Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Matemaatika: 3c prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Katrin Kannik

väikerühma õpetaja

Kontakt: Katrin.Kannik@nooruse.edu.ee

Loodud: 6. jaanuar 2019. a. kell 13.51
Muudetud: 8. jaanuar 2019. a. kell 16.56

Õppeaasta: 2018/2019

Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta

Kestvus: 4 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Põhikooli matemaatikaõpetusega taotletakse, et õpilane
• õpib ümbritseva maailma esemeid ja nähtusi struktureerima (järjestama, võrdlema, rühmitama, loendama, mõõtma jne.);
• õpib arvutama;
• omandab esmase ruumikujutluse;
• õpib tundma põhilisi tasandilisi kujundeid ja ruumilisi kehi ning rakendab õpitut praktikas;
• õpib üldistama ja loogiliselt mõtlema;
• arendab oma võimeid, intuitsiooni ja loovust;
• saab aru matemaatika kohast inimtegevuses ja kultuuri arengus;
• tunneb rõõmu matemaatikaga tegelemisest

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

21- 25.01.
* Korrutamine ja jagamine Korrutamine arvuga 6 (õ lk 16; tv lk 14)
* Korrutamine arvuga 7 (õ lk 18; tv lk 16)
* Jagamine arvuga 7 (õ lk 19; tv lk 17)
* Korrutamine arvuga 8 (õ lk 20; tv lk 18)

28.-01.02
* Jagamine arvuga 8 (õ lk 21; tv lk 19)
* Korrutamine arvuga 9 (õ lk 22; tv lk 20)
* Jagamine arvuga 9 (õ lk 23; tv lk 21)
* Korrutamise, jagamise kordamine arvudega 2, 4 ja 8 (õ lk 24 – 25; tv 22, 23)

04.-08.02
* Korrutamise, jagamise kordamine arvudega 3, 6, ja 9 (õ lk 26 – 27; tv lk 24, 25)
* Korrutamise, jagamise kordamine arvudega 5 ja 10 (õ lk 28; tv lk 26, 27)
* Korrutamise, jagamise kordamine arvuga 7 (õ lk 29; tv lk 28, 29)
* Kordamine, teadmiste kontroll- tööleht

11.-15.02
* Täht arvu tähisena. Puuduva teguri leidmine (õ lk 30; tv lk 30, 31)
* Puuduva jagaja leidmine (õ lk 31; tv lk 32, 33)
* Puuduva jagatava leidmine (õ lk 32; tv lk 34, 35)
* Kordamine (õ lk 33; tv lk 36 37)

18.-22.02
* Tööleht
* Summa korrutamine arvuga (õ lk 34 – 35; tv lk 38)
* Summa jagamine arvuga (õ lk 36 – 37; tv lk 39)
* Ristküliku ümbermõõt (õ lk 38; tv lk 40)
VAHEAEG
04.-08.03
Ruudu ümbermõõt (õ lk 39; tv lk 41)
* Täiskümnete korrutamine (õ lk 40 – 41; tv lk 42)
* Täiskümnete jagamine (õ lk 42 – 43; tv lk 43)
* Kahekohalise arvu korrutamine ühekohalise arvuga (õ lk 44 – 45; tv lk 44, 45)

11.-15..03
* Kahekohalise arvu korrutamine ühekohalise arvuga (õ lk 44 – 45; tv lk 44, 45)
* Treeningtund
* Kahekohalise arvu jagamine ühekohalise arvuga (õ lk 46 - 47)
* Tööleht

18.-22.03
* Harjutame ( õ lk 50 – 51; tv lk 48, 49)
* Kordamine, teadmiste kontroll- tööleht
* Arvud 10 000 ni . Arvude 100 kordsed (õ lk 52, 53, tv lk 50)
25.-29.03
* Arvud kümne tuhandeni (õ lk 54, 55, tv lk 51)
* Kordamine
* Arvude 1000 kordsed (õ lk 56, 57, tv lk 52, 53)

01.-05.04
* Harjutame (õ lk 58, 59, tv lk 54, 55)
* III osa tv ülevaatamine, kordamine
* Arvud tuhanest kümne tuhandeni (õ lk 60, 61; tv lk 4, 5)
* Arvud tuhanest kümne tuhandeni ( tv lk 6 - 9))
08.-12.04
* Pikkusühikud. Millimeeter (õ lk 62; tv lk 10, 11)
* Sentimeeter (õ lk 63; tv lk 12, 13)
* Detsimeeter (õ lk 64; tv lk 14, 15)
* Meeter (õ lk 65; tv lk 16, 17)
15.-19.04
* Harjutame (õ lk 66, 67; tv lk 18, 19)
* Kilomeeter (õ lk 68, 69; tv lk 20, 21)
* Pikkusühikute kordamine (õ lk 70, 71; tv lk 22, 23)
* Ring ja ringjoon (õ lk 72, 73; tv lk 24, 25)

VAHEAEG

29.04.-03.05
* Võrdkülgse kolmnurga joonestamine (õ lk 74, 75; tv lk 26, 27)
* Võrdkülgse kolmnurga ümbermõõt (õ lk 76, 77; tv lk 28, 29)
* Kordamine, teadmiste kontroll- tööleht
06.-10.05
* Kirjalik liitmine j a lahutamine üleminekuta (õ lk 78, 79; tv lk 30, 31)
* Kirjalik liitmine üleminekuga (õ lk 80, 81; tv lk 32)
* Kirjalik liitmine üleminekuga (õ lk 83, 84; tv lk 33, 34)
* Harjutame (õ lk 84; tv lk 35)
13.-17.10.05
* Liitmine 10 000 piires (õ lk 85; tv lk 36)
* Kirjalik lahutamine üleminekuga (õ lk 86, 87; tv lk 37)
* Kirjalik lahutamine üleminekuga (õ lk 88; tv lk 38)
* Harjutame (õ lk 89; tv lk 39)
TASEMETÖÖ

20.-24.05
* Kirjalik lahutamine 10 000 piires (õ lk 90, 91; tv lk 40, 41)
* Mõõtühikud kaalumisel. Gramm ja kilogramm (õ lk 92, 93; tv lk 42, 43)
* Mõõtühikud kaalumisel. Gramm ja kilogramm (õ lk 94, 95; tv lk 44, 45)

27.-31.05
* Tonn (õ lk 96, 97; tv lk 46, 47)
* Harjutame (tv lk 48, 49)
* Mahuühik liiter (õ lk 100. 101; tv lk 50, 51)
* Temperatuuri mõõtmine (õ lk 102, 103; tv lk52, 53)
* Kordamine (õ lk 104, 105; tv lk 54, 55)
3.-11.06
* Praktika

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane:
Oskab korrutada kahekohalist arvu ühekohalise arvuga.
Oskab jagada kahekohalist arvu ühekohalise arvuga.
Tunneb arve kümne tuhandeni.
Teab arvude järjestust 1-10 000, oskab arve võrrelda 10 000 piires.
Teab mõisteid sajaline, tuhandeline, neljakohaline arv.
Tunneb pikkusühikuid millimeeter ja sentimeeter ning nendevahelist seost.
Tunneb pikkusühikuid detsimeeter, meeter ja kilomeeter. Tunneb pikkusühikute vahelisi seoseid.
Oskab liita ja lahutada pikkusühikuid.
Oskab joonestada ringjoon. Tunneb mõistet raadius.
Oskab joonestada võrdkülgset kolmnurka ja arvutada kolmnurga ümbermõõtu.
Oskab kirjalikult liita ja lahutada üleminekuta.
Oskab kirjalikult liita ja lahutada üleminekuga.
Tunneb kaaluühikuid gramm ,kilogramm ja tonn.
Teab nendevahelist seost.
Oskab neid võrrelda, teisendada, liita ja lahutada.
Tunneb mahuühikut liiter.
Tunneb termomeetrit ja mõistet kraad.Oskab lugeda ja joonestada joondiagrammi.

Hindamine üles

Õpetajal on õigus valida kas lühema või pikema kirjaliku/suulise sõnalise hinnangu andmise vahel. Kõik hinnangud ei pea kajastuma e-koolis. Paljud tagasisided-hinnangud kajastuvad vaid õpilaspäevikus või õpilase töölehel.
2. poolaastal mõõdetavad osaoskused tunnistusel:
Tunned kella ja kalendrit.
Oskad korrutada ja jagada arvuga 1 – 10.
Oskad leida puuduvat tegurit, jagajat ja jagatavat.
Oskad korrutada kahekohalist arvu ühekohalise arvuga.
Oskad jagada kahekohalist arvu ühekohalise arvuga.
Oskad lahendada kahetehtelist tekstülesannet,
Tead pikkusühikuid ja nende vahelist seost.
Oskad kirjalikult liita ja lahutada.
Tööde lõpetamine ja abi teisipäeviti kell 13.00 - 14.00 klassis 107.

E-kooli tunnistusel kasutatakse tähti ehk lühendeid ja need on kogu kooliastmele ühesugused. Tagasiside ei sisalda emotsioone, vaid teavitab iga konkreetse oskuse OMANDATUST.
Oskuse saavutatuse lühendid ülekooliliselt 1.kooliastme KLASSITUNNISTUSEL:
T – teab, oskab, rakendab, teeb, sooritab, mõistab
P – peab harjutama, treenima (midagi on veel vajaka)
O – omandamata

Tööde lõpetamine ja abi teisipäeviti kell 13.00 - 14.00 klassis 107