13.05-17.05
Arvude mõistatamine, lk 76- 77
20.05-24.05
Loogikaülesannete lahendamine, lk 78 - 79
27.05-31.05
Tekstülesannete lahendamine, lk 68- 69
3.06-07.06
Tangramid
10.06-12.06
Projektipäevad
VAHEAEG
Õpilane:
* on aktiivne, tähelepanelik ja püüdlik;
* teab ja oskab nimetada õpitud geomeetrilisi kujundeid;
* oskab orienteeruda tasapinnal;
* oskab lahendada nuputamisülesandeid;
* oskab joonistada peegelpildis kujundeid;
* oskab loendada ja rühmitada esemeid;
* teab ja oskab lahendada kellaga seotud ülesandeid,
* oskab koostada tekstülesandeid ja neid lahendada;
* oskab luua seoseid varemõpituga
2. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus, kirjalikul tööl või eKoolis. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.
Loogikas tulevad hindamisele järgmised osaoskused:
1. Oskad lahendada eakohaseid loogika- ja nuputamisülesandeid.
2. Oskad jäljendada ruudulisel paberil lihtsaid kujundeid, jätkata mustririda.
Hinnangute andmisel on kasutusel tähed:
T - tead ja oskad
P - pead veel harjutama
O - oskus omandamata
Konsultatsioon toimub esmaspäeviti kell 13.00- 13.45 ruumis 109.