Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Õpioskused: 5a prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Lelet Aavik-Part

klassiõpetaja

Loodud: 3. september 2018. a. kell 13.35
Muudetud: 2. september 2020. a. kell 08.43

Õppeaasta: 2018/2019

Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Valikaine eesmärgiks on:
1) teadmiste-oskuste saamine õpiülesannetega toimetulekuks (teabe otsimine teatmeteostest, sõnastikest, atlasest, teabe käsitlemine, materjali töötlemine ja vormistamine, kasutatud allikate märkimine);
2) arvuti kasutamine töövahendina (tekstitöötlus, infootsing, esitlus);
3) iseseisva, individuaalse ja rühmatöö, koostöö- ja meeskonnatööoskuste omandamine;
4) funktsionaalse lugemise oskuse arendamine;

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

3.-7. september
Mälu arendavad harjutused tahvlil: jäta meelde, mida pildil näed. Kirjuta meelde jäänud sõnad paberile. Praktiline harjutus, sõnade meelde jätmise ja seoste tekkimise lihtsustamine. (Word file)
Kahoot.it 5. klassi teemade peale.

10.-14. september
Digipädevuse ohutuse test - http://www.küberpähkel.ee

20.09.
Rühmatöö - 5. klassi õpilase võõrsõnastiku koostamine (eesti k õpik h 29/13)

27.09.
Õpistiilide määramise test - https://www.syg.edu.ee/~peil/opi_oppima/stiili_test.html
Loogikamäng - https://www.mathplayground.com/cube_perspective.html

04.10
Kirjaniku kohta info otsimine teatmeteosest ja ettekande kirjutamine. (kirjanduse õpik h 8/15)

11.10.
Kuldvillaku koostamine - http://www.jeopardylabs.com

18.10.
Töö võõrsõnastikuga (paaristöö)

01.11
Kaval infootsing. Eesti keele TV ülesanded - infootsing Internetist.

08.11.Bussipilet (T. Koitjärv "Lahe lugeda, mõnus mõtelda II")

15.11.
Plakati tegemine - http://www.postermywall.com, canva.com
Kahoot mängu koostamine - http://www.kahoot.com
Sõnasõlmed - ristsõna lahendamine ("Välimus")

22.11.
Esitlus, selle koostamise erinevaid võimalusi.

29.11
Muistend (kirjanduse tv) - enda loodud muistendi kirjutamine tekstidokumendis, pealkirja vormistamine, kirjastiili muutmine, pildi lisamine.

06.12.
Funktsionaalne lugemine. Tööjuhendite mõistmine.

13.12.
Tööleht (paaristöö) - tund raamatukogus. Allika märkimine.

20.12.
Esitluse koostamine - rahvakalendri tähtpäevad

10.01.
Kava koostamine, olulise info leidmine loetud materjalist.

17.01
Eneseanalüüs. Kokkuvõte õpitust.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

1) Õpilased oskavad töötada rühmas ja vastutavad ühiselt tehtud töö eest, oskavad täita õpiülesannet
2) Õpilane oskab kasutada teabekirjandust
3) Õpilane oskab infot otsida Internetist
4) Õpilane teab peamisi tekstitöötluse aluseid
5) Õpilane oskab lugeda tabeleid, diagramme, jooniseid
6) Õpilane oskab töötada tekstiga (s h võõrkeelse tekstiga)

Hindamine üles

Õpioskuste tunnis rakendatakse õppijat toetava (kujundava) hindamise põhimõtteid. Õpiülesannete täitmist hinnatakse või sellele antakse hinnanguid, tagasisidet kogu õppeprotsessi vältel. Tööde hinded võivad kajastuda eKooli erinevate õppeainete päevikutes (vastavalt õpiülesande sisule). Õppeprotsessi käigus hinnatakse õpilase tunniülesannete täitmist, iseseisva töö ülesannete täitmist, aktiivsust, meeskonnatööd, töölehtede täitmist. Töölehtedest koostab iga õpilane õpimapi. Kokkuvõttev hindamine 2 korda aastas (arvestatud / mittearvestatud).

Õpilasel on kohustus ebaõnnestunud töö järele vastata 10 päeva jooksul töö tegemise päevast alates. Õpilasele ja lapsevanemale meeldetuletuseks kajastub esitamata või sooritamata töö eKoolis nullina. "0" asendub hindega pärast töö tegemist/ esitamist või "1"-ga, kui 10 päeva jooksul ei ole tööd järele vastatud.

Konsultatsioon algusega 14.00 teisipäeviti ruumis 309 või muul ajal kokkuleppel õpetajaga.