0 kaarti!
Autor: Merle Tustit klassiõpetaja Kontakt: Merle.Tustit@nooruse.edu.ee |
Loodud: 2. september 2018. a. kell 20.38
Muudetud: 2. september 2018. a. kell 21.25
Õppeaasta: 2018/2019
Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta
Kestvus: 2 tundi nädalas
Esikohal on lapse loomingulise algatusvõime arendamine ja leidurivaistu kujundamine, kuid oluline on ka käeliste oskuste ja vilumuste treenimine.
Kunstiõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
• arendab oma vaatlusoskust ja kompimismeelt;
• arendab kujundilist ja ruumilist mõtlemist ning kujutlusvõimet;
• omandab loovtegevuse kogemusi, arendab loovust;
• õpib kasutama kujutavate ja kujundavate kunstide väljendusvahendeid;
• omandab teadmisi kunstiliikidest ja -ajaloost;
• õpib vaatama ja hindama kunstiteoseid, kujundab kunstimaitset.
3.-7.sept
* Minu suvi - värvipliiats, kollektiivne töö
* Minu pere - värvipliiatsid (A4)
10.-14.sept.
* Meri. Tausta värvimine. Akvarell
17.-21.sept
* švammitrükk "Õun"
* Aiasaadused purki
24.-28.sept.
* Guašide kasutamine, pintslivalik "Vahtralehed"
* Guašide kasutamine, pintslivalik "Vahtralehed"
1.-5.okt.
* Õpetajate päev
* Sügisene puu
8.-12.okt.
"Päike" - põhivärvidega tutvumine, guašš
15.-19.okt.
*Joonlauaga töö
*Töö lõpetamine, tekkinud joonte rägastikus mustri värvimine
VAHEAEG
29.10.- 02.11
* Minu isa - portree joonistamine (A4)
05.- 09.11.
* Vihmavari ( valge ja must õlipastell) + vihmasadu (A3)
* Vihmavari - töö lõpetamine akvarellidega
12.- 16.11.
* Minu kiisu - käetrükk (A5)
* Minu kiisu - töö lõpetamine (pea kleepimine)
19.- 23.11.
* Kadrid tantsivad - rasvakriit
* Kadrid tantsivad - töö lõpetamine
26.- 30.11.
* Karu magab talveund - kartulitrükk
* Karu magab talveund - töö lõpetamine
03.- 07.12.
* Jõulukaunistuste valmistamine klassi kaunistamiseks.
10.- 14.12.
* Päkapikud piiluvad - sõrmetrükk (A5)
* Kaardi tegemine pildist "Päkapikud piiluvad"
17.-21.12.
* Päkapiku kodu - rasvakriit + akvarell
* Päkapiku kodu - töö lõpetamine
VAHEAEG
07.-11.01
* Ilutulestik - värvipliiatsid.
* Lumememm - guašš
14.- 18.01
*Pingviinid - õlipastell (2 tundi)
Õpilane
· omandab teadmisi erinevate materjalide ja töövahendite kohta;
· kasutab erinevaid materjale ja töövahendeid oma loomingulises tegevuses;
· kasutab materjale säästlikult;
· tutvub erinevate tehnikatega;
· oskab töökohta tööks organiseerida;
· täidab töötades ohutusnõudeid, tagab korra ja puhtuse töökeskkonnas;
· oskab teha lihtsamaid korrastustöid;
· õpib nägema ilu enda ümber.
*Kunstiõpetus kui loovaine hindamine on individuaalne, arvestab iga õpilase võimeid ja arengut.
*Hinnatakse teadmisi, loovat tegevust, teadmiste ja oskuste rakendamist iseseisvas praktilises töös, valminud kunstiteost tervikuna.
*Hindamise aluseks on õpilase areng õppetegevuse käigus,loomingulisus, loogilisus ja lõpptulemuse kvaliteet.
1. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. eKoolis kajastuvad õpilase puudumised ja märkused. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.
I poolaastal hindamisele tulevad osaoskused:
* Oskad kasutada õpitud töövõtteid
* Sul on kaasas vajalikud töövahendid
* Teed oma tööd hoolikalt ja viid alustatu lõpuni.
Osaoskuste hindamisel on kasutusel tähed:
T - tead ja oskad
P - pead veel harjutama
O - oskus omandamata
Lisaks on:
* e- koolis kasutusel tähed KH (kujundav hindamine), millele järgneb selgitus, milline on osaoskuse saavutus.
Konsultatsioon neljapäeviti kell 13.00 - 13.45 ruumis 205.
Sellel ajal saab:
1) Teha järgi puudumise tõttu tegemata töid.
2) Lõpetada tunnis poolelijäänud tööd
Kunstiõpetuses jätab õpetaja endale õiguse tööde temaatikat muuta ( joonistusvõistlused jne)