Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Õpioskused: 5c prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Kersti Kirs

inglise keele õpetaja

Kontakt: Kersti.Kirs@nooruse.edu.ee

Loodud: 5. september 2018. a. kell 11.33
Muudetud: 5. september 2018. a. kell 11.33

Õppeaasta: 2018/2019

Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Valikaine eesmärgiks on
1) teadmiste-oskuste saamine õpiülesannetega toimetulekuks (teabe otsimine teatmeteostest, sõnastikest, atlasest, teabe käsitlemine, materjali töötlemine ja vormistamine, kasutatud allikate märkimine);
2) arvuti kasutamine töövahendina (tekstitöötlus, infootsing, esitlus);
3) iseseisva, individuaalse ja rühmatöö, koostöö- ja meeskonnatööoskuste omandamine;
4) funktsionaalse lugemise oskuse arendamine;
5) õppima õpetamine/õppimine, aineõpetuse toetamine
6) õpilase silmaringi laienemine erinevate teabeallikate kasutamise kaudu
7) eeltöö tublimate väljaselgitamiseks 6.kl algul toimuvat maakondlikku õpioskuste olümpiaadi silmas pidades

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

06.09.2018 Sissejuhatav tund. Eesmärkide seadmine, õppimise kavandamine; grupitöö põhimõtted. Tööülesande täitmine rühmas (soovitused ja nipid edukaks õppimiseks)
13.09.2018 Digipädevuse ohutuse test - http://www.küberpähkel.ee
20.09.2018 Rühmatöö - 5. klassi õpilase võõrsõnastiku koostamine (eesti k õpik h 29/13)
27.09.2018 Õpistiilide määramise test - https://www.syg.edu.ee/~peil/opi_oppima/stiili_test.html
Loogikamäng - https://www.mathplayground.com/cube_perspective.html
04.10.2018 Kirjaniku kohta info otsimine teatmeteosest ja ettekande kirjutamine. (kirjanduse õpik h 8/15)
11.10.2018 Kuldvillaku koostamine - http://www.jeopardylabs.com
18.10.2018 Töö võõrsõnastikuga (paaristöö)
01.11.2018 Kaval infootsing. Eesti keele TV ülesanded - infootsing Internetist.
08.11.2018 Bussipilet (T. Koitjärv "Lahe lugeda, mõnus mõtelda II")
15.11.2018 Plakati tegemine - http://www.postermywall.com
Kahoot mängu koostamine - http://www.kahoot.com
Sõnasõlmed - ristsõna lahendamine ("Välimus")
22.11.2018 Esitlus, selle koostamise erinevaid võimalusi.
29.11.2018 Muistend (kirjanduse tv) - enda loodud muistendi kirjutamine tekstidokumendis, pealkirja vormistamine, kirjastiili muutmine, pildi lisamine.
06.12.2018 Funktsionaalne lugemine. Tööjuhendite mõistmine.
13.12.2018 Tööleht (paaristöö) - tund raamatukogus. Allika märkimine.
20.12.2018 Esitluse koostamine - rahvakalendri tähtpäevad
10.01.2019 Kava koostamine, olulise info leidmine loetud materjalist.
17.01.2019 Eneseanalüüs. Kokkuvõte õpitust. Edasiside.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

1) Õpilased oskavad töötada rühmas ja vastutavad ühiselt tehtud töö eest, oskavad täita õpiülesannet
2) Õpilane oskab kasutada teabekirjandust
3) Õpilane oskab infot otsida Internetist
4) Õpilane teab peamisi tekstitöötluse aluseid
5) Õpilane oskab lugeda tabeleid, diagramme, jooniseid
6) Õpilane oskab töötada tekstiga (s.h võõrkeelse tekstiga)

Hindamine üles

Õpioskuste tunnis rakendatakse õppijat toetava (kujundava) hindamise põhimõtteid. Õpiülesannete täitmist hinnatakse või sellele antakse hinnanguid, tagasisidet kogu õppeprotsessi vältel. Tööde hinded võivad kajastuda eKooli erinevate õppeainete päevikutes (vastavalt õpiülesande sisule). Õppeprotsessi käigus hinnatakse õpilase tunniülesannete täitmist, iseseisva töö ülesannete täitmist, aktiivsust, meeskonnatööd, töölehtede täitmist. Töölehtedest koostab iga õpilane õpimapi. Kokkuvõttev hindamine 2X aastas (arvestatud / mittearvestatud), kursuse lõppedes viiakse läbi õpioskuste võistlus.

Õpilasel on kohustus ebaõnnestunud töö järele vastata 10 päeva jooksul töö tegemise päevast alates. Õpilasele ja lapsevanemale meeldetuletuseks kajastub esitamata või sooritamata töö eKoolis nullina. "0" asendub hindega pärast töö tegemist/ esitamist või "1"-ga, kui 10 päeva jooksul ei ole tööd järele vastatud.

Konsultatsioonid reedeti kell 13.00 - 13.45 ruumis 404 või muul ajal kokkuleppel õpetajaga.