Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Õpioskused: 4b prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Liivi Erlenbach

õpetaja

Kontakt: Liivi.Erlenbach@nooruse.edu.ee

Loodud: 15. jaanuar 2019. a. kell 07.39
Muudetud: 15. jaanuar 2019. a. kell 07.39

Õppeaasta: 2018/2019

Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Valikaine eesmärgiks on
1) teadmiste-oskuste saamine õpiülesannetega toimetulekuks (teabe otsimine teatmeteostest, sõnastikest, atlasest, ajalehtedest teabe käsitlemine, materjali töötlemine ja vormistamine, kasutatud allikate märkimine);
2) arvuti kasutamine töövahendina (tekstitöötlus, infootsing, esitlus);
3) iseseisva, individuaalse ja rühmatöö, koostöö- ja meeskonnatööoskuste omandamine;
4) funktsionaalse lugemise oskuse arendamine;
5) õppima õpetamine/õppimine, aineõpetuse toetamine
6) õpilase silmaringi laienemine erinevate teabeallikate kasutamise kaudu

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

21. - 25.01 Kuidas kirjutada referaati (eesti k õpik lk 164). Kuidas koostada lühikokkuvõtet? Mitme teabeteksti kasutamine ühes referatiivses töös. Referaadi koostamine. (eesti k õpik I osa lk 178-179)
28. 01- 01.02 Konspekteerimine. Konspekt. Praktiline töö "Laste loodusentsüklopeediaga"
04. - 08.02 Ajatelg, selle lugemine; ajatelje koostamine (lähtuvalt eelmise tunni konspektist)
11.- 15.02 Töölehe täitmine sõnaraamatu abil.
18. - 12.02 Tööjuhend kunsti- või tööõpetuse tunnis. Toimetamine instruktsioonile vastavalt.
15. - 22.02 Töö tekstiga. Funktsionaalne lugemine.
Vaheaeg
04. - 08.03 Korrutamine kahekohalise arvuga - ülesannete harjutamine
11. -15.03 Korrutamine kahekohalise arvuga- ülesannete harjutamine
18. - 22.03 Nuputamisülesanne. Matemaatiline puzzle tv lk 18-19
25.-29. 03 Küsimuste moodustamine. Küsimused õppimise käivitajana
01. - 05.04 Nuputamisülesanded (matem tv lk 35-37)
08. - 12.04 Koduse uurimistöö esitamine (matem tv lk 47), funktsionaalne lugemine (matem tv lk 52-53)
15. - 18.04 Matemaatilise ristsõna lahendamine (matem tv lk 64)
Vaheaeg
29.04 - 03.05 Õpistiilid http://www.syg.edu.ee/~peil/opi_oppima/stiili_test.html
06. - 10.05 Mänguväljaku kujundamine (matem tv lk 69)
13. - 17.05 Funktsionaalne lugemine - Eesti eurolaul
20. - 24.05 Funktsionaalne lugemine - eesti lastekirjandus
27. - 31.05 Viktoriin
03. - 11.06 Praktikanädal

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

1.Omandavad teadmisi ja oskusi õpiülesannetega toimetulekuks,teabe otsimine,käsitlemine,vormistamine.
2.Õpivad arvutit kasutama töövahendina
3.Arendavad funktsionaalset lugemisoskust
4.Omandavad iseseisva,rühmatöö,meekonnatöö kogemusi
5.Õpivad õppima,toeks erinevate ainete õppimisel
6.Laieneb silmaring

Hindamine üles

Õpioskuste tunnis rakendatakse õppijat toetava (kujundava) hindamise põhimõtteid. Õpiülesannete täitmist hinnatakse või sellele antakse hinnanguid, tagasisidet kogu õppeprotsessi vältel. Tööde hinded võivad kajastuda eKooli erinevate õppeainete päevikutes (vastavalt õpiülesande sisule). . Kokkuvõttev hindamine poolaasta lõpul (arvestatud / mittearvestatud).
Konsultatsioon kolmapäeval kell 14. 00 - 14.45 või kokkuleppel õpetajaga klassis 303.