Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Kehaline kasvatus: 1c prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Anu Rand

Klassiõpetaja

Kontakt: Anu.Rand@nooruse.edu.ee

Loodud: 6. jaanuar 2019. a. kell 20.07
Muudetud: 19. jaanuar 2019. a. kell 18.57

Õppeaasta: 2018/2019

Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Kehaline kasvatus toetab õpilast oma tervist väärtustama eluviisi kujunemisel. Kehalise kasvatusese tundides omandatud teadmised, oskused ja kogemused on aluseks õpilase iseseisvale liikumisharrastusele.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

1. tund
Rivi- ja korraharjutsed. Üldarendavad võimlemisharjutused. Viske- ja püüdmisharjutused. /Kelgutamine

2. tund
Jooksuharjutused: joonejooks. Teatevõistlused erinevate vahenditega. Tõkked. Kelgutamine.

3. tund
Rivi- ja korraharjutused. Ettevalmistused rahvastepalliks. Reeglid. / Kelgutamine.

4. tund
Rivi-ja korraharjutused. Harjutused ja teatevõistlused topispalliga. Rahvastepall.

5. tund
Erinevad kelgutamisvõimalused. Teatevõistlused.

6. tund
Kelgutamine.

7. tund
Rivi- ja korraharjutused. Jooksu-, tähelepanu harjutused. Rahvastepall.

8. tund
Rivi- ja korraharjutused. Ringtreening. Rahvastepall.

9. tund
Rahvastepall erinevate mänguviisidega.

10. tund
Rahvastepall.
11. tund
Üldarendavad harjutused. Treening ringsüsteemis. Mäng

12. tund
Palliviske tehnika. Harjutamine.

13. tund
Kõnni- ja jooksuharjutused. Jooksu kiire alustamine püstilähtest. Liikumismängud.

14. tund
Üldarendavad harjutused. 30 m jooks

15. tund
Vastupidavus- ja jõuharjutused. Jooks vahelduvalt kõnniga, vastupidavusjooks kuni 300 m.
Lõdvestus- ja venitusharjutused.
16. tund
Jooksuharjutusi. Kestvusjooks.
17. tund
Rivi- ja korraharjutused. Palliviske harjutamine

18. tund
Visked ja viskeharjutused. Pallivise

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane oskab riietuda vastavalt tunnile.
Täidab hügieeninõudeid.
Õpilane teeb erinevaid kõnni-, jooksu- ja hüplemisharjutusi; alustab jooksu püstilähtest; jookseb pendelteatejooksu

Hindamine üles

Kehalises kasvatuses antakse suulisi ja kirjalikke sõnalisi hinnanguid. Hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks. Tunnistusele kantakse kehaline kasvatus hinnates osaoskusi.
I poolaasta lõpus antakse õpilasele tagasiside järgmiste osaoskuste omandamise kohta:

Tead ja järgid tunnis kehtivaid reegleid ja ohutusnõudeid
Täidad erinevaid rivi-, korra,- hüppe-ja jooksuharjutusi
Sooritad harjutusi etteantud tempos ja korrektselt.
Oled mängudes on aktiivne, tunned ja täidad enamasti mängureegleid.


Sõnaliste hinnangute kriteeriumid väljendatakse tähtedega:
T = tead, oskad, kasutad
Sooritab harjutusi õigesti ettenähtud tempos.
Oskab rakendada tunnis õpitut.
On mängudes aktiivne, tunneb ja täidab mängureegleid.
P = pead veel harjutama
Sooritab eelpool nimetatut mõningate eksimustega. Vajab veel harjutamist.
O = oskus omandamata
Sooritab harjutusi valesti, lohakalt.
Ei oma teadmisi ja oskusi läbivõetud õppematerjalist.
Mängudes on vähepüüdlik, ei oska mängida kollektiivis, ei tunne mängureegleid.
Mõjuva põhjuseta keeldub sooritamast harjutusi või osalemast mängudes.