Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Matemaatika: 1c prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Anu Rand

Klassiõpetaja

Kontakt: Anu.Rand@nooruse.edu.ee

Loodud: 6. jaanuar 2019. a. kell 20.02
Muudetud: 19. jaanuar 2019. a. kell 19.26

Õppeaasta: 2018/2019

Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta

Kestvus: 3 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Matemaatikaõpetusega taotletakse, et õpilane
• õpib ümbritseva maailma esemeid ja nähtusi struktrureerima (järjestama, võrdlema, rühmitama, loendama, mõõtma jne.);
• õpib arvutama;
• omandab esmase ruumikujutluse;
• õpib tundma põhilisi tasandilisi kujundeid ja ruumilisi kehi ning rakendab õpitut praktikas;
• õpib üldistama ja loogiliselt mõtlema;
• arendab oma võimeid, intuitsiooni ja loovust;
• saab aru matemaatika kohast inimtegevuses ja kultuuri arengus;
• tunneb rõõmu matemaatikaga tegelemisest.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

21.-25.01
Üleminekuta liitmine 20 piires.
Üleminekuta lahutamine 20 piires.
Liitmine ja lahutamine 20 piires.
Lk. 16-21
Lisaülesanded lk.69,70

Iseseisev töö nr.6

28.-01.02
Paaris- ja paaritud arvud.
Euro ja sent.
Majandusülesanded.
Raha-arvutused.
Lk. 22-27
Lisaülesanded lk. 71

04.-08.02
Pikkuse mõõtmine
Sentimeeter.
Mõõdame ja arvutame.
Peegeldus. Sümmeetria.
Lk. 28-33
Lisaülesanded lk. 72, 73.

11.-15.02
Üleminekuga liitmine.
Liitmine 9-ga.
Liidetavate järjekord.
Lk. 34- 39
Lisaülesanded lk. 74.

18.-22.02
Liitmine 8-ga.
Liitmine 7-ga.
Liitmine 6-ga.
Lk. 40- 45
Lisaülesanded lk.75

04.-08.03
Kordamine.
Üleminekuga liitmine.
Üleminekuga liitmine.
Üleminekuga lahutamine.
Lahutamine 11-st.
Lk. 46- 51
Lisaülesanded lk. 76,77

Iseseisev töö nr.7


11.-15.03
Lahutamine 12-st.
Lahutamise kontrollimine liitmise abil.
Lahutamine 13-st.
Lk. 52- 57
Lisaülesanded lk. 78.

18.-22.03
Lahutamine 14-st.
Lahutamine 15-st.
Lahutamise kontrollimine liitmise abil.
Lk. 58 - 65
Lisaülesanded lk 79.

25.-29.03
Lahutamine 16-st
Lahutamine 17-st ja 18-st
Kordamine
01.-05.04 TV LK 12-21
Arvud 1-100
Täiskümned
Täiskümnete liitmine ja lahutamine
Kümnelised ja ühelised
08.-12.04 TV LK 22-27
Arvude võrdlemine
Liitmise ja lahutamise seos
Kordamine
15.-18.04 TV LK 28-33
Täht arvu tähisena
XV nädal TV LK 34-37
Ööpäev
Tund ja minut
29.-03.05 TV LK 38-41
Kordamine
Meeter
Meeter ja sentimeeter
06.-10.05 TV LK 42-49
Euro ja sent
Termomeeter
13.-17.05 TV LK 50-55
Kilogramm
Gramm
Liiter
Geomeetrilised kujundid
20.-24.05
Kordamine
27.-31.05
Kordamine
03.-07.06
Kordamine

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

*tunneb lihtsamaid tasandilisi ja ruumilisi kujundeid;
*oskab järjestada esemeid suuruse, asendi ja tunnuste põhjal;
*oskab esemeid rühmitada;
*oskab hulkasid võrrelda;
* tunneb ära ühelised, kümnelised, sajalised;
*mõistab liitmise ja lahutamise vahelist seost;
* liidab ja lahutab 20 piires;
* oskab koostada 4 võrdust;
* oskab lahendada ühe tehtega tekstülesannet.

Hindamine üles

Osaoskuste hindamisel kasutusel tähed. 1.klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. eKoolis kajastuvad õpilase puudumised ja märkused. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.

Hindamisele tulevad osaoskused:
Tunned tasapinnalisi ja ruumikujundeid.
Oskad kirjeldada esemete asukohta.
Oskad arve järjestada ning võrrelda.
Oskad 20 piires liita ja lahutada.
Oskad lugeda ja lahendada ühetehtelist tekstülesannet.
Tunned kella täistundides.

* eKoolis kasutusel tähed KH (kujundav hindamine), millele järgneb selgitus, milline on osaoskuse saavutus.
Osaoskuste hindamisel kasutusel tähed:
T - tead ja oskad
P - pead veel harjutama
O - oskus omandamata
Konsultatsioon esmaspäeviti 13.00 - 13.45 ruumis 206