0 kaarti!
Autor: Stevelin Tamm klassiõpetaja Kontakt: Stevelin.Tamm@nooruse.edu.ee |
Loodud: 15. jaanuar 2019. a. kell 14.24
Muudetud: 21. jaanuar 2019. a. kell 09.34
Õppeaasta: 2018/2019
Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta
Kestvus: 1 tund nädalas
Antakse esmased teadmised programmeerimisega seotud mõistetest ja programmidest.
Õpilased kasutavad visuaalse programmeerimise keskkonda Scrach. Scratch on graafiline programmeerimiskeel, mille abil on lihtne ja huvitav koostada interaktiivseid lugusid, mänge ja animatsioone. Vastavas keskkonnas on lihtne asju luua ning tehtud töid teistega jagada. Scratchi saab kasutada veebipõhises keskkonnas http://scratch.mit.edu/
Lisaks tegelevad lapsed üle nädala LEGO WeDo'dega. LEGO WeDo on lastele alates seitsmendast eluaastast mõeldud robootika komplekt. See ühendub arvutiga, pakub võimaluse ehitada ning programmeerida lihtsaid LEGO mudeleid koos mootorite ja anduritega. Lapsed läbivad ridamisi erinevate ainete vahelisi tegevusi, mis arendavad samal ajal nende matemaatilisi-, inseneri-, tehnoloogia- ning keelelisi oskuseid.
21.01-25.01
LEGO WeDo
28.01-1.02
LEGO WeDo
4.02-08.02
LEGO WeDo
11.02-15.02
Mõtlemis- ja loogikamängud
18.02-22.02
Mõtlemis- ja loogikamängud
VAHEAEG
4.03-8.03
Töö scratchi keskkonnas
11.03-15.03
Töö scratchi keskkonnas
18.03-22.03
Töö scratchi keskkonnas
25.03-29.03
Animatsiooni projekt
1.04-5.04
Animatsiooni projekt
8.04-12.04
Animatsiooni projekt
15.04-19.04
LEGO WeDo
VAHEAEG
29.04-3.05
LEGO WeDo
6.05-10.05
LEGO WeDo
13.05-17.05
LEGO WeDo
20.05-24.05
LEGO WeDo
27.05-31.05
Oma lemmikprojektiga tegelemine
3.06-07.06
Oma lemmikprojektiga tegelemine
10.06-12.06
Projektipäevad
VAHEAEG
Kursuse lõpul õpilane:
on harjunud kasutama arvutihiirt ja klaviatuuri
oskab kasutada arvutit ja internetilehitsejat
tunneb Scratch keskkonda ning selle kasutusloogikat
oskab Scrach keskkonnas programmeerida lihtsamaid animatsioone
oskab luua LEGO roboteid ning neid liikuma programmeerida
2. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus, kirjalikul tööl või eKoolis. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.
E-kooli tunnistusele kantakse igas õppeaines osaoskuste saavutatus poolaasta lõppedes.
Osaoskused 2. poolaastal:
1. Koostad Scratch keskkonnas programmi ja kasutad programmeerimiskäske õigesti. (Scratch programmis kaks spraiti liiguvad erinevate algusaegadega teineteisele vastu. Peavad omavahel vähemalt kolmelauselise dialoogi ja liiguvad tagasi alguskoordinaatidele.)
2. Oskad ehitada LEGO roboteid ning neid programmi abil juhtida.
Osaoskuste hindamisel on kasutusel tähed:
T - tead ja oskad
P - pead veel harjutama
O - oskus omandamata
Konsultatsioon toimub teisipäeviti kell 13.00 ruumis 109.
Siis saad:
* Küsida õpetajalt abi või selgitusi teema kohta, mis on sulle raske.
* Teha järgi puudumise tõttu tegemata töid.