Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Loodusõpetus: 4b prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Liivi Erlenbach

õpetaja

Kontakt: Liivi.Erlenbach@nooruse.edu.ee

Loodud: 9. jaanuar 2019. a. kell 06.57
Muudetud: 3. september 2019. a. kell 13.47

Õppeaasta: 2018/2019

Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta

Kestvus: 2 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Loodusõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane oskab looduses käituda, huvitub loodusest ja looduse uurimisest; mõistab elus- ja eluta looduse seoseid; mõistab looduses toimuvaid ajalisi muutusi; omandab teadmisi looduslikest objektidest ja nähtustest, õpib neid kirjeldama, kasutades teatud oskussõnu; omandab teadmisi aine organiseerituse erinevatest tasemetest; omandab teadmisi energia saamisest, muundumisest ja kasutamisest; saab ettekujutuse erinevatest looduslikest süsteemidest, nende struktuurist ja vastastikmõjudest; teab Eesti loodusvarasid; tunneb loodus- ja keskkonnakaitse põhiprintsiipe ja rakendust; õpib kasutama lihtsamaid loodusteaduse uurimismeetodeid (vaatlus, mõõtmine, katsed oma hüpoteeside kontrollimiseks); mõistab mudelite tähtsust looduse tundmaõppimisel ning õpib neid kasutama; õpib kasutama lihtsamaid mõõteriistu ja katsevahendeid; õpib läbi viima katseid, ohustamata ennast ja teisi.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

21. - 25.01
Töölehe täitmine: maavärinad, vulkaanid, maakera siseehitus
Elu teke ja selle arenemine vees õ.lk. 8 - 11, tv lk. 4 - 5
28.01. - 19.01
Elu teke ja arenemine maismaal õ.lk. 12 - 15, tv lk. 6 - 7
Elu tunnused õ.lk. 16 - 17, tv lk. 8 - 9
22. - 01.02
Organismide mitmekesisus õ.lk. 18 - 21, tv lk. 10 - 11
Elu erinevates keskkonnatingimustes õ.lk. 22 - 25, tv lk. 12 - 13
29.01 - 02.02
Elu vihmametsades õ.lk. 26 - 29, tv lk. 14 - 15
Elu kõrbes õ.lk. 30 - 33, tv lk. 16 - 17
04. - 08.02
Elu tundras õ.lk. 34 - 37, tv lk. 18 - 19
Tööleht ,, Elu erinevates keskkonnatingimustes " tv lk. 20 - 21
11. - 15.02
Inimese kehaehitus õ.lk. 40 - 43, tv lk. 22 - 23
Elundkondade ülesanded õ.lk. 44 - 47
18. - 22.02
Tabel elundkondade ja nende ülesannete kohta
Projektipäev
VAHEAEG
04. - 08.03
Meeleelundid õ.lk. 48 - 51, tv lk. 26 - 27
Nahk õ.lk. 52 - 53, tv lk. 28 - 29
11. - 15.03
Tugi - ja liikumiselundkond õ.lk. 54 - 57, tv lk. 30 - 31
Hingamiselundkond õ.lk. 58 - 59, tv lk. 32 -33
18. - 22.03
Vereringe õ.lk. 60 - 63, tv lk. 34 - 35
Kordamine: tugi - ja liikumiselundkond, vereringe,hingamiselundkond
25. - 29.03
Seedeelundid õ.lk. 64 - 65, tv lk. 36 - 37
Erituselundid õ.lk. 66 - 67, tv lk. 38 - 39
01. - 05.04
Suguelundid õ.lk. 68 - 71, tv lk. 40 - 41
Närvisüsteem. Näärmed õ.lk. 72 - 73, tv lk. 42 - 43
08. - 12.04
Tööleht hindele: närvisüsteem
Inimene on osa loodusest õ.lk. 74 - 75, tv lk. 44 - 45
15. - 18.04
Inimene ja ahvid õ.lk. 76 - 77, tv lk. 46 - 47
Inimese põlvnemine õ.lk. 78 - 81, tv lk. 48 - 49
VAHEAEG
29.04 - 03.05
Taimed ja loomad inimese elus õ.lk. 85 - 91, tv lk. 50 - 53
06. - 10.05
Seened ja bakterid inimese elus õ.lk. 92 - 97, tv lk. 54 - 57
Kordamine : taimed, loomad, seened ja bakterid inimese elus
13. - 17.05
Üldine kordamine
Üldine kordamine
20. - 24.05
Õppekäik metsa
Kokkuvõte õppekäigust
27. 05 - 31.05
Õuesõppetund
Õuesõppetund
03. - 11.06
Looduse teemaline mäng
Klassijuhataja praktika

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilased:
- teavad elu teket vees ja maismaal
- teavad elutingimusi erinevates keskkonnatingimustes
- oskavad nimetada ja näidata inimese kehaosi
- teavad elundkondi ja nende ülesandeid
- oskavad tekstist ja internetist iseseisvalt leida infot ja seda töödelda
Õpilased teavad:
Elundkondade elundeid ja nende ülesandeid.
Inimese põlvnemist .
Milline osa on inimese elus taimedel, loomadel, bakteritel, seentel.

Hindamine üles

Poolaasta kokkuvõttev hinne kujuneb töövihiku hindest, jooksvatest tunnikontrolli hinnetest ja töölehtede hinnetest hindest.
Kirjalikke töid hinnatakse järgmiselt
90 -100 % hinne ,,5" kogusummast
75 - 89% ,, ,,4" ,,
50 - 74 % ,, ,,3" ,,
20 - 49 % ,, ,,2" ,,
kuni 19% ,, ,, 1" ,,
Hinne ,,0" pannakse sooritamata või esitamata arvestuslike tööde eest. 0 ja mitterahuldavalt sooritatud arvestuslikud tööd tuleb järgi vastata 10 päeva jooksul selleks ettenähtud ajal või kokkuleppel õpetajaga.Juhul, kui tööd ei soorita pannakse veerandi lõpul ,,0" asemele hinne ,,1"
Konsultatsioon kokkuleppel õpetajaga klassis 303