Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Inimeseõpetus: 2b prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Ülle Jasmin

klassiõpetaja

Kontakt: Ulle.Jasmin@nooruse.edu.ee

Loodud: 11. september 2018. a. kell 18.04
Muudetud: 11. september 2018. a. kell 18.04

Õppeaasta: 2018/2019

Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Inimeseõpetusega taotletakse, et õpilane
• õpib suhtlema teiste inimestega ja viisakalt käituma;
• õpib väärtustama üldinimlikke kõlblusnorme;
• õpib tundma oma mina;
• õpib väärtustama perekonda;
• õpib tervislikult elama;
• õpib käituma kriisiolukorras;
• teadvustab seaduste vajalikkuse inimeste ühiselu ja tegevuse korraldamisel ning nende täitmise tähtsuse.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

I NÄDAL
MINA KOOLIS. Tarkusepäev, TR lk 4-5
II NÄDAL
Kool vanasti ja praegu, TR lk 6-7
III NÄDAL
Minu klassikaaslased, TR lk 8-9
IV NÄDAL
Traditsioonid ja väärtused minu koolis, TR lk 10-11
V NÄDAL
Koolireeglid, TR lk 12-13
VI NÄDAL
Minu perekond, TR lk 14-15
VII NÄDAL
Minu kodu,TR lk 16-17
VAHEAEG
INÄDAL
Minu kodu
Lk 16-17
II NÄDAL
Minu sugulased
Lk 18-19
III NÄDAL
Mardi- ja kadripäev
Lk 20-21
IV NÄDAL
Sündmused ja traditsioonid peres
Lk 22-23
V NÄDAL
Erinevad ametid
Lk 24-25
VI NÄDAL
Ohud kodus
Lk 26-27
VII NÄDAL
Ohud kodu ja kooli ümbruses
Lk 28-29
VII NÄDAL
Advendiaeg
Lk 30-31
Jõulud
Lk 32-33
VAHEAEG
I NÄDAL
Kordamine
Lk 34-36
II NÄDAL
Mina ja kodumaa. Eesti Vabariigi sümbolid Tr lk 4 - 5
Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane:
... teab, millal on tarkusepäev.
... saab aru, et õppimine on vajalik.
... oskab rääkida oma esimesest koolipäevast.
.... oskab kooliteel turvaliselt liigelda.
... oskab rääkida oma koolist ja seda teistega võrrelda.
... teab, et koolid olid vanasti teistsugused.
.... teab, mis tunnid tal on ja mida tal koolis vaja läheb.
... mõistab, et tema ümber on erinevad lapsed.
... oskab erinevustega arvestada ja suhtub kõigisse sõbralikult.
.... teab, missuguseid sündmusi tema koolis tähistatakse.
.... oskab toimunud üritustest rääkida.
... oskab määratleda, mis ajal erinevad sündmused toimuvad.
... mõistab, et sündmuste tähistamine annab võimaluse koos teistega aega veeta.
... teab, missugused reeglid on tema klassis ja koolis.
.... mõistab, miks on reegleid vaja.
... oskab probleeme rahumeelselt lahendada ja vabandada.
... teab reegleid, millest liikluses peab kinni pidama.
... mõistab, miks perekond on tähtis.
... teab, et on olemas erinevad perekonnad.
... oskab rääkida oma perekonnast.
... teab, mis on lastekodu ja kasupere.
... mõistab, et kodud on erinevad.
... oskab oma kodukohta kirjeldada ja pere tegemistest rääkida.
... teab, et pereliikmetel on igaühel omad ülesanded.
... mõistab, et tema saab pere heaks midagi teha.
... teab, et koos teistega saab ka tema kodukandi heaks midagi teha.

Hindamine üles

2.klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.

I poolaastal tulevad hindamisele järgmised osaoskused:
Tead õpitud liiklusreegleid.
Oskad rääkida oma perekonnast ja kodust.
Oskad rääkida oma koolist; tead, mis tunnid sul on ja mida sul koolis vaja läheb.
Tead, kuidas end ohtude eest hoida.
Tead õpitud tähtpäevi.

Osaoskuste hindamisel on kasutusel tähed:
T - tead ja oskad
P - pead veel harjutama
O - oskus omandamata
Konsultatsioon teisipäeviti kell 13.00 ruumis 208.