Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Eesti keel: 8_grupp prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Heidi Truu

eesti keele ja kirjanduse õpetaja

Kontakt: Heidi.Truu@nooruse.edu.ee

Loodud: 2. september 2018. a. kell 12.16
Muudetud: 2. september 2018. a. kell 12.16

Õppeaasta: 2018/2019

Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta

Kestvus: 2 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Eesti keele õpetus taotleb, et õpilane
* austab eesti keelt kui rahvuskultuuri kandjat;
* arendab kriitilist mõtlemist ja analüüsioskust;
* väärtustab head keeleoskust eneseväljendus- ja suhtlusvahendina;
* arendab suulist ja kirjalikku väljendusoskust;
* arendab kirjutamisoskust;
* orienteerub tekstiliikides;
* õpib kirjutama eri liiki tekste;
* oskab hankida teavet erinevatest allikatest: harjub kasutama sõnaraamatuid, teatmeteoseid, käsiraamatuid.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

1. nädal 3.-8. sept
1. Kokkulepped uueks õppeaastaks, häälikuühendi õigekirja kordamine, harjutav töö
2. Etteütlus
2. nädal -10.-14.sept
1.Etteütluse tagasiside
2.Keel kui märgisüsteem

3. nädal 17.-21.sept
1.Keel kui märgisüsteem
2.Keel ja suhtlusolukord

4. nädal 24.-28. sept
1.Lk 8 teksti lugemine ja arutamine
2."Kuidas olla meeldiv suhtluspartner?"

5. nädal 1.okt-5. okt
1. Käändsõna liikide kordamine
2. Käändsõnaliikide kordamine

6. nädal 8.-13.okt
1.Töö käändsõnaliikidele. Käändsõnaosad
2.Lk 16 "Vihane laupäev" -teksti lugemine ja analüüs.

7. nädal 15.-19. okt
1.Käänded ja käänetevahelised seosed.
2. Käänetevahelised seosed
Vaheaeg

8.nädal 29. okt-2. nov
1.Omadussõna võrdlusastmed
2. Omadussõna võrdlusastmed, i-ülivõrre

9. nädal 5.-9. nov
1.Tekstid kooli. Konspekt
2.Inrerjuu Üllar Saaremäega

10.nädal -13.-17. nov
1 .Referaat, tsitaat ( kodutööna referaat loetud raamatust)
2. Käänsõnade astmevaheldus

11.nädal 19-23. nov
1 .Käändsõnade astmevaheldus
2. Käändõnad ÕS-is, ÕS kasutamine

12. nädal 26. -30. nov
1. Veaohtlikke käädsõnavorme
2. Sõnaraamatu kasutamine, tunnikontroll

13. nädal 3.-7. dets
1. Lugejakiri. Harjutus 49 õpikust
2. Etteütlus

14. nädal 10.-14. dets
1. Nimed
2 .Nimed. Harj 81 õpikust - arutelu hobidest

15. nädal 17.-21. dets
1. Nimetused
2. Kiri jõuluvanale
Vaheaeg
16. nädal 7.-11. jaan
1. Pealkirjad
2. Loovtöö
17. nädal 14.-18. jaan
1. Lauseliikmed: alus, öeldis sihitis
2. Lauseliikmed: alus, öeldis, sihitis
2.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilased saavad oskusi õigekirjast,õpivad lugemistekste mõistma ja analüüsima, õpivad end suuliselt ja kirjalikult väljendama ja omavahel suhtlema.

Hindamine üles

Õpilanene saab poolaasta jooksul vähemalt seitse hinnet, mis kõik on poolaastahinde panekul võrdse kaaluga.

Etteütluse hinne:
"5" - 0-2 viga
"4" - 3-5 viga
"3" - 6-8 viga
"2" - 9-11 viga
"1" - enam kui 11 viga

Kontrolltöö. kontrollharjutuse, tunnikontrolli hinne punktisüsteemi alusel:
"5" 90-100%
"4" 75- 89%
"3" 50- 74%
"2" 20- 49%
"1" vähem kui 19%

Konsultatsioon ja järelvastamine esmaspäeviti kell 14.45-15.45 kokkuleppel õpetajaga ruumis 300. Järele saab vastata ebaõnnestunud tööd ("puudulik", "nõrk"), enne mida tuleb ebaõnnestunud töö kohta esitada nõuetekohane vigade parandus, kümne päeva jooksul...