Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Eesti keel: 8b prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Malle Tustit

eesti keele ja kirjanduse õpetaja

Kontakt: Malle.Tustit@nooruse.edu.ee

Loodud: 18. detsember 2018. a. kell 10.22
Muudetud: 16. jaanuar 2019. a. kell 08.50

Õppeaasta: 2018/2019

Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta

Kestvus: 2 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Et end keeles korrektselt väljendada, tuleb tunda erinevaid lausetüüpe ja nende kirjavahemärke, tunda sõnade kokku- ja lahkukirjutamist, osata lugeda erinevaid tekste.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

1. nädal -21.-25. jaanuar

1.Määrus
2. "

2. nädal 28. -31. jaanuar

1.Täiend
2. "











3. nädal 4.-8. veebruar

1.Öeldistäide
2. Lauseliikmete kordamine

4. nädal 11.- 15. veebruar

1.Koondlause
2. "

5. nädal 18.-22. veebruar

1.Lauselühendiga lause
2. "

6. nädal 4.-8. märts

1.Lauselühendi kordamine
2.Töö lauselühendile

7. nädal 11.-15. märts

1. Lisandiga lause
2. "


8. nädal -18.-22. märts

1.Liitlause
2. "







9. nädal 25.-29. märts

1.Arv- ja omadussõnade kokku-, lahkukirjutamine
2.Arv- ja omadussõnade kokku-, lahkukirjutamine

10. nädal -1.-5. aprill

1.Kokku-, lahkukirjutamise kordamine


11. nädal -8.-12. aprill
1.Kokku-, lahkukirjutamise kordamine
2. "

12. nädal -15.-19. aprill

1.Tekst Jaan Krossist- analüüs
2.Õigekirja harjutamine

13. nädal-29aprill.-3. mai

1.Teksti analüüs lk19õpikust. Etteütluse harjutamine
2.Tekstid koolis. Konspekt. Etteütluse harjutamine

14. nädal -6.-10. mai

1.Intervjuu Üllar Saaremäegga lk22- konspekti koostamine
2.Etteütluse harjutamine


15. nädal - 13.-17. mai

1.Referaadi mõiste ja vormistamine. Etteütluse harjutamine
2.Etteütlus

16. nädal -20.-24. mai.

1.Tsitaat. Etteütluse harjutamine
2.Maakonna tasemetöö

17. nädal 27.-31. mai

1.Tasemetöö tagasiside
2. Vigade parandus tasemetööle

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilased õpivad tundma kõiki lauseliike ja nende kirjavahemärke ja oskavad käändsõnu kokku ja lahku kirjutada.

Hindamine üles

Õpilase hinne kujuneb 2. poolaasta jooksul saadud hinnete kokkuvõtva hindena. Kõik hinded on võrdse kaaluga. Mitterahuldavaid hindeid on võimalik parandada.Etteütluse hindamisel kehtib riiklik hindamisjuhend: hinne 5 -0-1 viga. Tasemetööd hinnatakse vastavaks tööks ettenähtud hindamisjuhendi alusel. Juhend on tööga kaasas. Varasemaid harjutatavaid tasemetöid hinnatakse tööga kaasas oleva juhendi alusel.
4 -2-3 viga
3 -4-6 viga
2 -7 jne viga